Vegetarisch eten

De grote schnitzel, niet die met groenten of kaas maar er is nog een andere die niet op het plaatje staat. De balletjes (2e bovenste rij op je plaatje) en de nuggets.
Wijkreepjes vond ik zelf niet zo lekker, werden heel zacht in de pan en niet meer krokant.

Hier zijn die vleesvervangers altijd rond 1,99€ dus vind het niet echt zon goeie deal tbh

Die vleesvervangers zijn bij mij altijd 1,59?? Vind het zo’n vreemde aanbieding haha

Edit: de balletjes zijn m’n meest favoriete balletjes ooit dus die zou ik sowieso aanraden. Kruimgehakt is ook prima, zelfde als elk ander vega Kruimgehakt en prima in pasta of chili of Burritos

Wokreepjes bleven bij mij trouwens wel krokant als je ze apart droog in een pan bakt

Oosterse schijf. Ook lekker om burgers mee te bouwen

Lidl doet volgens mij niet veel aan prijsaanbiedingen, maar maakt veel gebruik van in-out assortiment waarbij ze bijvoorbeeld een voordeelverpakking tijdelijk in de winkels hebben. Op de advertentie staat ook geen ‘oorspronkelijke’ prijs.

Edit: ik zie in de folder dat ze wel ook wat afprijzingen hebben, maar niet elk product in de folder is in prijs verlaagd.

Weet niet precies waar ik t moet vragen dus dan maar hier:
heb van die zakjes nog van maggi (dagje geen vlees) mexicaans groentepannetje maar zag dat ze over de datum waren. Maar t is een kruidenmix alleen toch??? snap niet hoe dat over de datum kan gaan

Kan ook niet, gewoon gebruiken!

Kruiden kunnen vaak hoogstens minder ‘krachtig’ worden maar bederven niet snel.

Misschien wel wat muffig,maar dan moet het al heel lang liggen

toevallig kwam ik die gister ook weer tegen en bedacht me heel slim dat het idd ook gewoon kruiden zijn, dus heb ze in een heel ander gerecht gebruikt (met gemengde groenten, kikkererwten rijst, niks speciaals) en dat was prima lekker

Ik loop stage in een mannenwereld en in de kantine is er echt bijna alleen maar keuze uit vlees en het enige veganistische wat er te koop is is fruit. Zo ouderwets, ga met je tijd mee, ook als 90% van je bedrijf man is.

Mijn vriend en ik komen net terug van een bezichtiging voor een trouwlocatie. We bespraken daar hoe onze dag eruit zal komen te zien en qua diner willen we graag een buffet. Ik gaf aan dat wij geen vlees/vis aten en het liefst uberhaupt geen dierlijke producten.

Die vrouw heeft letterlijk gezegd dat wij beter wel vlees, vis en alles serveren op ONZE bruiloft (waar wij uiteindelijk voor duizenden euro’s voor betalen) zodat onze gasten niet ‘slecht’ over de locatie denken. Ze heeft letterlijk gezegd: ‘je wilt toch wel dat je gasten goed gevuld zijn voor het feest?’. Ik keek haar aan en zei dat ik volgens mij nog niet omgekomen van de honger de afgelopen 5 jaar.

Ik kan er soms zo moedeloos van worden dat deze dierlijke producten zo ‘normaal’ voor onze samenleving zijn. Op sommige plaatsen liggen ze nog hopeloos achter.

We gaan er niet trouwen, mocht dat duidelijk zijn :’)

Wat een trut

En ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Als zij namelijk ook degene waren die de catering verzorgen, zegt dat ook wat over hun kwaliteit.

Onze kok heeft zelfs allerlei aparte vegan en vegetarische hapjes verzonnen omdat we dat wilden en kregen alleen maar complimenten.

We kregen inderdaad net de quotering en deze salade zat zeker in het assortiment :’)

Misschien heb ik het gemist, maar zijn de vegetarische kroketten van moral al in de winkel? :see_no_evil:

Ik heb gelezen dat alles in februari in de winkel komt! Het komt dichterbij maar voor zover ik weet is er niet echt een datum bekend. Ik heb echt zooo zin om alles te proeven :grin:

Dit zijn echt mijn favo vleesvervangers <3

Als het goed is zijn de nieuwe Mora/DVS vervangers nu te krijgen in de Jumbo! Ik ben zo benieuwd :heart_eyes: heeft iemand toevallig al iets geproefd?

Ik heb ze nog niet gespot (was vanmorgen nog bij de AH, of zijn ze daar niet te koop?) Wel heel benieuwd!

Nee alleen bij jumbo (benoemt @NInja ook haha)