De cauliflower hashbrowns vind ik ook heel lekker! Ze zijn net iets zachter en romige dan aardappel hash browns ofzo. Helemaal lekker als je ze bakt in boter de enige manier waarop ik boter lekker vind
Ik ben niet een echte falafelkenner, maar van de supermarkt vind ik dievan AH eigen merk heel lekker, terwijl ik anderen helemaal niet lekker vind
Net als @Memoria zweer ik ook bij AH eigen merk! Gewoon de cheape. Van andere merken vind ik ze vaak snel droog worden; deze maak ik zonder olie klaar in oven/airfryer en dan zijn ze helemaal niet droog. En lekker goedkoop, ook niet onbelangrijk.
Hoort bij falafel een lichte munt/mint smaak? Dat had ik bij die van iglo en jumbo oude recept, dat vond ik echt niet lekker😅
geen idee, maar op de ingredientenlijst van die van de appie zie ik het niet staan
Misschien die toch maar eens proberen want hoe zou jij de smaak omschrijven? Lastig:sweat_smile:
Ik vind die van ah eigenmerk ook wel oke.
Deze zijn nog lekkerder:
Bij bio winkels te koop, wel deze variant en niet de kleinere balletjes, die zijn droger
als falafel. nee geen idee joh, koop een bakje zou ik zeggen
Inderdaad gedaan maar was benieuwd naar het verschil tussen die van maza en bijv lidl of jumbo
Heeft iemand die snackmix van Vivera al ergens gespot? ben zo benieuwd maar kan t nog nergens vinden.
Ik heb het bij Hoogvliet zien liggen!
Misschien in de oven ipv in de pan? Niet zelf geprobeerd hoor.
Vraag terug: maak jij zelf soda bread? Heb wel eens gelezen dat dat best makkelijk is maar ik heb het nog nooit geprobeerd.
Ik heb laatst met succes plakken gebakken door ze bij het uiteinde te pakken, bij het “witte” gedeelte, en dan er een beetje soepel af proberen te rollen. Als er nog splinters van de plak ervoor op zitten moet je die er eerst even af schrapen voor het beste resultaat. En dan gewoon in veel olijfolie bakken en omdraaien met zo’n keukentang.
Ik las hier laatst dat je ze even kort in de vriezer moest doen!
Ah zo, ik dacht dat ze tijdens het bakken uit elkaar vielen.
En wat lief! Maar ik wilde vooral weten of het inderdaad zo makkelijk is om te maken (en of het de moeite waard is), of dat het toch bewerkelijker is dan je zou denken.
Ik vind het lekker!
Het schijnt inderdaad makkelijk te zijn omdat het rijzen door de karnemelk en de baking soda gebeurt, en je het ook niet hoeft te kneden dacht ik. Nou ja, ik ga het binnenkort denk ik toch maar eens proberen (alleen die karnemelk zie ik niet zo zitten, even kijken of ik een vegan recept kan vinden met bv citroensap. Zeg dat maar niet tegen je vader denk ik kan natuurlijk nooit zo goed zijn als oma’s recept)
Zag gisteren voor eerst Heüra liggen bij de supermarkt. Heb de chunks en chipolata ‘worstjes’ gekocht. Mega lekker! Beste kip vervanger die ik tot nu toe heb gegeten en de worstjes zijn denk ik super lekker op de bbq
Ik ben dit weekend in de uk geweest en ik heb 10 pakjes quorn kipfilet en ham meegenomen
welke supermarkt?
Jumbo, maar dit was wel een hele grote. Heb het nog nooit in een andere super gezien