De vega McKroket is er al twee (of meer) weken niet meer
Wel stom dat ze dat niet zeiden. Maar je ziet het al als het in een doosje komt ipv een papiertje.
De vega McKroket is er al twee (of meer) weken niet meer
Wel stom dat ze dat niet zeiden. Maar je ziet het al als het in een doosje komt ipv een papiertje.
Nee gewoon een kroket bij de snackbar haha geen mckroket. Ik heb trouwens ook een keer een echte mckroket in een veggie mckroket papiertje gehad
Oh sorry haha dacht dat het nog over Mc ging! Heel frustrerend inderdaad
Is deze chicken burger van Vivera nog ergens verkrijgbaar? Bij de AH zie ik het niet meer, en dit was echt een van m’n favorieten.
Zo, ik vind ze ook beduidend minder lekker.
Ik kom ook even mijn teleurstelling over de vernieuwde ristorante vegetale pizza delen. Wat een misser, die was juist zo lekker.
Omg is de pizza vegeroni nou ook alweer uit de handel gehaald
Waarom halen al die kutrestaurants alles wat mooi is weg uit mijn leven
Neeee is dit echt
Gvd
Nee!!! Ik eet hem nu hahaha, volgens mij is de vega peperoni gewoon slecht leverbaar of zo? Hij stond bij mijn Dominos tijdje niet meer op het menu (en zag hem bij andere locaties wel) maar vandaag wel weer.
Omg echt? Ik was al wanhopig. Mijn vestiging heeft hem niet iig, maar hopelijk komt ie dan snel terug. Ik had zelfs domino’s al een bericht gestuurd als de wanhopige saddo die ik ben
Ja verdomme die wilde ik ook net bestellen!
Op de site van domino’s staat ie nog
Ja maar dus niet bij mijn (en sommige andere blijkbaar) vestiging als ik hem wil bestellen. Op thuisbezorgd ook niet. Maar miss is het gewoon lokale schaarste dan zoals @Marcus zegt, ik hoop het maar!
Ik denk dan eerder dat ze misschien in bepaalde vestigingen ermee gestopt zijn omdat ze meer vega pepperoni weggooiden dan verkocht
Misschien alleen schaarste in de provincie?
Ik denk het. Kom wel ff naar Amsterdam dit weekend om er 1 te halen