Ik zou het wel zeggen, want heb al vaak genoeg meegemaakt dat ik dan gewoon een pistolet met een plak kaas kreeg
Is er geen opmerkingenvakje? Dan zou ik daar gewoon iets typen
Als ze dat niet weten dan denk ik ook dat de opmerking âgeen kaas met dierlijk stremselâ onbegrijpelijk voor ze is. Veel mensen kennen/snappen dat niet.
Ik neem aan dat het eten wordt verzorgd door iets van een cateringbedrijf, dus zij zullen dat wel kennen. Ik zou het wel expliciet aangeven, anders heb je een grote kans dat ze hier niet uit zichzelf aan denken. Gewoon iets doorgeven van: Ik eet vegetarisch, voor mij ook geen kaas met dierlijk stremsel. Je zou ook nog je telefoonnummer door kunnen geven voor het geval ze er vragen over hebben, dat is helmaal makkelijk.
Ik organiseer ook open dagen en bij ons op school is vegan gewoon een bekend begrip hoor! Vaak ook altijd een vegan optie beschikbaar in de kantine.
Wat is jullie favoriete âvleesâburger? Ik at altijd de Mc2 burger, maar heb gister voor het eerst de Sensational burger van Garden Gourmet gegeten en vond hem echt lekker!
- Vegetarische Slager Mc2 burger
- Vegetarische Slager Ereburger
- Valess Beefstyle burger
- Vivera burger
- Beyond Meat Beyond burger
- Albert Heijn vegetarische burger
- Albert Heijn vegetarische burger deluxe
- Albert Heijn gemarineerde vegan burger
- Garden Gourmet vegetarische burger
- Garden Gourmet Sensational burger
- Garden Gourmet Jalapeño burger
- Garden Gourmet Deluxe burger
- Garden Gourmet Chimichurri burger
- Iglo Green Cuisine vegetarische burger
- Een andere
0 stemmers
Ruig burger van AH en juicy steak van Lidl (ookal is dat eigenlijk niet bedoeld als burger volgens mij)
Beyond meat maar die vind ik wel heel duur dus die kies ik niet altijd.
De burger van de lidl toen ze nog het oude recept hadden
Volgens mij staat in dit topic ook ergens een excel bestand met favorieten?
Ik gebruik altijd de juicy steak van de lidl als burger, vind het namelijk alles behalve een steak maar wel een hele lekkere burger
Die AH vega basis burger is kapot lekker!!!
Eigenlijk de Vivera Biefstuk, maar die heb ik al tijden niet gezien
Ik vind de garden gourmet chimichurri en jalapeno echt super!
Beetje laat to the party, maar Boon heeft ook kleine worstjes:
Heb ze deze week bij mijn Picnic bestelling zitten.
Edit: oeps laat maar, zie dat je geen braadworstjes zocht
Ja daar ben ik ook benieuwd naar! Wil je ze reviewen?(Braadworstjes zijn prima hoor, als het maar kleintjes zijn)
Zeker, ik laat het weten!
Ja! Thanks, ik ga er binnenkort even langs
Nou we hebben ze op hoor! In de gumbo, dus beetje lastig te beoordelen, want de smaak van de saus trekt er dan ook in. Het gerecht zelf was lekker
We vonden het voor herhaling vatbaar en ga ze zeker nog een keer halen om gewoon te bakken.
We hadden ook de âOumphâ burger geprobeerd en die gaan we niet nog een x kopen.
Geen idee of ie hier al genoemd is (ik ben redelijk nieuw en heb niet helemaal teruggescrolld naar 2018 ) maar wij vinden de champignonburger van de Lidl erg lekker! Zijn er meer liefhebbers, of juist niet?