Ik heb een halve lade vol supplementen en neem ze nooit. Zo eens even kijken wat ik nog heb, evt wat aanvullen en dan dagelijks netjes gaan nemen. New year, new me!!
Ik heb trouwens omega 3 van Testa, met DHA + EPA. Vind die wel erg fijn.
Ik heb een halve lade vol supplementen en neem ze nooit. Zo eens even kijken wat ik nog heb, evt wat aanvullen en dan dagelijks netjes gaan nemen. New year, new me!!
Ik heb trouwens omega 3 van Testa, met DHA + EPA. Vind die wel erg fijn.
Wel even een toevoeging op alle supplementen berichten: zoek wel even goed uit of je de juiste variant hebt. Zo is superveel b12 en magnesium uit de drogist amper of niet op te nemen door het lijf. Dan kan je een hele sloot nemen maar als je dat gewoon weer uitplast heeft het weinig zin.
En zou bij twijfel of het nodig is ook gewoon bloed laten prikken.
DHA supplementeren is voor iedereen een goede keuze als je niet regelmatig vette vis eet. Liefst een supplement met DHA + EPA. Ik heb De vegan Omega 3 algenolie (DHA + EPA) van Holland & Barett. Vaak wel te vinden met een 1+1 gratis.
En klopt wat @druppels zegt. B12 als methylcobalamine of adenosylcobalamine is een beter opneembare vorm dan je in bv de goedkoopste kruidvat tabletjes ziet.
Ik heb nu het systeem dat ik ze in een pillendoos voor een week bewaar. Maar dan zo’n mega ding met per dag 4 vakken en daar heb ik de cijfers 1 tm 28 opgezet. Ik neem op iedere dag vd maand die pillen in. Staan bij m’n tandenborstel want ik poets sowieso altijd m’n tanden.
Het is wat lelijk maar het werkt wel tot nu toe het beste om het consequent in te nemen.
Ik neem ze bij het ontbijt maar heb de luxe dat mijn partner hier aan denkt, voor me pakt en meeneemt (hij neemt zelf ook een supplement). De potjes staan naast de koffie dus sowieso wel dat iemand ze ziet op een dag en er dan aan denkt.
Ja zoiets dacht ik ook al aan, bijv elke zondag voor een week vullen en opmeet aanrecht zetten. Of gewoon wat beter plannen en elke avond vast klaar leggen. Dat ga ik eerst proberen denk ik, heb nu toch nog vakantie dus tijd is geen excuus haha.
Naar aanleiding van je post heb ik het vandaag ook gekocht. Geen teleurstelling inderdaad! Fijn om weer eens een ei met wat ‘spek’ te eten!
Kreeg het alleen niet zo netjes als jij uit het pak. Wat een gedoe, het valt gelijk uit elkaar.
Ja dat is mij hierna ook niet meer gelukt, wat een geklooi! Probeer nu maar steeds met een scherp mes ertussen de plakjes van elkaar te halen. Het enige minpuntje
Oh ja dit vroeg ik me dus af want ik had het van de week gehaald en ik kreeg die plakjes echt niet uit elkaar?? Het werd echt zo’n vieze plakkerige boel maar geen losse plakjes
Misschien scheelt het ook als je ze echt koud houdt, dus meteen uit de koelkast gebruikt?
Dacht al dat het aan mij lag, jammer want hoopte dat ik gewoon een verkeerd pakje had ofzo. Ik kreeg er echt alleen maar papperige brokjes uit, werd er helemaal gallisch van. Smaak is lekker maar dit wel echt een dik minpunt, beter fiksen ze dat want I need spek in my life
Ohh dit had ik ook toen met die junkstar bacon, dat moest in de vriezer en als je het ontdooit werd het een plakkerige bende. Daar heb ik toen bakpapier tussen gedaan en terug in de vriezer en dan ging het wel.
Het valt me op dat er ineens bijna geen kleine vegaworstjes meer worden verkocht. Alleen nog braadworsten en knakworsten. Ik wilde DVS little willies, maar die lijken overal uit het assortiment. En Picnic en AH hebben ook ineens geen eigen merk vegaworstjes meer en nauwelijks worstjes van andere merken. Echt stom
Huh ik vind hier altijd de wereld aan worstjes😅 mijn minst favoriete soort
Plus heeft eigen merk vega worstjes die best klein zijn, is dat wat?
Thanks voor de tip! Ik zie dat er helaas niet echt een Plus in de buurt zit, maar misschien kom ik er binnenkort toch eentje tegen als ik ergens anders ben. En hopelijk is dit gewoon een tijdelijke worstjesschaarste
Die Little Willies zie ik ook al een tijdje niet meer (zelfs niet bij AH XL). Echt stom ja want lekkerder dan grote worstjes (meer pancontact )
Wel een aanrader als je er een tegenkomt, ik vind die van de Plus echt wel lekker!
Ik haal vaak die van garden gourmet bij de appie, die vind ik wel prima