Vegetarisch eten

Mijn kinderen eten bij mij vega, bij hun vader soms vlees en buiten de deur ook wel eens vlees… Ik hou ze niet echt tegen, ik zie wel hoe het loopt

Ik vind alleen ‘begin 2019’…

Ja klopt ik kom ook niet verder dan dat, maarja dag kan morgen zijn maar ook pas over een maand

Weet iemand waar je (in Brabant of desnoods ergens anders) goede vegetarische worstenbroodjes kunt krijgen? Bestaat dat überhaupt? Liefst in een winkel en in niet online bestellen

Die van Houben ken ik maar vind ik droog en zijn voor mij niet zo makkelijk te verkrijgen.
Heeft iemand die van de bakkende brabander wel eens geprobeerd? Die zien er hetzelfde uit…

En sorry alvast :stuck_out_tongue: maar ik bedoel dus geen saucijzenbroodjes, en ook geen frikandelbroodjes of dingen die daarop lijken, maar echt (brabantse) worstenbroodjes.
En zelf maken kan natuurlijk, maar dat bedoel ik niet :stuck_out_tongue:

Hier kun je vegan worstenbroodjes krijgen. Geen idee of ze lekker zijn, maar zag het voorbij komen op facebook!

2 likes

Oh ja, interessant die had ik ook al eens gevonden met googlen maar was ik weer vergeten.
De naam boezemt wel vertrouwen in op de een of andere manier :joy:

Voor kerst had ik dit boek gekregen. Heb er inmiddels 4 recepten uit gemaakt en ik vind het echt een aanrader! Het was allemaal zooo lekker echt leuk om weer wat nieuwe gerechten te leren maken.

13 likes

Tis ook echt keilekker kan ik je vertellen!

1 like

Geen vegetarisch gehakt, maar ik heb laatst wraps gemaakt met linzen ipv gehakt en vond dat echt heel lekker! Verders dus alles zoals normaal gedaan alleen gehakt vervangen door linzen.

3 likes

Ik vind die van de vegetarische slager lekker. En je had er ook eentje van de Albert heijn zo’n “verse” die vond ik ook lekker. Ik weet alleen niet of die er nog is.
Beiden wel een beetje op smaak brengen met peper, zout, evt. nog wat kruiden.

1 like

Vind die van Albert Heijn heel lekker, vandaag vegetarisch heet het geloof ik. En ook niet zo duur als bijvoorbeeld DVS.

1 like

Ik vind deze het beste: https://www.ah.nl/producten/product/wi387902/ah-vers-vegetarisch-gehakt

1 like

Ik ga vanavond die Vivera Biefstukc proberen. Ben wel benieuwd, want ik vind het er niet echt lekker uitzien haha.
Edit: ik had deze week ook zo’n caprese schnitzel ofzo gegeten (volgens mij ook van Vivera? Was in de aanbieding) en daar vond ik echt niks aan. Zat amper mozzarella of tomaat in en smaakte echt naar niks.

Succes vanavond, ik vond het heel smerig haha.

Ik eet vanavond vega turkse pizza, zo lekker :drooling_face:

Ik vond hem erg lekker, het is één van mijn favoriete vleesvervangers. Het ‘bloeden’ had van mij niet gehoeven maar ik stoor me er ook niet aan. Smaken verschillen, gelukkig.

1 like

Ik vind die biefstuk wel erg lekker als hamburger :drooling_face:

Ik ben het nu aan het eten en vind het echt smerig haha. De structuur vind ik wel lekker maar de smaak echt heel raar en niet op biefstuk lijken. Hoeft ook niet per se natuurlijk maar het zou leuk zijn als het dan iig lekker was.

1 like

Mijne vond ik een hele chemische smaak hebben, snapte er ook niks van :woman_shrugging: Mijn vriend vond het wel oke. Echt een hit or miss denk ik.

Even een waarschuwing:
Deze is niet vegetarisch!

Misschien voor jullie totaal overbodige informatie, maar ik ging er eigenlijk klakkeloos vanuit dat hummus wel vegetarisch zou zijn. Deze dus niet, er zit ansjovis in!

2 likes

Goed dat je het meldt! Ben zelf geen hummusfan, maar dat verwacht je niet idd.