Vegetarisch eten

Ik heb van de week de filet americain van garden gourmet geprobeerd en ik vond het naar klei of kleuterschool-verf smaken en ruiken. Ben er de hele dag misselijk van geweest en als ik eraan denk weer. Nu ben ik een beetje huiverig want ik heb ook nog 2 varianten paté van garden gourmet in de koelkast liggen om te proberen. Zijn deze lekkerder of kan ik die ook beter meteen weggooien?

Ik hou sowieso niet van filet,ook niet toen ik nog vlees at. Maar ik ben gek op de pate met tuinkruiden van GG.

1 like

Die patés zijn heel goed te doen inderdaad!

1 like

Ik eet niet volledig vega, maar wil hier wel graag naartoe. Merk alleen wel dat ik het lastig vind om sommige producten te vervangen, zoals ‘makkelijke’ eiwitten na het sporten. Nu neem ik vaak rijstwafels met wat kipfilet, maar zat al te zoeken naar een vervanger daarvoor. Wist niet dat dit bestond :open_mouth: Ga dit vandaag direct halen!

1 like

Nieuwe verslaving: krokante kipschnitzel van my veggie chef. Ze zijn super krokant, de structuur is onwijs lekker. Ik blijf mij ook elke keer weer verbazen over hoe veel het echt naar kipschnitzel smaakt. Ik proef serieus geen verschil.

5 likes

De chorizo van de vegetarische slager. Heb de rest van het pakje zo weggegooit.

Pompoenburger zowel van Vivera als die van AH vind ik vreselijk. De champignonburger van Vivera is ook niet te eten. Ze hebben allemaal de textuur van een autoband.

En ik had laatst salamiplakjes van Veggy friends en die waren ook niet weg te krijgen. Niks met salami of überhaupt kruiden te maken.

2 likes

Ik heb de vegetarische rookworst van Unox geprobeerd, vond het wel lekker, maar ik ga het niet vaker halen. Ik heb het nooit gemist en toen ik nog vlees at kocht ik het ook nooit. Was alleen nieuwsgierig hoe het smaakte. Denk dat het wel naar rookworst smaakte.

Deze tonijnsalade is ineens verdwenen uit de schappen bij mijn Jumbo? Bij de ah heb ik het nooit gezien. Ik eet bijna elke dag wel een boterham met deze salade :scream::sob: Edit: hij is vervangen door de kip kerrie salade, gatver haha.

1 like

Mijn Jumbo heeft ook ineens de Woezel & Pip kipniggets uit de schappen gehaald😓 vind het fijn als er nieuwe vegetarische producten komen maar niet als het ten koste gaat van andere producten

1 like

Deze is er toch ook alleen bij de jumbo en niet bij de AH? Die van ons had ze de laatste keer dat ik er was gewoon allebei.

1 like

Heeft iemand die kip kerrie al geprobeerd?

Ik had vandaag de unox vega rookworst bij mn boerenkool, smaakte best prima

Oh nee! Balen zeg. Hopelijk komen ze terug…

Ik weet niet of je er zin in hebt maar ik denk dat je deze veel goedkoper zelf kan maken. Die bakjes zijn moeilijk klein en kosten iets van 2.69? Je kan de tonijn ook los kopen en met wat kappertjes en mayo zelf salade maken.

1 like

Niet in blikjes, in de vriezer!

Nee in de vriezer indd.

Bedankt voor de tip, ik wist niet dat ze het ook los verkochten! Ik ga het eens proberen :slight_smile:

1 like

Iemand deze al gehad? Lijkt me erg lekker!

Ik heb ze nu allebei geprobeerd. Ik vind ze heel erg lekker! In de filet americain zit een heeel mini klein pepertje, mega lekker! De andere twee, paté en snijworst, zijn besproken in het vegan topic.

2 likes

Ik eet zoiets vaak met gebakken aardappeltjes (van die opbak dingen) en iets van broccoli ofzo, ook niet heel spannend haha

3 likes