Vegetarisch eten

@Kurisu @kitsune nooo wat shit :’( ik ga morgen kijken maar vrees het ergste :frowning: :frowning:

Ik moet ze zelf nog testen! Maar had je er bakpapier onder? Dan is dat in ieder geval wel een goede tip voor anderen haha. Wel goed om te horen dat ze lekker zijn! :smiley:

Hij gaat eruit :frowning: (aldus Vegaslager)

Ben benieuwd naar deze! Ik eet nu bijna dagelijks vegetarisch. Er gaat een wereld voor me open joh!

3 likes

Die ziet er super lekker uit. Laat je even weten hoe ie is?

Ik heb ondertussen alle mini’s van Beckers gehad! Ik ben het meest tevreden over de bitterbal, vond die van de Aldi ook erg lekker maar deze zijn echt perfect😍 (was ook aardig verrast dat het niet van die zachte meuk werd) bamihapje was ook erg lekker, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van de kipnugget vind hahah, wel lekker maar niet echt kipnuggetsmaak, de frikandel vind ik alleen de eerste hap lekker daarna als hij afkoelt krijgt hij een heel overheersend nasmaakje, nog steeds wel lekker maar kan beter.

1 like

Hij was heel erg lekker! Ook door vriend goed gekeurd :+1: goede verhouding geitenkaas en vijgen en lekker veel noten en zaden.

1 like

Wow dat ziet er echt lekker uit! Helemaal zin nu om het morgen ook te gaan proberen.

1 like

Oke :o super jammer!! :sob:
Zag idd het schapkaartje ook niet meer in de winkel, had nog gehoopt op een restant voor een laatste keer maar helaasss :(.

Maarrr heb wel de rookworst & bapao van de vega slager gekocht om te proberen, en vega ovendingen van Beckers (volgens mij tipte iemand hier op het forum ergens de scoupy actie laatst? thanks!) dus wel weer wat dingen om te proberen die ik nooit eerder heb gehad :smiley: ben benieuwd.

Voor de rookworst:
IMG-20181015-WA0004
Zo krijg je de perfecte knak!
(en ja die spelling doet ook pijn aan mijn ogen)
Edit oh ik had die plank niet afgedekt nuja iig laten rusten.

4 likes

Moeten die vegetarische rookworsten in de koeling bewaard eigenlijk, of kunnen ze gewoon in de kast?

Ik vraag me eigenlijk wel af wat nu echt jullie favoriete vleesvervangers zijn? En van welk merk? Ik vind sommige vervangers wel oke maar deze vind ik echt top:
•Mc2 burger gan vegetarische slager
•Woezel en Pip kipnuggets (vissticks ook trouwens, werd er misselijk van omdat ze zo echt leken)
•Mora veggie sate
•Beckers (en die groene verpakkimg vd Aldi weet het merk niet) bitterballen en kroketten

2 likes

Ik vind de groenteballetjes van garden gourmet zo lekker. Ik gooi ze altijd per ongeluk allemaal tegelijk in de pan.

3 likes

oeeh net een kledderig broodje hamburger gemaakt met de burger van de aldi en die vind ik wel echt heel lekker! lekker groot [wel extra kcal natuurlijk] en totaal niet droog oid.
En verder de SoFine chicken sticks! jammie, en van de Lidl de vegan filetreepjes

1 like

Noooo :frowning:
Mijn favoriete maaltijdsalade </3

In de koeling, daar liggen ze ook bij aankoop

1 like

Mijn favorieten zijn de SoFine sochicken sticks en sofish burgers. En de shoarmareepjes van Veggiechef (Jumbo eigen merk, is hetzelfde als Vivera geloof ik), vind deze lekkerder dan die van DVS.

Oeh en nu ben ik benieuwd naar die Mora veggie sate. Die ga ik volgende week maar eens proberen denk ik!

Mijn favorieten zijn de kipschnitzel van Vivera, Indische balletjes van Garden Gourmet, wokreepjes gekruid van Vivera, frikandellen van Beckers en de MC2 burgerman de Vegetarische Slager!

De spekjes van Vivera zijn favoriet, net zoals de oosterse schijf! En van AH de basic groente schnitzel, ook heel chill en goedkoop :blush:

1 like

Mijn favorieten zijn de krokante kipschnitzel, de shoarma en de visburger van vivera, de champignon-kaasburger van de ah, de cajunfilet van de jumbo, de gehaktbal van dvs en de champignon-broccoli bitterballen van mora. En ik vergeet vast iets :sweat_smile: