Beyond burgers in 4en snijden en kleine burgertjes van maken! En pannenkoekjes vind ik altijd chill. Verder aubergine grillen en dan haloumi erbij bakken.
De vegan kipsaté van deze site.
Wow super toevallig, precies deze vraag wou ik gisteren ook in dit topic stellen voor mijn groentesoep. Uiteindelijk niet gedaan en ben zelf aan de slag gegaan. Ik heb garden gourmet sensational gehakt gebruikt met een eitje erdoorheen en wat gehaktkruiden. Maar ik vond het een beetje mwa, de balletjes waren niet echt een goede toevoeging. Dus hier heb je niks aan haha. Maar ben zelf dus ook benieuwd naar wel echt lekkere soepballen.
En @Cajun-moon Het zou wel moeten kunnen, maar vegetarisch gehakt zuigt vocht op, dus ik zou kleine balletjes maken, deze bakken en als side bij serveren en zelf in de soep doen zodra je de soep serveert. Anders wordt het een soort sponzig gebeuren.
Ik heb een hele tijd terug balletjes gemaakt van beyond meat gehakt, maar die was best nat dus heb er wat extra paneermeel doorheen gedaan. Voor de rest wel hetzelfde gemaakt als gewoon gehakt. Ik heb ze wel apart gebakken en pas op het eind toegevoegd aan de soep, dus niet mee laten koken vanaf het begin. Ze bleven toen lekker, ook na het opwarmen
Ik ben nu de soep van gisteren aan het eten en ik moet zeggen dat de ballen nu lekkerder geworden zijn juist omdat de smaak van de soep er een beetje ingetrokken is.
Ik heb zin in hummus en ik vond de hummus van Garden Gourmet met in het midden groene kruiden(volgens mij) erg lekker alleen kan ik dus echt nooit meer in de winkel vinden. Weet iemand waar ik deze kan kopen?
Misschien woon je in belgie maar in Nederland denk ik… Nergens? Ik heb die echt nog nooit gezien. Kan wel de hummus van de lidl aanraden
Zo idd nu je het zegt… ik kocht die ook wel eens, maar echt al heeel lang niet meer gezien.
Nee inderdaad, al jaren niet meer denk ik zelfs!
Ohhh ja! Je had er ook een met rood in het midden. Die was zo lekker.
Precies. Nergens meer te vinden
Alle hummussen hebben ze al een paar jaar niet meer in het assortiment zitten. Echt jammer, de pikante hummus vond ik zo ontzettend lekker.
Zo inderdaad. Dat is eigenlijk het enige lekkere wat ik vind dat Garden Gourmet heeft (ofja, had)
Heeft iemand toevallig een goed idee voor een vega maaltijd die niet heeeel veel tijd kost maar wel een beetje leuk is, voor 8 mensen oid?
Vega shoarma in broodjes om zelf te vullen met zoete aardappelfriet scoort altijd goed
Texmex, chili sin carne en dan zelf je taco’s maken met kaas en guac enzo
Oeh deze doet me qua looks denken aan de vega kipworst van de Vegetarische Slager, die vind ik heel lekker. Deze ook maar eens proberen!
Kaasfondue?