Ik had net een hele lekkere! Crazy cheese bbq
Oh no, is die actie bij BK tijdelijk? Dan moet ik er toch gauw een keer heen.
@RubyBlue ik kwam pas de vegaspekjes van La Vie tegen bij een grote Jumbo, vond ik heel goed! Ik heb ‘t even gegoogled en zie dat ze vanaf 7 november ook bij AH te koop zijn (La Vie introduceert varkensvlees-vrije bacon en spekjes - Duurzaam Ondernemen).
Ik denk zo vaak aan de veggie mckroket. mis hem.
Zag vandaag deze actie (tm 8 nov) misschien heeft iemand er nog wat aan.
Ik had zelf in ieder geval 20 euro voordeel te pakken.
Bij mijn Dirk lagen er gister alleen maar 4 zielige burgers morgen weer proberen
Dat vind ik dus bijna altijd bij vegafrikandellen, terwijl je toch zou denken dat het op smaak maken/de kruiden het makkelijkst moet zijn.
Ik had laatste mini frikandellen van de Plus (uit de vega snackmix) en die vond ik tot nu toe het beste.
Volle koelkast.
Moest een stukje omrijden maar was het echt waard.
Na wat online zoekwerk kom ik er niet helemaal uit, dus een kleine hulpvraag. Ik krijg dit weekend eters, waarvan zij vegetarisch is en hij lactose intolerant. Heeft iemand nog een leuk recept/idee wat niet ál teveel werk is?
Als je iets veganistisch maakt zit je sowieso goed! Een curry? Iets met zoete aardappel?
Oh ja! Ik houd enorm van curry. Wil al heel lang zelf graag wat meer vegetarisch eten, dus dit is een welkome uitdaging. Ik ga direct eens kijken.
Ik vind couscous met geroosterde groenten en gerookte amandelen voor de crunch altijd een lekkere combinatie. Dan kun je er iets van hummus/chimichurri bij maken. Curry is inderdaad ook altijd lekker
Ik maak ook graag geroosterde spitskool met zoete aardappelcrème, chimichurri en gerookte amandelen bij een etentje.
Dit is de zoete aardappelcrème:
1 zoete aardappel 500 gr.
Schillen en blokjes snijden. Koken in ruim water met zout. Opdraaien met
1 tl garam massala
1/4 tl gerookt paprikapoeder
4 teentjes zwarte knof
Ziet er echt heerlijk uit! En alsof het zo uit een restaurant komt.
Heb uiteindelijk dit recept gebruikt van Miljuschka:
Yoghurt vervangen door Alpro Soya en rijst erbij geserveerd. Moest het recept doorsturen en pan was leeg, viel dus goed in de smaak! Ik vond het uiteindelijk wat saai. Smaak was goed en vol, maar had denk ik nog wat meer soorten groenten willen/moeten toevoegen.
Oeh deze chimichurri lijkt op die bij de AH in het verspakket zat. Ik heb het geprobeerd na te maken met een verstegen kruidenpotje maar dat smaakte minder. Heb je een recept voor me?
Ik eet nu een McPlant te eten en hij smaakt prima, alleen ik snap niet zo goed waarom dit nu een apart soort burger is en ze niet gewoon de standaard burgers serveren maar dan met een vega burger erop in plaats van vlees. Ik vind een Big Mac namelijk wel echt lekkerder waardoor ik als flexitariër de volgende keer misschien toch weer daarvoor ga terwijl ik echt denk dat je geen verschil proeft als je het vlees daarop vervangt door zo’n vega burger.
Je zou gewoon elke burger in vega moeten kunnen bestellen, hoeveel moeite is het,
Ja precies! Dat doet de Burger King dan veel beter want volgens mij kan je daar alle standaard burgers gewoon in een vega versie bestellen. Snap echt niet dat McDonalds dat niet ook doet.
haha wat een link!
Ik vind het zo irritant als mensen over iets met vlees zeggen ‘dat mag jij niet hè’. Lol nee dat wil ik niet, ik bepaal zelf wel of ik het mag of niet.