Vegetarisch eten

Toch niet helemaal. Als je bijvoorbeeld van beide merken de groenteschijf vergelijkt, is die van jumbo knapperiger en die van vivera blijft een beetje ‘nat’ ofzo.

Die van de jumbo moet bij mij ook langer in de oven om een kleurtje zegmaar te krijgen…

3 likes

Koop die quinoakroketten niet. Wat vond ik dat smerig zeg, heb die in het verleden een keer geprobeerd. Smaakte heel klef en chemisch.

Yesss heb de kipcorn in huis, zin om zo te proberen! Weet iemand dit toevallog? Ik dacht dat Mora met nog meer vega dingeb zou komen, sowieso een kipnugget, of zou het hierbij blijven? Ik hoopte eigenlijk op een frikandel :sweat_smile:

Ik vond de kipcorn lekkerder ruiken dan smaken, maar het kan ook heel goed zijn dat ik niet lang genoeg heb gewacht met afkoelen :sweat_smile: was ongeduldig natuurlijk. Ik vond hem wel heeeel zout

Voor een frikandelbeleving moet je deze hebben: image

2 likes

Vind je? Ik vind die super lekker, maar geen frikandel. De frikandellen van Beckers vind ik wel goed lijken.

Ja! Vooral als je er een speciaal van maakt vind ik m 1 op 1 naar frikandel smaken

1 like

Ik vond die van Beckers juist een beetje teleurstellend, voor mij overheerst de nasmaak echt enorm

Dit is inderdaad echt frikandel gewoon en nu wil ik ze

Jumbo heeft wel plannen om ook naar België te gaan

1 like

Ik heb net zo’n lekker broodje op, die wil ik even delen hoor:

Turks brood, beetje mayo op beide helften, vega tonijn van DVS, gesnipperd uitje, kaas, en dan even in het tosti-ijzer. Ik wil er nog één!

4 likes

Wat zijn vega toppers van de Vomar? Ik zie dat er wat kortingen zijn en ik zou graag willen inslaan.

Ik heb ze idd een keer in een wrap gegeten, en een keer op het gourmetstel.

Welke van die roerbakstukjes vinden jullie het lekkerst? En als je ze zelf nog kruid wat gebruiken jullie dan?

Ik gebruik meestal kipstuckjes voor roerbakken, en die kruid ik als kip.

1 like

Deze van de AH, hoef je niks meer aan te doen:

1 like

Brrrrr, die vond ik zo vies :sweat_smile: Ik heb ngo een paar porties, dus ik ga het zeker nog eens proberen, heb intussen veel tips gehad om het lekkerder te maken, maar ik heb het nog niet opnieuw durven proberen.

Hebben jullie nog aanraders voor recepten?
Of leuke blogs, kookboeken, online receptensites?
Ik ben een beetje inspiratieloos de laatste tijd.

1 like

Ik zoek ook nog nieuwe blogs!
Cookie and Kate vind ik zelf fijn, ook goede chili recepten.

1 like

Ik heb dit gered via Too Good To Go, en het is me toch lekker!

Ik kan helaas geen verkooppunten in NL vinden, weet iemand of dit nog ergens op reguliere plaatsen te koop is? Om nou alleen voor vegaworst het centrum van Nijmegen in te gaan…