Vegetarisch eten

Ja! Vooral als je er een speciaal van maakt vind ik m 1 op 1 naar frikandel smaken

Ik vond die van Beckers juist een beetje teleurstellend, voor mij overheerst de nasmaak echt enorm

Dit is inderdaad echt frikandel gewoon en nu wil ik ze

Jumbo heeft wel plannen om ook naar België te gaan

Ik heb net zo’n lekker broodje op, die wil ik even delen hoor:

Turks brood, beetje mayo op beide helften, vega tonijn van DVS, gesnipperd uitje, kaas, en dan even in het tosti-ijzer. Ik wil er nog één!

Wat zijn vega toppers van de Vomar? Ik zie dat er wat kortingen zijn en ik zou graag willen inslaan.

Ik heb die crispy sticks van valess gekocht, iemand een aanrader om ze te eten? ik dacht zelf op een wrap

Ik heb ze idd een keer in een wrap gegeten, en een keer op het gourmetstel.

Welke van die roerbakstukjes vinden jullie het lekkerst? En als je ze zelf nog kruid wat gebruiken jullie dan?

Ik gebruik meestal kipstuckjes voor roerbakken, en die kruid ik als kip.

Deze van de AH, hoef je niks meer aan te doen:

Brrrrr, die vond ik zo vies :sweat_smile: Ik heb ngo een paar porties, dus ik ga het zeker nog eens proberen, heb intussen veel tips gehad om het lekkerder te maken, maar ik heb het nog niet opnieuw durven proberen.

Hebben jullie nog aanraders voor recepten?
Of leuke blogs, kookboeken, online receptensites?
Ik ben een beetje inspiratieloos de laatste tijd.

Ik zoek ook nog nieuwe blogs!
Cookie and Kate vind ik zelf fijn, ook goede chili recepten.

Ik heb dit gered via Too Good To Go, en het is me toch lekker!

Ik kan helaas geen verkooppunten in NL vinden, weet iemand of dit nog ergens op reguliere plaatsen te koop is? Om nou alleen voor vegaworst het centrum van Nijmegen in te gaan…

Bij de jumbo in Amsterdam is dit te koop. En Jumbo doet overal veel aan plantaardig dus wellicht buiten de ring ook te krijgen!

Oh echt? Ik kon wel vinden dat ze het in 2017 gehad hebben, maar via de site vind ik het in ieder geval niet. Ik ga eens in het filiaal hier kijken, wie weet. Voorlopig ben ik nog voorzien hoor.

@evenveel @bunnyslippers

• geendierenindekeuken.nl
  • hetgroenebroertje.nl
  • leukegeit.nl
  • wateetjedanwel.nl
  • coloursandcooking.nl (niet meer actief, maar staan wel heel veel recepten op!)

Helaas, onze Jumbo heeft het niet, en ze geven aan dat ze het ook niet kunnen bestellen :frowning:

Ahh jammer. Als de nood echt hoog is wil ik ze wel opsturen! Als ze op zijn (: