Ja klopt! Ik vind hem lekkerder dan die in de supermarkt haha. Maar het is hetzelfde idee: het smaakt naar nepvlees, ziet er ook uit als een normale vleesburger. Het is geen groenteburger die naar groente smaakt (daarom reageerde ik op je comment :p), gewoon dezelfde als die in Duitsland waar je op hoopte (alleen hebben we hier in Nederland om de een of andere reden echte cheddar)
Ik vond hem wel echt anders smaken dan de Beyond Burgers die ik zelf haal in de supermarkt. Die vind ik namelijk echt lekker en deze was zo ontzettend droog en smakeloos.
Mc had wel ooit een vegaburger die echt zo’n groenteburger met idenficieerbare erwten was. Die was echt smerig. Maar deze vond ik wel oké! Zeker als afwisseling omdat ze meestal alleen die kipburgers hebben.
Ooh de groenty! Die vond ik zo lekker destijds
Haha nee hij heette gewoon saai groenteburger. Ik vond die lekker trouwens, heb echt trash smaak blijkbaar
Ja @grace hij heette idd officieel gewoon groenteburger, maar als naar de keuken riepen ze altijd groenty!
Die vond ik ook lekker!
Ik vond die ook lekker en hij was vegan! Ik eet zelf niet veganistisch maar ik ben zwaar lactose intolerant dus die vega kipburgers kan ik sowieso niet eten helaas
Alleen blijft het jammer dat ze die veggie burgers op dezelfde plaat bereiden als de normale burgers. Voor mij blijft dat een reden om die veggie burgers niet te kopen.
Dit was toch al mogelijk? Ik bestel al een tijd de big king xl vega
Of hebben ze me al die tijd vlees gegeven want er staat bij dat het tijdelijk is. Oh en dat het wordt bereid op dezelfde plaat als vlees… het wordt steeds minder haha
Ik wil een pasta maken met daarbij iets knapperigs en zoutig, dus zoiets als spekjes of pancetta, maar dan vegetarisch. Hebben jullie een goeie tip? Ik vond eerst de vegetarische speckjes van de Vegetarische Slager heel lekker, maar sinds een jaar of wat is het totaal anders. En ook die van Vivera zijn niet waar ik naar opzoek ben.
Misschien paddenstoelen (shiitake) roosteren in de oven tot ze knapperig worden, zo bv: Quick Crispy Shiitake Bacon - Minimalist Baker Recipes
Kikkererweten kruiden en roosteren? Als je dat lang genoeg doet gaat al het zachte weg. En je kan ze zo kruiden dat het qua smaak goed past bij de pasta.
ben ik weer met de heuvel waar ik op wil sterven. dit zijn de beste zoute knapperige spekjes, lidl heeft ze ook
Halloumi in blokjes bakken is ook lekker zout en knapperig als je ze aan alle kanten bakt
Niet knapperig, maar ik vind zongedroogde tomaatjes ook vaak lekker voor de zoute smaak.
Als ik geen nepspekjes in mn pasta wil maar wel crunch en zout doe ik meestal krokant broodkruim! Stuk brood/boterham insmeren met olijfolie, zout erover, roosteren in de oven en dan verkruimelen, of eerst kruimels maken en die in een pan bakken met olie/boter en zout
Ja wel beetje want dat hoort er ook bij. Maar ik vind het niet storend, het smaakt naar spekjes
Heel jammer dat het tijdelijk is!
Juist fijn dat zo veel fastfood restaurants vega opties gaan aanbieden. Ik proef het verschil ook meestal niet of nauwelijks.