Haha precies jouw lijstje! Alleen de kipfilet ken ik niet, is dat echt zoals kip of bedoel je plakjes voor op brood?
Ik vind de spicy falafel van garden gourmet ook prima maar lang niet zo lekker als zelf maken.
Haha precies jouw lijstje! Alleen de kipfilet ken ik niet, is dat echt zoals kip of bedoel je plakjes voor op brood?
Ik vind de spicy falafel van garden gourmet ook prima maar lang niet zo lekker als zelf maken.
De falafel van garden gourmet, vooral pikant
De groenteschijf van de lidl
Vivera spinazie kaas schnitzel
Lidl vegan nuggets
De like meat is een goede kipvervanger
Nee is echt als een stuk kippenborst zeg maar, voor in gerechten.
Ik vind de kipleckere nuggets van de vegetarische slager ook erg lekker!
Deze had ik afgelopen week en die zijn inderdaad goed! Vind die van AH eigen huismerk echt heel vies.
De vegan kip braadworstjes van ah huismerk vind ik heerlijk!
Mijn aller grootste favoriet is de vega tonijn in die glazen pot van garden gourmet. Duur wel maar vaak 1+1 bij ah
Koop jij die in een supermarkt in NL? Ik kom die echt nergens meer tegen, helaas.
Ja gewoon bij Albert Heijn. Wel al een tijdje niet meer gekocht.
Bedankt voor jullie reacties!
Zelf vind ik de zalm erg lekker van Vivera. En ik mis ook zo’n grote gehaktbal, vroeger had DVS die maar die hebben ze niet meer volgens mij.
Als jullie een toko in de buurt hebben, de tofu is daar een stuk goedkoper. En tofu kun je ook prima invriezen.
Laatst heb ik tarwegluten gehaald bij een molen dus ik ga zelf mee experimenteren aangezien vleesvervangers best wel prijzig zijn als ze niet in de aanbieding zijn.
Bij Eazie kun je ook een vegan pokébowl eten. Ik vond hem erg lekker en was vergeten om te vragen van welk merk die kipstukjes waren.
volgens mij gebruikt eazie de kipstuckjes van de vegetarische slager, vroeger in elk geval wel
Jumbo heeft een vega gehaktbal met jus. Ik maak wel eens een broodje bal😂
Albert heijn heeft sinds kort gehaktballen van terra
Nee het smaakte niet naar de kipstukjes van dvs. De structuur was vergelijkbaar met gefrituurde tofu, een beetje sponsachtig.
@Mette12 ik heb het niet gezien bij mijn ah maar ik ga er zeker naar opzoek! De ah is sowieso goed bezig met hun huismerk en qua assortiment.
Ik vind peasmakers ideaal! Enige minder ideale is dat je meteen heel veel verpakkingen moet kopen en je dan nog niet weet of het je zal bevallen maar het zijn gedroogde stukjes die je even weekt in gekookt water en dan kan je er echt van alles mee. Smaakt heel neutraal dus steelt verder an sich niet de show. Ik heb veel intoleranties en veel vleesvervangers zijn ook niet zo puur natuurlijk, hier zitten echt maar een paar ingrediënten (drie dacht ik) in.
Verstegen heeft nu ook zo’n product. Weet alleen niet hoe puur die is qua ingrediënten
Geloof dat ik iets van een reclame heb gezien, maar dat was volgens mij een poeder! (En absoluut niet geschikt voor mij )
Peasmaker kan je gewoon even weken en dan bakken! Maar je kan er ook meer werk van maken en ballen van maken of een soort stoof gerecht. Zelf nooit gedaan
Is nog steeds zo
Ohh dit ziet er echt goed uit!! Alleen stom dat je zoveel in 1 keer moet bestellen zeg. Ik baal ook zo dat bijna alle vega producten vol met allergenen zitten
Wij geven onze kinderen geen vlees en we krijgen zo vaak de opmerking dat we ze eigenlijk dwingen om vegetarisch te eten en ze hun eigen keuze niet kunnen maken. Ik vind het zo’n teringdomme opmerking, ik zeg dan altijd ‘ja en jij dwingt je kind om vlees te eten’. Ik hoop dat mijn kinderen ooit dankbaar zullen zijn, maar ze mogen zeker hun eigen keuze maken als ze oud genoeg zijn om zelf ergens eten te halen.