welke supermarkt?
Jumbo, maar dit was wel een hele grote. Heb het nog nooit in een andere super gezien
Ik had altijd een haat liefde verhouding met tofu (vind het altijd zo smerig sponzig) maar heb dé hack gevonden om het een beetje die vlezige en krokante kip structuur te geven. Dat blok in de vriezer gooien, dan laten ontdooien en al het vocht eruit knijpen. Vervolgens met wat bloem bestrooien (voor extra krokantheid) en zeezout. Daarna op hoog vuur roerbakken. Heeeerlijk krokant en lijkt echt op kip. Vervolgens kun je qua kruiden variëren met van alles (ik vind oosters met soja of oestersaus altijd lekker).
Dit doe ik ook, ik doe het in blokjes in zoân ziplockzak in de vriezer, als ik het eruit haal dan knijp ik het uit en laat ik het vocht uit de zak lopen. Dan doet ik daarna de kruiden/ marinade in diezelfde ziplockzak, laten marineren en dan bakken!
Maizena werkt nog beter
Ik wilde gisteren de veggie mckroket bestellen, naast bij mijn Mac is hij alweer uit het assortiment?
kan hem hier ook niet meer bestellen idd (thuisbezorgd gecheckt), hou op met me. Hij was er deze ronde nog veel korter dan normaal ook? Stom.
Is de gehacktbal van de vegetarische slager lekker?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wil rode bieten stamppot maken en daar is een rookworst denk ik niet lekker bij
Ik vind die superlekker!
Ik koop altijd de kleine gehaktballetjes. Maar je moet er wel wat mee doen. Los ben ik geen fan, wel in stukjes in stamppot of, mijn favoriet, in zelfgemaakte pindasaus.
Ik vind dat gehakt van beyond meat ook heel lekker om gehaktballen mee te maken
Vissticks oid zijn ook lekker bij bietenstamppot!
Weet iemand of deze ham lekker en geschikt is voor een witlof schotel? Of misschien betere suggesties?
Ik gebruik altijd de ham van quorn voor een witlofschotel. Helemaal top want sommige stukjes worden ook krokant.
Ik heb deze één keer lang geleden op een tosti gedaan en het werd echt een ranzige roze brij. Kon het niet eens eten zo vies zag het eruit weet niet of ze het recept inmiddels hebben veranderd, maar anders geen aanrader om te verwarmen
Ik droom echt van een wereld waarin vleesvervangers die je ergens bestelt een groene stip hebben ofzo haha. Of een andere vorm en spikkeltjes zoals de vegetarische mcchicken. Had net een vegetarische kroket besteld maar het is een echte (dat kun je zien aan de binnenkant) En laatst had ik ergens een burger en ook een echte vleesburger gekregen in plaats van de vegetarische die ik had besteld. Vraag me dan ook echt af hoe vaak dit is gebeurd bij snacks waar je het niet makkelijk van kunt zien aan de binnenkant, die eet je dan natuurlijk gewoon op.
Nouja er zijn ergere dingen op de wereld maar ik denk dan altijd hoe moeilijk is het om het juiste product te pakken
Er komt een vega McWrap bij de McDonaldâs!
De ham van quorn is inderdaad heel lekker, bedankt voor de tip! De ovenschotel was goed gelukt. Ik had nog wat plakjes over en die waren erg lekker ik een tosti
Dit had ik ook laatst kreeg ook nog de schuld van de serveerster dat ik het zelf had besteld ipv dat ze de verkeerde hadden gegeven