Vegetarisch eten

Benieuwd naar deze, kan ook vegan gemaakt worden trouwens

6 likes

Wow ben ik ook benieuwd naar!

2 likes

Ja die vind ik ook lekker, maar die lagen helaas niet meer in het schap van mijn appie

Ja dat zijn dus die grote braadworsten. Heel lekker, maar soms wil ik kleintjes haha

1 like

Aah jammer :sweat_smile:

Ik had laatst deze van de Ekoplaza en vond ik heel lekker!

1 like

Mini weenies van Wheaty zijn ook lekker! @Memphis

1 like

Deze heb ik gisteren gegeten en hij was echt top :heart_eyes: goed van smaak, beetje rokerig. Als ik kritisch ben vond ik de plakjes qua structuur wat droger dan echte pepperoni, maar da’s vaker zo met vleesvervangers natuurlijk. Ga ‘m sowieso vaker bestellen!

4 likes

Albert Heijn heeft nog wel deze gemarineerde worstjes en deze mini worstjes als het goed is.

3 likes

Domino’s!

1 like

Ik wil 'm zo graag proberen maar in het verre zuid Limburg bezorgen ze niet :mad: ik woon net iets te ver van het centrum?? Het is 15 minuten fietsen

Ja dat soort worstjes zoek ik, gewoon van hun huismerk, maar die zijn bij mijn beide appies uit het assortiment. Zo raar

1 like

Yess ik ga hem vanavond ook bestellen. Zo benieuwd!

1 like

Ik vond die oude speckjes ook zo lekker! En die nieuwe echt helemaal niet, zo stom dat ze het recept veranderd hebben. Misschien ga ik ze wel een mail sturen

3 likes

Eens, en @madelief. Die heftige rooksmaak die ook aan de plakken spek zit. Zo nep en vies. Echt jammer, weer een alternatief minder.

De reden om hun recept te wijzigen is volgens mij omdat DVS al hun producten vegan wil maken.

Ja echt die typische nepvlees smaak. Die vorige waren gewoon lekker van zichzelf en hoefde helemaal niet zo dicht mogelijk bij echt vlees te liggen.

De lekkerste plakken bacon die ik heb geprobeerd vind ik trouwens die van de vegan junkfood bar (te koop bij jumbo). Die vind ik qua smaak lijken op de vorige receptuur van de vegetarische slager speckjes!

2 likes

En @Feather

Zou dat iets kunnen zijn?

2 likes

Ik gebruik deze en heel tevreden over! Prima aanbieding ook, ik ga ze gelijk weer even bestellen!

1 like

Je hebt er een aantal voor 1+1 en deze van de abeelding is 60% korting. Ik snap het verschil tussen al die varianten niet zo goed.

Edit: Volgens mij is de afb hierboven alleen DHA en die ik eerder postte DHA + EPA. Ik weet niet wat dat verder betekent, jullie wel?

1 like

Yes wilde dat net zeggen! Ik kreeg het advies om DHA + EPA te nemen!

@twijfelaar als ik het goed onthouden heb, is dat omdat vissen meer DHA in EPA omzetten dan mensen. Beide zijn vetzuren. Dus als je 2x per week vette vis eet (zoals aanbevolen) krijg je voldoende van beide binnen, als je dat niet doet krijg je met dit supplement genoeg van beide.

1 like

Ik zou dan aangeven dat je veganistisch eet

6 likes