Hahah ja ik snap wat je bedoelt, vgm zitten er wel gewoon 8 in.
Ah oke dan valt t mee. Ik dacht al wat een zielige hoeveelheid 4 nuggets
Ja voor 4 nuggets zou ik het ook niet zo gauw doen, dat is wel heel zielig
Heb wel vaak gehad bij een ander merk nuggets dat er soms ipv 8 maar 7 inzaten of (nog beter) dat er ineens 9 in zaten
Haha ik ben denk ik een beetje verwend, want die ik altijd koop zitten er iets van 20+ in. Deze: http://www.fryfamilyfood.com/uk/chicken-style-nuggets/ Helaas niet in NL te koop denk ikā¦
Hahah āhee kijk nou wat daar loopt achter je!ā
Ik moet echttt een keer een uitje naar Duitsland maken om dingen in te slaan Hoop echt dat zulke winkels een keer uitbreiden naar Nederland
Ik ga straks voor het eerst de vegatarische shoarma uitproberen, so excited!!
Chipolata worstjes van quorn.
SoFish burger van SoFine.
Vegetarische sauzijnbroodjes van de vegetarische slager.
Vegetarische spekjes van de vegetarische slager.
Vandaag de vegetarische rookworst van Valess geprobeerd, maar vond hem verrassend lekker! Vorige keer die van de vegetarische slager gehad maar die vond ik echt niet lekker.
Favoās:
Kipnuggets van de AH
Shoarma van Vivera
Vissticks van Vivera
Hamburger van Vega slager
Kipstukjes van Vivera
Champignon burger van AH
De vegetarische shoarma van jumbo viel goed in de smaak, zelfs mijn vriend (niet-vega) zei dat het echt heel erg op kip leek
De meningen zijn zo verdeeld over die rookworsten he ik hoorde negatieve verhalen over die van valess juist. Die van de vegetarische slager vond ik wel lekker in mn stamppot maar ook verdeelde meningen. En ook over die van unox is men verdeeld. Zit denk ik niets anders op dan vaker boerenkool te gaan eten om alles te proberen
Voor mijn gevoel zijn er ineens ook heel veel rookworsten tegelijk uitgekomenš Zag ze eerst nooit en nu van 3 merken
Haha ja he! Ik was er wel blij mee want ik eet sinds juli geen vlees meer maar was wel echt aan het balen dat er niet echt vega rookworsten te vinden waren voor mn boerenkool (lievelingseten) en nu zie ik ze overal
Hmm nog niet veel gehoord eig, een iemand die van de vega slager ook niet geweldig vond. Maar het is al lekker stamppotten weer dus volgende keer wil ik de Unox proberen. Zou boerenkool elke week kunnen eten nu in de winter!
Ugh ik ben echt zoān sukkel maar is dit jackfruit wat je kunt gebruiken ipv draadjesvlees? https://www.orientalwebshop.nl/sunlee-young-green-jackfruit-560g
De rest staat namelijk allemaal āop siroopā bij en dat moet ik niet hebben toch?
Ja dat is de goede! Ik heb die van Aroy-D (ofzo) en daar staat nog als toevoeging āin brineā op, maar denk dat je gewoon de goede hebt als ik die anderen zo zie
Ik mis ook voornamelijk het gemak van ergens een lekker broodje ofzo te halen. Ik wou deze middag iets halen voor lunch maar de opties zijn zo beperkt? Een broodje kaas, eisalade of broodje brie. Gelukkig ben ik geen vegan.
En dan heb ik ook wel meer zin in een broodje met zalm of gebakken kip met avocado maarjaā¦
Op die momenten vind ik het soms moeilijk om trouw te blijven aan mijn principes.
Dat heb ik ook als er op werk een lunch geregeld wordt, ik kan inmiddels zowat geen broodje kaas meer zien