Vegetarisch eten

Wel van andere vega producten van de Lidl, maar champignons niet voor mij :see_no_evil:

Maar super fijn dat Lidl zo’n groot assortiment heeft met fijne prijzen en ook heel vaak nieuwe vega(n) producten aanbiedt😊

1 like

Zeker fijn vega shoppen bij de Lidl en genoeg variatie! :+1:t3:

2 likes

:rotating_light: Het lijkt erop dat de vega pulled pork bij AH uit het assortiment gaat. In mijn AH hing er een bordje bij dat het binnenkort niet meer verkrijgbaar is. Jammer, want ik vind dit echt wat anders dan de meeste vleesvervangers en het werkt goed met o.a. five spice en/of ketjap.

1 like

Ik heb deze bij mijn ah zelfs nog nooit gezien, zo zonde. Wil het nog steeds proberen :frowning:

1 like

Ik wilde weer een keer bobotie maken (is alweer lang geleden) met een wereldgerecht van Knorr. Nu had ik het pak al gekocht maar zie ik nu dat in zowel de sausmix en de kruidenmix ineens kippenvlees zit. Why :sob: kan ook nergens vinden sinds wanneer. De laatste keer was het gewoon nog vega.

Op de site staat bij mij nu een ander plaatje :pray: misschien nieuwe receptuur, nieuwe verpakking?

3 likes

Oh, goed nieuws!

4 likes

Zijn die Beemster kaasschnitzels van Vivera nog ergens te koop? ik zie ze al een tijdje niet meer in onze supermarkt, ook niet op de website :frowning:

Ik heb ze gisteren nog bij de Albert Heijn gezien!

1 like

Welk broodbeleg van ah merk vinden jullie lekker? Ik weet nog toen ze uitkwamen dat er gemengde reacties waren. Deze week hebben ze korting dus ik ben wel benieuwd

1 like

Vegan salades zoals kipsaté en ei vind ik lekker! De tonijn ook wel (niet mega vissig, maar alsnog lekker).

1 like

Ik vind het gebraden gehakt wel lekker (vooral met een beetje mosterd erop), de smeerleverworst en de grilworst zijn ook prima. De kipfilet vond ik tegenvallen, dan is die van quorn veel lekkerder.

Het allerlekkerst vind ik nog wel de cashewspread jalapeno, vooral op harde broodjes of crackers :heart_eyes:

2 likes

De grillworst! En de vegan carpaccio is ook top.

3 likes

De vega mckroket is terug :tada::tada::tada:

@NInja grillworst is mn fave. Gehakt inderdaad lekker met mosterd, kipkerrie en kipsate lijken wat mij betreft op de echte versie

4 likes

Grillworst idd!

2 likes

Vegan carpaccio?? :heart_eyes: lijkt dat qua structuur een beetje op echte carpaccio?

3 likes

Deze krijgt 4 bekers van livingproef

7 likes

Ikbenirisniet was op dr stories vrij negatief, die kon de textuur niet hebben geloof ik.

Ik vond het echt helemaal niks. Heel slijmerig.

Volgende week bij de lidl zijn de vleesvervangers weer in de aanbieding! Ook echt wel een goede aanbieding, €0,99 ps voor alle vleesvervangers. het is de week zonder vlees of zoiets waardoor ze deze actie hebben. Maar weer even veel vega shoarma inslaan, dat cind ik echt de lekkerste!

5 likes