Welke vega spekjes zouden jullie gebruiken voor flammkuchen met spek en ui? Ik vind de meeste spekjes net-niet maar hoop dat er toch iets tussen zit.
Ik zou la vie gebruiken
La vie inderdaad! Echt de lekkerste.
Ik vind die van Vivera het lekkerst
Ik kan la vie echt nooit meer vinden in de ah of jumbo, maar bij jullie dus wel? Zijn idd wel de lekkerste vega spekjes, lijken net echt.
Bij mijn albert heijn zijn ze er wel, maar die is redelijk groot
Weet er iemand een vervanger voor de vloeibare algenolie van de vitaminstore? Deze smaakte niet naar vis maar is helaas uit het assortiment.
Ik gebruik de visolie van Artic Blue, die heeft al geen vissige smaak dus ik denk de algenolie ook niet.
Geen idee of deze in NL te verkrijgen is, maar als kind at ik heel graag cordon bleu en gisteren zag ik van Greenway cordon bleu liggen o.b.v. knolselder. Direct meegenomen en klaargemaakt en was echt lekker!
Ik zie ze (online) niet in NL winkels, maar cordon bleu was vroeger altijd mijn lievelingsvlees en een van de laatste dingen die ik op heb gegeven dus ik ga duimen dat deze snel verkrijgbaar is (degene die nu hier in de Jumbo ligt is echt niet lekker)
Nee die cordon bleu van jumbo is echt niet te vergelijken met een echte.
Vond er weinig smaak aanzitten en ook weinig vulling.
Jammer
Ik vind de Cordon blue van de AH echt een aanrader! Je proeft de ham heel goed en er zit veel kaas in.
Wtf kom er net achter dat er in de magere kwark met een smaakje van Picnic rundergelatine zit?? Waar is dat nou voor nodig. Ik vond het wel een prima goedkoop alternatief voor Optimel of Skyr, maar zo stom. Niet in de normale trouwens, heb dat meteen gecheckt.
Ja dat was ook zo bij die van de Jumbo, nu niet meer geloof ik.
Ze hebben bij de albert heijn vegan pancakes sinds vandaag
Is de receptuur van de vegetarische slager braadworst veranderd of had ik een slechte batch? Hij smaakte altijd een beetje naar frikandel maar nu helemaal niet meer en ik vond hem zelfs een beetje zurig? Echt jammer, gewoon helemaal niet lekker meerā¦
Ik had 'm vorige week en zelfs nog op de verpakking naar de houdbaarheidsdatum gekeken omdat ie zo vreemd smaakte
@Feather bluhh zo zonde. Had hem ook best wel gehyped naar mijn vriend omdat die nooit zoān fan is van vleesvervangers. Denk niet dat hij er binnenkort nog een wil proberen.
Vind het zo irritant dat ze elke keer allemaal producten gaan āverbeterenā meestal is het juist een verslechtering.
Ik had altijd de goedkope falafel van AH huismerk en die is nu ook āmet vernieuwde receptuurā Zo irritant ik kan me daar zo boos om maken, het smaakt gewoon totaal anders.