Vegetarisch eten

Wel even een waarschuwing voor mensen die van echte brabantse worstenbroodjes houden en dat verwachten: zo smaken deze niet helaas. Ik vond ze zelf ook niet lekker maar iemand anders in het topic volgens mij wel.

PS Mag ik een nieuwe titel, vega worstenbroodjes gatekeeper?

2 likes

Heb je die van Crisp al geprobeerd? Die vond ik wel echt lekker!

3 likes

Oke sorry voor de paniekzaaierij, heb een berichtje van Domino’s. Hij is er nog gewoon, inderdaad alleen ingrediëntenschaarste. Als die verholpen is moet hij weer terug op het menu komen :heart_eyes:

8 likes

Dat zijn volgens mij de worstenbroodjes van keilekker.nl die zijn inderdaad heel goed! Ik ben zo blij dat die bestaan :face_holding_back_tears: worstenbroodjes waren een van de weinige dingen die ik wel eens miste, maar nu niet meer (heb ze standaard in huis)

1 like

Welke ‘vis’ dingen vinden jullie lekker?

• AH zalmburger
  • Vuna
  • Vivera zalmfilet
  • AH vegan kibbeling
  • AH vegetarische vissticks
  • Iglo vegetarische vissticks
  • SoFish burgers
  • Vivera fish fillet
  • Seasogood visvrije tonijn
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

4 likes

Jumbo lekkerbekjes!

3 likes

• tonijnsalade van de vegetarische slager.
4 likes

Ik was dit merk helemaal vergeten, die hadden zuuulke lekkere nuggets en ineens waren ze nergens meer te bekennen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ja!:sweat:

1 like

Iemand toevallig Duitsland vegatips? Een vriendin gaat zaterdag naar Duitsland en vroeg of ze wat mee moest nemen

1 like

Vegetarische salami in een groene verpakking (ik koop die altijd bij de kaufland), vgm van ruegenwalder Muhlen. Die hebben ook lekkere vleesvervangers. Like meat heeft meer producten in Duitsland, milka Philadelphia is niet een vlees vervanger maar wel erg lekker, simply v cremige kaas als ze ook van vegan kaas houdt of wil proberen

1 like

Dank je! Ik heb in ieder geval de salami gevraagd :blush:

Eten jullie weleens die pizza met vega peperoni van domino’s? Ik vind die dus heerlijk en vraag me nu af of er een peperoni/salami uit de winkels in de buurt komt. Ik zie hierboven wel over de Duitse salami maar dat is niet echt een optie. “Wij” hebben zeker niets wat ook lekker is en in d beurt komt? Ik wil zelf nu ook pizza vegeroni maken :biggrin:

1 like

Volgens mij gebruiken ze de peperoni van de vegetarische slager daarvoor!

Vegetarische Slager Spaanse worst #AlbertHeijn Vegetarische Slager Spaanse worst bestellen | ah.nl

Bedoel je dan deze? Want die gebruiken ze niet. Die is namelijk niet vegan en die zij gebruiken wel.

Quorn Quorn Vegetarian Pepperoni #AlbertHeijn Quorn Vegetarian Pepperoni bestellen | ah.nl
Ik vind zelf deze heel lekker als peperoni

1 like

Klopt, maar die is niet te koop in de supermarkt helaas :sob:

1 like

Ik had deze memo gemist, maar blijkbaar heeft KFC vega producten in het assortiment. Ik had de tenders en vond ze heel lekker! Heb die met echte kip nooit op, dus weet niet of ze helemaal vergelijkbaar zijn.

4 likes

Klopt, ik heb afgelopen week de veggie burger gegeten. Was ook lekker! Ik ben geen vegetariër, maar kies wel vaak voor vega opties en vond deze wel vergelijkbaar smaken.

2 likes

Geen idee of deze al eens genoemd zijn, maar ik vind de onderstaande nuggets zo lekker! Ze smaken naar kipcorn. Ook heel lekker als burger op een broodje :smiley:

10 likes

Zijn die gemarineerde tofureepjes van AH lekker? Het lijkt me lekker makkelijk, maar ben benieuwd of ze ook lekker smaken