Vegetarisch eten

Volgende keer eens proberen dan :grinning:

Ik ben Belgisch, dus weet niet of jumbo hier ook zit :stuck_out_tongue: (Hoe quote je trouwens meerdere mensen in één post??)

Gewoon de tekst die je wil quoten selecteren en op ‘citeren’ klikken, dit kun je meerdere keren doen.

1 like

Oh, dat weet ik eigenlijk niet!

Ik heb even gekeken op de site van de Jumbo, daar staat dit:

Samen werken aan vegetarisch genieten.
De lekkerste vleesvervangers maak je natuurlijk met de beste partners.
Jumbo Veggie Chef & Vivera, een vegatastische combinatie!

Sowieso een samenwerking dus, maar ik heb me laten vertellen dat de producten ook gewoon hetzelfde zijn.

1 like

Toch niet helemaal. Als je bijvoorbeeld van beide merken de groenteschijf vergelijkt, is die van jumbo knapperiger en die van vivera blijft een beetje ‘nat’ ofzo.

Die van de jumbo moet bij mij ook langer in de oven om een kleurtje zegmaar te krijgen…

3 likes

Koop die quinoakroketten niet. Wat vond ik dat smerig zeg, heb die in het verleden een keer geprobeerd. Smaakte heel klef en chemisch.

Yesss heb de kipcorn in huis, zin om zo te proberen! Weet iemand dit toevallog? Ik dacht dat Mora met nog meer vega dingeb zou komen, sowieso een kipnugget, of zou het hierbij blijven? Ik hoopte eigenlijk op een frikandel :sweat_smile:

Ik vond de kipcorn lekkerder ruiken dan smaken, maar het kan ook heel goed zijn dat ik niet lang genoeg heb gewacht met afkoelen :sweat_smile: was ongeduldig natuurlijk. Ik vond hem wel heeeel zout

Voor een frikandelbeleving moet je deze hebben: image

2 likes

Vind je? Ik vind die super lekker, maar geen frikandel. De frikandellen van Beckers vind ik wel goed lijken.

Ja! Vooral als je er een speciaal van maakt vind ik m 1 op 1 naar frikandel smaken

1 like

Ik vond die van Beckers juist een beetje teleurstellend, voor mij overheerst de nasmaak echt enorm

Dit is inderdaad echt frikandel gewoon en nu wil ik ze

Jumbo heeft wel plannen om ook naar België te gaan

1 like

Ik heb net zo’n lekker broodje op, die wil ik even delen hoor:

Turks brood, beetje mayo op beide helften, vega tonijn van DVS, gesnipperd uitje, kaas, en dan even in het tosti-ijzer. Ik wil er nog één!

4 likes

Wat zijn vega toppers van de Vomar? Ik zie dat er wat kortingen zijn en ik zou graag willen inslaan.

Ik heb ze idd een keer in een wrap gegeten, en een keer op het gourmetstel.

Welke van die roerbakstukjes vinden jullie het lekkerst? En als je ze zelf nog kruid wat gebruiken jullie dan?

Ik gebruik meestal kipstuckjes voor roerbakken, en die kruid ik als kip.

1 like