Vegetarisch eten

Klopt, de papieren versie was tot gisteren aan te vragen zie ik nu. Dus alleen de PDF is nog beschikbaar, en de papieren versie is nog wel te vinden bij Marqt en de Bijenkorf zolang de voorraad strekt.

1 like

Ik heb idd de papieren versie. Verder wat @Jenn zegt :slight_smile:

1 like

Ik heb vandaag voor het eerst de vegetarische kip nuggets van de AH gegeten en ik vond ze echt zo lekker!!! Ik kocht ze nooit dacht altijd zal wel niks zijn maar ben nu super fan

Smaak is trouwens van Valess zag ik! Best grappig. Vond de filet americain ervan wel oké, 7 uit 10

1 like

Ik let daar zelf helemaal niet op, maar ik eet ook nog vis dus ik weet niet of ik dat erg vind van mezelf

Deze vind ik ook echt TOP. Vroeger at ik heel vaak cream crackers met smeerworst en deze vega smeerworst smaakt gewoon exact hetzelfde

dit is zeker niet in het vaste assortiment? :sweat_smile:

Die heb ik nooit gezien iig! Ik wil het!

1 like

Ik wil ze ook proberen :see_no_evil: volgens mij vanaf volgende week maandag

1 like

Dit doet me denken aan toen ik Woezel & Pip vissticks probeerde, ze smaakte zo ontzettend realistisch dat ik er echt misselijk van werd omdat het leek alsof ik echte vis zat te eten :see_no_evil:

1 like

Die van Vivera vind ik nog echter. Ik hou daar juist wel van, was echt een visliefhebber!

1 like

Ik hield ook echt heel erg van vissticks, dus ik vond het dcht heel jammer dat ik er zo misselijk van werd.
Maaaar waar ik nog meer van hield en wat ik echt zo graag vegetarisch wil zien is kibbeling :heart_eyes:

1 like

Oe, jaaa! En lekkerbek! En paling!

1 like

Ik eet niet vegetarisch maar vind vaak de vegetarische producten gewoon echt lekker​:see_no_evil: zou echt benieuwd zijn naar lekkerbekjes en kibbeling :heart_eyes:

Bij de AH hebben ze nu ook een stuk ‘kipfilet’ gekruid, echt wel een aanrader vind ik!

Dat klinkt goed!

Dan moet je eens bij de Vegetarische Snackbar gaan eten in Den Haag. Hun ‘kibbeling’ is zó goed :heart_eyes:

1 like

Waarschijnlijk is het al duizend keer gevraagd, sorry bij deze. Maar zie net dat de vega dingen bij de AH in de bonus zijn, maar wat is nou echt een aanrader? https://www.ah.nl/bonus/week/10/segment/254867

Ik hou zelf nog van de smaak van vlees en eet daarom graag de Burger Deluxe van Vandaag Vegetarisch. Op een hamburgerbroodje met mayo, curry, uitjes, tomaat, komkommer en augurk hmm. En hun kipnuggets vind ik ook heel goed lijken! Qua groenteschijven enzo weet ik het niet.

1 like

Die champignon Italiaanse burger vind ik heerlijk! De rest van AH huismerk ken ik eigenlijk niet.

2 likes