Ik ga hem dit weekend eten met een borrelplankje, I’ll let you know.
Ik kijk echt elke week of de McKroket terug is, die moet echt in het vaste assortiment.
Ik ga hem dit weekend eten met een borrelplankje, I’ll let you know.
Ik kijk echt elke week of de McKroket terug is, die moet echt in het vaste assortiment.
Ja heeel lekker! Vettig, en goede bite.
Oh ik vind hem weinig aan. Ik heb al heel lang geen salami op maar dat hoort toch een beeeetje pittig te zijn? Ik mis gewoon iets. Het is wel vet en stevig inderdaad, ik vind het ook niet vies. Maar het stilt mijn salamicraving niet.
Waar kan je dit kopen?? Van die ‘harde worsten’ is eigenlijk het enige wat ik wel eens mis van vlees.
Als je het merkt op google opzoekt zie ik Jumbo
Ik heb vandaag de nieuwe vega biefstuk op bij Loetje! Echt lekker. In de sambal jus en daardoor helaas niet vegan maar ik vind m echt heel goed. Best gek om te bedenken dat zo’n ding gemaakt is door een 3D printer.
Bij welke vestiging was dat? Ik wil die vega biefstuk super graag proeven maar zie heb bij Loetje niet op de kaart staan… (of ik kijk niet goed).
Plantaardige yogurt.
Dat bestaat niet
Hier staat wat info erover:
AH Plantaardig variatie op kwark soja bestellen | ah.nl hier zitten vrij veel eiwitten in volgens mij (ook vergeleken met gewone yoghurt toch?) en i vind deze lekker!
@anon4775214 ja ik zat ook al te kijken, campina volle yoghurt is 4 gram eiwit en alpro plantaardige yoghurt ook. Maar voor eiwitten zou ik niet naar yoghurt of melk kijken maar naar kwark, magere kwark heeft bijv. 8,5 g eiwit per 100 g. Dan is de alpro soya kwark met 5,8 gram per eiwit een goeie optie, of de protein plantaardige melk van alpro (5 g eiwit tegenover 3,4 g per 100 ml van koemelk).
Dus eerst even onderzoek doen voor je dingen roept
Volgens mij is dat havermelk, daar zitten bijna geen eiwitten in. In sojamelk wel
Wel jammer dat ik havermelk lekker vind maar sojamelk echt goor.
Had laatst ook eens erwtenmelk want dat had ook meer eiwitten maar daarvoor geldt hetzelfde:
Ik vind het handig om in de diepvries alvast saus e.d. Te hebben voor drukke dagen/geen zin. Maar het meeste is met vlees kwam ik achter. Hebben jullie nog handige invries recepten die vegetarisch zijn?
Ik heb altijd pastasaus, een aantal verschillende curry’s, gevulde soepen, lasagne, quiches, chili (dat gebruik ik dan ook voor taco’s/enchilada’s/quesadilla’s) in de diepvries. Dat vriest allemaal goed in.
Crisp heeft best veel vega soepen en maaltijden die je kan invriezen. Met name de jackfruit rendang is heel lekker! En als je met korting bestelt is de prijs ook te doen.
We hebben eindelijk weer wat vega afwisseling bij de maccie! De Veggie Homestyle Crispy Chicken Mexican. Heb hem net op en vind hem wel chill, ff wat anders en gewoon prima lekker. Ben er wel blij mee
Maar natuurlijk weer kip