Vegetarisch eten

Weet iemand of deze ham lekker en geschikt is voor een witlof schotel? Of misschien betere suggesties?

1 like

Ik gebruik altijd de ham van quorn voor een witlofschotel. Helemaal top want sommige stukjes worden ook krokant.

1 like

Ik heb deze één keer lang geleden op een tosti gedaan en het werd echt een ranzige roze brij. Kon het niet eens eten zo vies zag het eruit :joy: weet niet of ze het recept inmiddels hebben veranderd, maar anders geen aanrader om te verwarmen

Ik droom echt van een wereld waarin vleesvervangers die je ergens bestelt een groene stip hebben ofzo haha. Of een andere vorm en spikkeltjes zoals de vegetarische mcchicken. Had net een vegetarische kroket besteld maar het is een echte (dat kun je zien aan de binnenkant) :sob: En laatst had ik ergens een burger en ook een echte vleesburger gekregen in plaats van de vegetarische die ik had besteld. Vraag me dan ook echt af hoe vaak dit is gebeurd bij snacks waar je het niet makkelijk van kunt zien aan de binnenkant, die eet je dan natuurlijk gewoon op.

Nouja er zijn ergere dingen op de wereld maar ik denk dan altijd hoe moeilijk is het om het juiste product te pakken

5 likes

Er komt een vega McWrap bij de McDonald’s! :yum:

14 likes

De ham van quorn is inderdaad heel lekker, bedankt voor de tip! De ovenschotel was goed gelukt. Ik had nog wat plakjes over en die waren erg lekker ik een tosti

1 like

Dit had ik ook laatst :sob::sob: kreeg ook nog de schuld van de serveerster dat ik het zelf had besteld ipv dat ze de verkeerde hadden gegeven

De vega McKroket is er al twee (of meer) weken niet meer

Wel stom dat ze dat niet zeiden. Maar je ziet het al als het in een doosje komt ipv een papiertje.

1 like

Nee gewoon een kroket bij de snackbar haha geen mckroket. Ik heb trouwens ook een keer een echte mckroket in een veggie mckroket papiertje gehad

Oh sorry haha dacht dat het nog over Mc ging! Heel frustrerend inderdaad :triumph:

2 likes

Is deze chicken burger van Vivera nog ergens verkrijgbaar? Bij de AH zie ik het niet meer, en dit was echt een van m’n favorieten.

Zo, ik vind ze ook beduidend minder lekker. :weary:

Ik kom ook even mijn teleurstelling over de vernieuwde ristorante vegetale pizza delen. Wat een misser, die was juist zo lekker.

1 like

Omg is de pizza vegeroni nou ook alweer uit de handel gehaald :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Waarom halen al die kutrestaurants alles wat mooi is weg uit mijn leven

2 likes

Neeee is dit echt :sob::sob:

1 like

Gvd :rage:

1 like

Nee!!! Ik eet hem nu hahaha, volgens mij is de vega peperoni gewoon slecht leverbaar of zo? Hij stond bij mijn Dominos tijdje niet meer op het menu (en zag hem bij andere locaties wel) maar vandaag wel weer.

1 like

Omg echt? Ik was al wanhopig. Mijn vestiging heeft hem niet iig, maar hopelijk komt ie dan snel terug. Ik had zelfs domino’s al een bericht gestuurd als de wanhopige saddo die ik ben

2 likes

Ja verdomme die wilde ik ook net bestellen!

1 like