Dat pindakaas ding lijkt me madderfakking lekker
Jaaaa heel lekker is het idd en simpel! En je zit een tijd goed vol ook.
Onlangs probeerde ik de tempeh van AH. OMG wat een vieze smaak Zijn er mensen die dit oprecht lekker vinden???
Die ik zelf nog moest kruiden! Heb er echt vanalles opgedaan, maar die nasmaak… Probeer ik niet nog eens
Heb je goeie merken? Ik vind tofu vaak nogal smakeloos. Maar wil het wel nog eens klaarmaken!
Kaal is tempeh zo smerig omg. Smaakt naar oude sokken. Het is wel lekker als je het goed en lang marineert, ik doe dat altijd in sojasaus en rijstazijn en wat ketchup, en gember
Oh ga ik zeker eens proberen!!! Thanks voor het delen
Citaat
Dan misschien ooit toch nog eens bekijken haha
Jaaaa, die geur alleen al
Ik eet het zelfs rauw
Vind tempeh ook echt niet te nassen.
Had een keer iets heel lekker gemaakt met couscous en gegrilde groenten en tempeh. Die tempeh heeft het toen helemaal verpest.
Pesto/tapenade met tomaat en evt mozzarella/rucola? Ik vind muhammara ook heel lekker voor op brood.
Ik ben sowieso wel een fan van de vegetarische versie van filet americain van de Colruyt. Verder doe ik ook wel eens eiersalade of avocado op een boterham.
Ben zelf absoluut geen fan van zoet broodbeleg dus ben ook wel benieuwd! Inderdaad de hummus ook wel een beetje moe gezien.
de kipworst van de vegetarische slager vind ik erg lekker, echt vergelijkbaar met kipfilet!.Verder eet ik graag kaas met pesto of kaas met komkommer. Veggie spread vind ik af en toe ook wel lekker. Oh, en vegapate.
Ah yes, vind deze ook heel lekker. Vorige keer is m’n bakje opgegeten door m’n vleesetende vader die het verschil niet zag. Moet die snel nog eens kopen.
en @anon95960165
De lidl heeft ook verschillende groentespreads, heb er zelf nog niets van geprobeerd
Filet heb ik nooit lekker gevonden, ook niet toen ik nog vlees at, dus ik kan er niet echt over oordelen, maar ik heb me laten vertellen dat die nieuwe van Kips griezelig echt lijkt.
Die van DVS vond ik inderdaad ook echt ranzig. Heb die niet eens opgemaakt omdat ik 'm zo raar en muf vond. Die van de Colruyt is lekker fris en de enige die ik lust!
Ben sowieso niet zo van de vleesvervangers voor op brood, vind het vaak allemaal maar een beetje vreemd smaken.
@Kerselaar ik las eerst dat het opgegeten was door je vleesetende plant
De kipfiletplakjes van quorn lijken best goed, helemaal als je het combineert met bijv pesto.
Colruyt is een winkelketen, net als AH, Jumbo, …
Aoste heeft ook wat veggie kipfilet en spreads maar weet niet of ze dat in NL verkopen:

Ja een Belgische supermarkt haha. Mocht je ooit eentje passeren wanneer je in België bent, zeker binnengaan.
Ik krijg mijn tofu nooit krokant, doe ik iets fout? Het blijft altijd een beetje slap