Wel jammer dat ik havermelk lekker vind maar sojamelk echt goor.
Had laatst ook eens erwtenmelk want dat had ook meer eiwitten maar daarvoor geldt hetzelfde:
Wel jammer dat ik havermelk lekker vind maar sojamelk echt goor.
Had laatst ook eens erwtenmelk want dat had ook meer eiwitten maar daarvoor geldt hetzelfde:
Ik vind het handig om in de diepvries alvast saus e.d. Te hebben voor drukke dagen/geen zin. Maar het meeste is met vlees kwam ik achter. Hebben jullie nog handige invries recepten die vegetarisch zijn?
Ik heb altijd pastasaus, een aantal verschillende curryās, gevulde soepen, lasagne, quiches, chili (dat gebruik ik dan ook voor tacoās/enchiladaās/quesadillaās) in de diepvries. Dat vriest allemaal goed in.
Crisp heeft best veel vega soepen en maaltijden die je kan invriezen. Met name de jackfruit rendang is heel lekker! En als je met korting bestelt is de prijs ook te doen.
We hebben eindelijk weer wat vega afwisseling bij de maccie! De Veggie Homestyle Crispy Chicken Mexican. Heb hem net op en vind hem wel chill, ff wat anders en gewoon prima lekker. Ben er wel blij mee
Maar natuurlijk weer kip
Ik heb m van het weekend ook gegeten, vond m ook lekker!
Ik ben er ook zo benieuwd naar! Is de saus scherp?
Ja ik wil gewoon een hamburger
Nee ik vond het een beetje tomatensalsa achtig.
Toen ik per ongeluk 1 klein likje nam van alleen de saus wel een beetje maar gewoon zo verspreid over de burger proefde ik eigenlijk niets pittigs terug!
Ik meng altijd een beetje eiwitpoeder door mn soja yoghurt, daar wordt het ook wat dikker van.
En ik heb vandaag toevallig deze gekocht: Ekoplaza Webshop
Geen idee of die lekker is.
Heeft iemand al iets vega van kfc gehad? Zag dat ze het hele menu nu ook in veggie versie hadden
Zag toevallig de review van Snackspert voorbij komen en die was wel positief!
Ik heb die tenders gehad! Vond dat laagje wat eromheen zat wel lekker (veel peper wel), maar wel wat droog en niet krokant. De binnenkant had een goede structuur, niet te taai of te zacht. Maar de binnenkant was ook wat droog. Zou het niet zo snel nog een keer bestellen eigenlijk. Ik vind de tenders van vivera veel lekkerder!
Heeft iemand tips voor iemand die minder vlees wil consumeren, niet te veel kant-en-klare vleesvervangers wil gebruiken maar wel graag een āAVGtjeā eet?
Als ik in mān eentje ben dan eet ik vaak iets van aardappels of rijst, groenten en proteĆÆne. Ik vind dat heel lekker (sorry), makkelijk en snel Ć©n belangrijk is dat ik relatief minder vetten eet dan wanneer ik iets anders in elkaar flans. Op dit moment is mijn āVā dan vaak gebakken/gestoomde tofu met ei of een vegetarische schnitzel/worst. Hebben jullie tips voor een makkelijke zonder-pakjes-proteine in een AVG?
Dit vind ik ook altijd ingewikkeld. Ik kom altijd uit op een gebakken eitje, falafel (kan je ook goed zelf maken, dan is het zonder pakjes) of iets kazigs. Daar zit wel wat meer vet in, maar ik vind iets van halloumi of mozzarella wel lekker erbij.
Ik vind het boek āde vega optieā van Joke Boon echt een uittkomst! Heel veel lekkere recepten staan er in, niet perse moeilijk maar af en toe wel wat werk qua voorbereiden/snijden. Je kan heel veel recepten ook invriezen. Als je wilt kan ik wel een paar recepten dmāen naar je voor een beeld.
Paddestoelen bakken met een grote ui
Kikkererwten roosteren met knoflookbol
Tempeh uit de oven
Omelet
En dan alles natuurlijk wel een beetje lekker kruiden haha want anders wordt het wel een hele saaie maaltijd
Yes de burger. Erg lekker! Het ziet er zelfs uit als kip