Ik ben een slechte broodeter, altijd geweest, maar nu eet ik regelmatig hummus met enkele plakjes komkommer op brood.
Deze is mijn favoriet.
En pesto spreadachtige meuk en dan een tomaat in plakjes vind ik ook lekker voor op brood.
Ik ben een slechte broodeter, altijd geweest, maar nu eet ik regelmatig hummus met enkele plakjes komkommer op brood.
Deze is mijn favoriet.
En pesto spreadachtige meuk en dan een tomaat in plakjes vind ik ook lekker voor op brood.
@Kurisu @anon42392789 @Dombo Bedankt voor de tips! Dit is toch al wat uitgebreider dan wat ik in gedachten had
Ja nou, ik dacht enkel aan vegetarisch beleg Verder dan dat dacht ik niet, maar er zijn heel wat mogelijkheden zie ik nu
Als je van kokos houdt, kokosbrood! Zijn plakken die je heel makkelijk op je brood kan pleuren, je hebt ze ook nog in verschillende smaken zoals chocolade, bosvruchten etc.
Ik had het meer over plakjes “vlees”
De citroen kikkererwten spread van Mr Kitchen is ook mega lekker!
Haha ik denk niet dat ze het negatief bedoelt! Volgens mij dacht @Tobvit bij beleg meer aan de standaard dingen zoals worst/kaas/iets smeerbaars en heb jij haar laten zien dat je veel meer kan doen dan alleen typische beleg producten gebruiken.
Ik wilde dit net gaan posten in dit topic.
Ik heb ze ook net voor het eerst op en ik vind ze nauwelijks van echt te onderscheiden. Super lekker! Ik ga ze nu bij mijn vriend voorschotelen, die zal ook wel verrast zijn.
Ja!
Als je daar niet van houdt, of als je uberhaupt niet houdt van dingen die echt op vlees lijken, dan moet je deze niet hebben nee.
Ik zag in de stories van ikbenirisniet dat ze nu ook vegetarische stoofpotjes van Unox Hebben in de supermarkt. Geen idee of het lekker is maar wilde het even melden.
Omg dit lijkt me echt zo chill! Beetje jammer alleen dat het aan het begin van de lente wordt uitgebracht.
Oh dat klinkt goed, in welke supermarkt? Ik vind het nu nog steeds stoofpotjesweer hoor
Dat weet ik niet :’)
Edit: Jumbooo i guess
Ik wil de dadel stoofpot wel proberen hoor Heb alleen nog zo veel eten in m’n koelkast
coop loopt ook altijd tot en met de zondag
Jumbo loopt nog tm dinsdag!
Hebben jullie wel eens vervangers ingevroren ookal staat op de verpakking dat het er niet geschikt voor is? Mocht de restjes van het gourmetten hebben van mijn schoonvader maar helemaal vergeten. Hij zei dat hij het wel in ging vriezen, ik weet alleen zeker dat op 1 vd verpakkingen sws staat dat het er niet geschikt voor is (balletjes van garden gourmet)
Ik heb nog nooit op de verpakking gekeken of je ht kunt invriezen eigenlijk, ik vries alles in. En er is nog nooit iets uit gekomen wat daarna niet meer lekker was.