Vegetarisch eten

Soms denk ik dat ze dat doen om mensen te trekken: oh het is tijdelijk! Dus we moeten het nu halen! Om vervolgens een half jaar later hetzelfde grapje te doen…

3 likes

Ja dat denk ik ook, wel echt heel irritant.

2 likes

Omg yess, mac was echt niks meer aan en miste de mnkroket zo erg :heart_eyes::heart_eyes: heeft iemand hem al geprobeerd, hoe is die met jackfruit ipv “draadjesvlees”?

Ja precies maar vind het vooral irritant dat ze dat met vega producten doen. Dat je nu een special van iets tijdelijk aanbiedt, okay. Maar zorg gewoon dat je vega menu anno nu op orde is??!

10 likes

Ik vond de Veggie McKroket tegenvallen?? Vorige keer vond ik ‘m echt veel lekkerder. Snackspert heeft net een video geupload en die zegt toevallig hetzelfde.

De nuggets ook maar gelijk geprobeerd, die hebben een ander paneer (?) laagje dan de echte. Da’s jammerrrr, verder is de smaak wel gewoon goed :ok_hand:

2 likes

Ik vond de McKroket nu juist veel lekkerder dan de vorige :yum:

En die nuggets vind ik ook niets. In Duitsland zijn ze van beyond meat vgm, teringlekker en niet van ‘t echt te onderscheiden

2 likes

Het is een andere! Nu op basis van jackfruit ipv draadjesvlees.
Ik vond de nuggets echt zo vies, helemaal niet knapperig.

1 like

Ahhh, vandaar!

Ik had deze laatst in Duitsland en ik was gewoon bang dat ze me per ongeluk de echte hadden gegeven :joy: die zijn echt veeel lekkerder inderdaad. Heb gister de mckroket en nuggets gehaald, nuggets waren taai en niet knapperig ook niet heel veel smaak. Mckroket vond ik wel heel lekker, maar wel een beetje een champignon smaak ergens.

Ja dit had ik ook!

1 like

Ik had precies hetzelfde! De vorige keer vond ik hem echt fab, maar nu een beetje saaie laag vulling. Deed me denken aan de groentekrokketten van vroeger haha. Echt een tegenvaller.

Wat zijn jullie favo magnetron maaltijden? Ik heb avonddiensten en het vega eten bij ons is het niet. Ik heb alleen een magnetron tot mijn beschikking en echt even geen zin om te koken :tipping_hand_woman:t3:

@kleinmaargroot heb jij nog tips?

2 likes

Ik vind de chow mein en foe yong hai van de ah echt prima, is samen ook een fatsoenlijke hoeveelheid

2 likes

Lazy vegan maaltijden, nog nooit in de magnetron gemaakt want die heb ik niet maar kan wel volgens de verpakking.

1 like

Ah stoommaaltijd pasta pesto

2 likes

De AH stoommaaltijd Tortellini formaggio, nu in de bonus. Of anders de pesto variant inderdaad.

1 like

Of het aan mij ligt geen idee, maar ik snap niet dat dit bekroond is. Vond het niet te vreten. Ik vond het een beetje bitter en zurig

3 likes

Lazy vegan!
Zelf vind ik de groente quiches van de ah en dirk ook heel lekker

1 like

Volgens mij zijn heel veel dingen ook weer van smaak veranderd nu ze zijn overgegaan op het merk Terra, misschien ligt het daaraan :smiling_face_with_tear:

3 likes

AH Stoommaaltijd macaroni pompoen

2 likes