Vegetarisch eten

We kregen inderdaad net de quotering en deze salade zat zeker in het assortiment :’)

9 likes

Misschien heb ik het gemist, maar zijn de vegetarische kroketten van moral al in de winkel? :see_no_evil:

Ik heb gelezen dat alles in februari in de winkel komt! Het komt dichterbij maar voor zover ik weet is er niet echt een datum bekend. Ik heb echt zooo zin om alles te proeven :grin:

1 like

Als het goed is zijn de nieuwe Mora/DVS vervangers nu te krijgen in de Jumbo! Ik ben zo benieuwd :heart_eyes: heeft iemand toevallig al iets geproefd?

2 likes

Ik heb ze nog niet gespot (was vanmorgen nog bij de AH, of zijn ze daar niet te koop?) Wel heel benieuwd!

Nee alleen bij jumbo (benoemt @NInja ook haha)

Ik heb ze idd gekocht bij de Jumbo, de bitterballen, en o my geweldig! :heart_eyes: niet van echt te onderscheiden en super fijn dat ze in de oven kunnen/moeten.

3 likes

Nice! Hoop dat ik ze kan vinden bij mijn Jumbo…

Weet iemand goeie vleesvervangers die op echt vlees lijken qua structuur en smaak? Sinds een tijdje eet mijn vriend een keer in de week mee vegetarisch met mij. Maar ik vind het moeilijk om dingen te vinden die hij ook écht lekker vindt. De vleesvervangers van AH vindt hij oké, maar nu raakt mijn inspiratie wel wat op. Iemand tips?

Ik had laatst chili met een mix van quorn gehakt en kruimgehakt van de lidl, en die textuur en smaak leek heel erg veel op “gewone” chili. Denk dat je het ook kan gebruiken voor allerlei andere gehakt vervangingen in pasta en burrito’s ofzo.

1 like

Ik vind Valess echt bedrieglijk echt, maar dat is wel op basis van zuivel. De krokante kipschnitzel en de visburger/vissticks van Vivera kan ik je ook aanraden, zelfs mijn ouders vonden die net echt.

1 like

In de Belgische folder van de Lidl staan nieuwe vegetarische dingen, vanaf 14/02 beschikbaar. Denk dat het in de Nederlandse filialen ook niet lang zal duren:


En ook lactose vrij ijs:

4 likes

Krokante kipschnitzelfs van My veggie chef! Te koop bij de jumbo. Ik proef het verschil niet.

1 like

Dat is dezelfde als Vivera toch?

Kruimgehakt van de Lidl ga ik eens proberen! Van quorn vindt hij vreselijk haha. Maar thanks!

Volgende keer eens proberen dan :grinning:

Ik ben Belgisch, dus weet niet of jumbo hier ook zit :stuck_out_tongue: (Hoe quote je trouwens meerdere mensen in één post??)

Gewoon de tekst die je wil quoten selecteren en op ‘citeren’ klikken, dit kun je meerdere keren doen.

1 like

Oh, dat weet ik eigenlijk niet!

Ik heb even gekeken op de site van de Jumbo, daar staat dit:

Samen werken aan vegetarisch genieten.
De lekkerste vleesvervangers maak je natuurlijk met de beste partners.
Jumbo Veggie Chef & Vivera, een vegatastische combinatie!

Sowieso een samenwerking dus, maar ik heb me laten vertellen dat de producten ook gewoon hetzelfde zijn.

1 like