Vegetarisch eten

Beyond meat (gewone gehakt, is in verhouding goedkoper dan gehaktbal of burger en tis precies zelfde)
Chimichurry burger van Garden Gourmet
Crispy sticks Valess
Chorizo style worst van Garden Gourmet
Vegetarische slager saucijzenbroodjes (in diepvries)
Smeerworst en filet americain van kips/VS/garden gourmet

Weet niet of je perse ook broodbeleg zoekt hoor maar even in t algemeen ook: heb net ool de spaanse worst beleg gekpcjt van VS en OMG wat lekker!! Ik eet geen varkensvlees dus dit is echt een hele lekkere vervanger.

5 likes

Vivera kipschnitzel
Valess crispy sticks
Vega slager mc2 burger en saucijzenbroodjes
Garden gourmet mexicaanse stukjes
Quorn chicken free slices

3 likes

deze hebben ze veranderd!!! ik ben echt zo verdrietig hierover, dat was mn favo ooit. Ik heb nu de nieuwe versie meegenomen, maar daar zit minder in en de ingredienten zijn significant anders :cry:

1 like

Omg nee ik haaat het als merken dit doen, hij was zo echt perfect :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik had net een flinke buit bij de Lidl voor een euro per stuk, lag mijn portemonnee nog thuis. :smiling_face_with_tear: Morgen een nieuwe poging.

1 like

Waw bedankt iedereen voor de tips! Ik ga lekker inslaan vrijdag :heart_eyes:

1 like

Ja die waren zooo lekker
En de Quorn red pepper spinach slices :broken_heart: RIP
Ik heb zelfs Quorn een vraag gesteld via instagram erover omdat ik die zo vaak at en toen niet meer kon vinden en nu zijn ze er gewoon niet meer

1 like

Follow up: ik eet de nieuwe versie nu en ze zijn veel minder lekker. Meer zoals die van AH :sob: ik hoop dat de og versie nog in Duitsland of Belgiƫ verkocht worden, dan kan ik daar heen. Wat een verlies :cry:

1 like

Ik heb die bloemkool versie van strong roots vaak in huis als ik geen zin heb ingewikkeld te koken voor mij en m’n zoontje. Vind ze erg lekker. Ook de bietenburgers er van. Heb de andere burgers wel in vriezer liggen maar nog niet geprobeerd.

Vind die empenadas ook lekker, niet heel bijzonder maar prima snackje.

1 like

Ja, vind ze allebei lekker! Van Strong Roots vind ik de kale & quinoa burger en cauliflower hashbrowns trouwens ook lekker (in de airfryer en koekenpan geprobeerd, gaf bij mij ongeveer dezelfde knapperigheid).

Goede supermarktfalafel heb ik nog nooit gevonden :frowning: echt zo jammer, elke keer als ik iets probeer is het weer een teleurstelling. Vind die van maza nog het beste (maar nog steeds niet echt zoals falafel vind ik). Heb het meest recent die van garden gourmet geprobeerd en die vond ik echt vreselijk.

3 likes

De cauliflower hashbrowns vind ik ook heel lekker! Ze zijn net iets zachter en romige dan aardappel hash browns ofzo. Helemaal lekker als je ze bakt in boter :heart: de enige manier waarop ik boter lekker vind

3 likes

Ik ben niet een echte falafelkenner, maar van de supermarkt vind ik dievan AH eigen merk heel lekker, terwijl ik anderen helemaal niet lekker vind

2 likes

Net als @Memoria zweer ik ook bij AH eigen merk! Gewoon de cheape. Van andere merken vind ik ze vaak snel droog worden; deze maak ik zonder olie klaar in oven/airfryer en dan zijn ze helemaal niet droog. En lekker goedkoop, ook niet onbelangrijk.

2 likes

Hoort bij falafel een lichte munt/mint smaak? Dat had ik bij die van iglo en jumbo oude recept, dat vond ik echt niet lekkeršŸ˜…

geen idee, maar op de ingredientenlijst van die van de appie zie ik het niet staan

2 likes

Misschien die toch maar eens proberen :see_no_evil: want hoe zou jij de smaak omschrijven? Lastig​:sweat_smile:

1 like

Ik vind die van ah eigenmerk ook wel oke.
Deze zijn nog lekkerder:

image

Bij bio winkels te koop, wel deze variant en niet de kleinere balletjes, die zijn droger

3 likes

als falafel. nee geen idee joh, koop een bakje zou ik zeggen

Inderdaad gedaan maar was benieuwd naar het verschil tussen die van maza en bijv lidl of jumbo :see_no_evil:

1 like

Heeft iemand die snackmix van Vivera al ergens gespot? ben zo benieuwd maar kan t nog nergens vinden.