Dit klinkt echt heel lekker, ik heb ´m nog nooit in de winkel zien liggen. Ik ga er op letten als ik weer in de appie ben.
@Feather @wompie @Ceyina @Mette12 @Scottie bedankt!! Heb nu de lazy vegan tikka masala op, die smaakt goed! Ook in de magnetron goed op te warmen. De overige tips waren uitverkocht bij de ap, zijn nu in de bonus. Morgen weer een poging
Goede pepersmaak, jammer dat er zo weinig in een verpakking zit voor die 2 euro
De filet americain had ik ook meegenomen. Maar die is veels te zoet. Geen aanrader wat mij betreft.
Ja ik had deze ook deze week en hoopte dat ze een beetje op Beyond Meat zouden lijken maar echt een teleurstelling. Hele vreemde smaak zit eraan.
Denk dat je kip hebt gekregen. De veggie nuggets hebben een ander paneerlaagje.
Dit is kip, de veggie hebben groene spikkels in de paneerlaag ook.
De Mac gaf mij 2 weken geleden ook kipnuggets toen ik vega had besteld. Het zet ook echt in een veggiebakje. Had ze al opgegeten toen ik erachter kwam
Deze heb ik vandaag gehad, echt vijf sterren
Echt slecht!
Ik had pas pizza funghi bij Dominos besteld waar stukjes gehakt op zaten, ben heel de avond misselijk geweest.
Volgens mij staan op die groene vlakjes ‘veggie nuggets’ maar hier gebruiken ze die bakjes voor alle nuggets ongeacht of je de vegetarische bestelt of niet
Hopelijk heb je niet teveel last gekregen hiervan, ik heb ooit heel veel buikpijn gehad toen ik per ongeluk vlees at
Dat doen ze overal, er is ook maar één soort bakje. Bij de veggie nuggets horen die groene vlakjes ingedrukt te zijn, dan kan je als je het bakje aan het vullen bent ook aan de binnenkant zien dat het veggie hoort te zijn. Daar is het dus al misgegaan @Peony.
Wel een hele grove fout overigens, dat mag echt niet gebeuren.
Deze zijn bij mijn kleine appie uit het assortiment, in ieder geval is ie er niet en het schap lijkt weg. Zou ie eruit zijn? Of weet iemand waar deze nog wel verkocht worden?
Ik eet nu de groenteburger van die terra-lijn van de ah maar wat is dit? Een vleesvervanger uit het jaar 2000
Ja die is echt smerig!
Ja ik ben verkouden dus dat scheelt maar iewwww er zitten gewoon hele erwten en stukjes wortel in
Ik vind ah/terra vleesvervangers op sommige na sowieso echt tegenvallen, alles heeft dezelfde gore nasmaak
Heb ze een mail gestuurd, idd uit het assortiment.
Ik heb net deze geproefd, vind het net smaken als echte boterhamworst, zou t niet bestempelen als grillworst. Erg lekker, 8/10.
De vegan kip braadworstjes van de ah vind ik echt een aanrader!