Vegetarisch eten

Bij bijna elke winkel aankomende week in de aanbieding :innocent: vind zelf de gewone burgers ga n de aldi ook heel lekker.

Van AH nog niet heel veel gehadā€¦ Vond hun groenteschnitzel/burger wat zurigā€¦

1 like

Ik hou echt van de AH nuggets uit de oven!

1 like

Ik vind de biologische groenteburgers heel lekker!

1 like

Volgende week is Vivera weer 1,- bij de Coop! Vanavond nog maar even gezond linzen en kikkererwten enzo eten en dan weer weken leven op veel-te-ongezonde-maar-oh-zo-lekkere vegashit van Vivera <3 Omg zigeunerschnitzel all day everyday

3 likes

ik vind de gehaktballetjes van de vegetarische slager heeel lekker! (staan hier niet tussen maar zijn ook in de bonus volgende week)

1 like

Geen idee of hij hier al genoemd is, maar ik vind de Kips vega(n?) patƩ echt heel lekker!

Wat een verschil met 10 jaar geleden, toen had je alleen van die smaakloze leverworst/patĆ© in zoā€™n rolletje :zipper_mouth_face:

1 like

Ja, bijna alle vega is in de aanbieding komende week ivm de week zonder vlees :slight_smile: Hamsteren!!

1 like

Ik neem vaak die mini worstjes. Moest in het begin wel even wennen aan de smaak, maar vind ze nu echt lekker haha

1 like

Ik ga inslaan volgende week :heart_eyes: Veel heb ik al gehad maar sommige ga ik voor het eerst proberen omdat het nu toch goedkoper is.

Zijn er misschien mensen die mij kunnen vertellen wat ze vonden van deze dingen?
-Garden gourmet filet
-DVS kipstukjes
-Garden Gourmet caprese carre
-Garden Gourmet vega balletjes
-Quorn smoky ham

5 likes

De plus heeft volgende week 1+1 gratis op heel veel van de vegetarische slager ed

Die smoky ham vond ik niet zo van Quorn. Een beetje teveel rubberig van structuur. Op zich wel oke met augurken ofzo erop of in combinatie met kaas als een tosti of broodje gezond.

Ik vind die spinach red pepper van Quorn echt heel erg lekker.

ik vind de kipstukjes van de vegetarische slager niet lekker qua textuur en nasmaak. Zowel de balletjes als de filet van garden gourmet vind ik wel heel lekker! en hun schnitzel is ook een aanrader

Ik vind als ā€˜kipstukjesā€™ deze zo superlekker, in een wrap of een salade. Ik kan ze alleen nergens vinden in NL, heb deze in de Delhaize gevonden, Misschien als je dichtbij de grens woont de moeite waard om een keer te proberen?

Samenvatting

Ohh die verpakking ziet er echt zo lekker uitšŸ˜ Woon helaas niet dicht bij de grens maar ik zal het onthouden!

Ik ga ook inslaaaan. Ook de nieuwe vega bitterballen/kroketten/kipcorns van de vegetarische slager & mora zijn bij de Coop in de aanbieding voor ā‚¬2.50 geloof ik dus ik ga de kipcorn uitproberen! Ben benieuwd

1 like

Ja ik zag ze in de folder, als ze lekker zijn hoop ik dat ze in het vaste assortiment blijven!

1 like

Haha ik denk dat ik die filet maar laat liggen dan, misschien dat ik die van DVS meeneem!

De filet op het plaatje ken ik niet, ik vind het gekruide gehakt van Garden Gourmet wel heerlijk.
De kipstuckjes vind ik lekker
De caprese carre heb ik nog niet in het wild gespot, die lijkt me heerlijk dus ik wil hem heel graag proberen.
De balletjes zijn lekker
De smoky ham ken ik niet, maar hoor er geen goede verhalen over.

Op mijn werk is er deze week ook aandacht voor week zonder vlees en hadden ze hele lekkere vegetarische saucijzenbroodjes.
Superfijn! Mogen ze van mij wel vaker doen :yum:

5 likes

Oh heerlijk! Wij hebben uberhaupt geen kantine, maar het tankstation tegenover ons doet ook mee!

Mijn schoolkantine is de hele week vega, maar er werden vandaag nog wel overgebleven worstenbroodjes uitgedeeld :frowning: hopelijk zijn die nu op