Ja zo sta ik er dus ook helemaal in. Helaas mān man niet echt. Dan eet ze vandaag bijvoorbeeld alleen dār vissticks en dan vindt hij dat ze later eigenlijk alleen een toetje mag als ze dār bord leeg heeft. Het toetje is een bak yoghurt. Ik vind dat dus echt onzin. Maargoed ik leg dan mijn mening uit en ik zie het wel tegen de tijd dat ze dus ouder is en hij dit toe wil passen.
Net zoals dat ze veelal vegetarisch eet maar als er vlees is of vis krijgt ze dat ook aangeboden. Van mij hoeft het niet maar ik heb ook geen zin in het gedoe er rondom, voor die 1 x per maand, als ik daar anders in sta ga ik dan wel in gesprek. Maar ik ben degene die thuis kookt en dat is bijna altijd vega of vegan dus dat is ook wat ze overwegend eet.
Oh en over opmerkingen over gezond en ongezond ben ik wel duidelijk. Laatst ging mān moeder zeggen dat ze wel een 2e x mocht opscheppen want ze had overdag weinig gegeten. Heb gezegd dat ze ff normaal moest doen en dat ze 't over avondeten had. Je mag gewoon eten zoveel als je wilt en als je voldaan bent dan stop je met eten. Tis geen 2e glas wodka dat je neemt ofzo.