Ik vind de oosterse schijf en groenteballetjes van vivera heel lekker. En de smeerworst van garden gourmet!
Ohjaaa de vegetarische paté van garden gourmet eet ik echt al 20 jaar ofzo. Heel lekker!
jalapeno burger xl van garden gourmet
de grill stukjes van garden gourmet!!!
kaasschelp van lidl
kipstuckjes van dvs
mini frikandelletjes van samhoud
Mijn favoriet is alles van valess
Oohh die spekjes hebben ze niet bij de supermarkten waar ik kom… zijn die lekkerder dan die van de vegetarische slager?
Oja ik vind de boterhamworst van garden gourmet ook echt heel lekker! Ik mis nog steeds wel een goede salami, die van ekoplaza vond ik niks aan🙄
Welke winkel?
De real! Echt vegan heaven die supermarkt.
Wat maken jullie met vega kruimgehakt? Heb het al zo lang in m’n diepvries liggen maar wat doe ik ermee
Oeehh thanks voor de tip! Ik zocht inderdaad plakjes
Door de pastasaus of lasagne of er een vulling voor wraps/quesadillas van maken. Maar ik vind het niet heel veel toevoegen qua smaak, is meer gewoon een beetje opvulling.
Ik heb de zeesticks van ah gegeten maar die vond ik niet zo veel aan eigenlijk.
Ik verwacht er eigenlijk ook niet superveel van :’) zat ookal te denken aan Burritos ofzo. Maar ik heb al jaren geen gehakt meer gegeten want dat vond ik toch niet lekker dus nu weet ik niet eens meer wat je er normaliter mee doet haha
Oeee dat ziet er goed uit.
Ik probeer sinds een tijdje (paar maanden) van weinig vlees naar helemaal geen vlees meer te gaan. Maar het enige dat ik écht mis en moeilijk vind te vervangen, is salami/chorizo worst. Dus niet zoals deze als broodbeleg maar echt zo’n worst die je door pastasaus of wat dan ook kan doen. Weet iemand waar ik daar een redelijk vega alternatief van kan vinden?
Chili sin carne!
Nog nooit gezien eigenlijk! Al ben ik er ook niet naar op zoek, maar volgens mij zijn er niet echt veel vegetarische worsten maar ik hoop voor je dat ik dat mis heb🙈
Iemand deze wel eens gehad? Mijn jumbo verkoopt de Woezel & Pip nuggets niet meer (huilen) maar deze van de AH lijken er best wel op, ben bdnieuwd of ze hetzelfde smaken!
Nee, nooit gehad, ik ben benieuwd! Ik wilde vorige week naar de AH voor die champignonburger, hadden ze hem niet Blijkt bij ons helemaal niet in het assortiment te zitten ofzo. De AH naast mijn werk verkoopt hem gelukkig wel.
mehh ik heb de laatste tijd zowaar momentjes dat ik witte bolletjes met grillworst of ham ruik en dat dan ZO graag wil, of wraps met gerookte zalm dat mis ik nog het allermeest.
sowieso wil ik nog wortel zalm maken maar ik mis dat gemak van lekkere witte bolletjes knakworst of ander vlees, en lekker mager eiwitten stapelen met kipfilet etc.
ik weet 100% waarvoor ik het doe en zou er ook echt niet meer van kunnen genieten maar ik mis toch dan een perfecte vervanger voor zulke dingen