De kipworst van de vegslager komt echt in de buurt van kipfilet vind ik!
Ja dat vind ik ook wel een struggle! Zou noooit terug kunnen en de meeste dingen mis ik niet maar er zijn wel een paar specifieke dingen die ik zo erg misđ vooral jammer als er eindelijk wel een vervanger komt en die niet echt smaakt zoals verwacht (beckers frikandelđ )
ah dankje! ik vergeet dat schap altijd want dan denk ik âvleesbelegâ haha. ik ga hem proberen
Heel herkenbaar. Vooral witte bolletjes en knakworsten. Al vind ik broodje rookworst goed in de buurt komen.
Herkenbaar hoor! Ik heb laatst knakworstjes uit Duitsland meegenomen, ik moet ze nog proeven maar ze zien er in ieder geval goed uit.
Mijn vriend (die eet nog wel vlees) had dit weekend spareribs, één van mijn grote favorieten vroeger. Toen had ik het ook wel even moeilijk hoor. Die geur, en ik weet dat ze zó lekker zijn daar⊠Mezelf eraan herinneren dat hij in feite aan een karkas zat te kluiven hielp wel
Is die ook lekker op een tosti met kaas denk je? Kan dat echt niet inschatten hahah
Hm geen idee, ik deed dat nooit op een tosti.
Ja knakworsten hĂš? Zo lekker. Knakworsten en zalm zijn de enige dingen waarvan ik soms denk: gimmeeee. En frikandellen.
Die wortelzalm lijkt trouwens wel echt heel goed! Zeker als je er roomkaas en dille bij doet.
Sommige mensen die ik dit liet proeven vonden dit naar kipfilet smaken:
Het smaakt in ieder geval naar een soort gerookt vlees en is echt superlekker! Ik koop dit bij Jumbo.
Edit: je moet wel echt deze hebben, de âsmoked ham styleâ, en niet de rode verpakking met âpepperoniâ want die is niet te eten.
Ik at vroeger als ik studeerde soms wel 4 dagen op rij broodjes knakworst (witte bolletjes of puntjes). Zo lekker.
Maargoed het eten van dode dieren doen we niet meer
Ik probeer de laatste tijd als flexitarier door het leven te gaan maar mijn vriend koopt nog zoveel vlees en nagenoeg de helft daarvan gaat over datum⊠best irritant
Goed plan ga ik eens invoeren
Ik maak deze âfrikandelbroodjesâ wel eens en die ontploffen nooit. Misschien dat je die eens kunt proberen.
Ik vind het trouwens ook lekker om er vegetarisch gehakt in te doen met curry, dan neem ik van die balletjes die ik in kleinere stukjes snij
Jaaa knakworsten mis ik zooo erg, en een goede vervanger voor salami en schouderham. Ik mis vooral eigenlijk de dingen die ik op brood atđ en dingen voor in een tosti (lust helaas geen kaas)
Ik ook hoor!! Filet americain, paté, ossenworst, salami, leverpastei!!
Ik zou echt willen dat er echte vega bacon komt, echt engelse bacon. Mis dat wel behoorlijk. Zeker omdat er nu permanent brown sauce in mijn koelkast staat en een bacon sandwich met brown sauce was echt mijn troost/brak/comfort food. En ik mis kaas :â( Ik eet vrijwel nooit kaas maar toch parmezaanse kaas over pasta enzo Waarom moet het altijd niet-vegetarisch stremsel zijn ;-;
Ja echte vegan baconstrips ben ik nog nooit tegengekomen. Zelfs bij lilys burgerbar in Berlijn was de bacon een tegenvaller :x.
En dat terwijl baconstrips uit de oven met honing echt zo lekker waren
Heel soms zet ik filmpjes aan met beelden van het leven van zoân dier/slachthuis zodat ik weer weet waarom ik het doe.
Haha aw dat zou ik nooit kunnen, ben ik echt te emotioneel instabiel voor :â) Gelukkig weet ik altijd waarom ik geen vlees eet en voel ik me daar ook zo zeker bij dat ik nooit in de verleiding kom. Maar het zou wel echt super zijn als het een keertje uitgevonden wordt
Ik heb ook nooit earthlings kunnen kijken maar ik vind ergens dat ik moet weten hoe erg de situatie is. Maar niet als je er emotioneel kapot van gaat hoor!
Niet zozeer bacon, maar spekjes door een romige pasta. Vega spekjes zijn het gewoon niet
Ligt het aan mij of lijkt het alsof hier echt maar 4 nuggets in zitten? Ziet er verder wel lekker uit!