Vegetarisch eten

Welke Makro?? Want ik ben van plan om speciaal naar die in Amsterdam Zuidoost te gaan ervoor!

Was die in duivendrecht

1 like

ja denk het ook dan helaas, erg jammer

afbeelding

Gisteren deze op. Vond de satay (wel leuke naam) qua saus niet echt lekker, de stukjes zelf gingen wel. Verder krijg je er hele vieze scheten van dus 1/10 would buy again.

5 likes

Iemand een leuk recept met witte asperges? Ik wil ze een beetje klassiek maken en zag dat je lekkere romige saus kan maken van cashew noten dus dat wil ik proberen. Alleen heb ik niet zoveel inspiratie voor wat erbij (iig een eitje en aardappels maar ik zoek iets wat de ham of zalm kan vervangen).

Hoe zouden jullie chorizo in een recept (soep) vervangen? Ik zit zelf te denken aan een combi van tomatenpuree en gerookte paprikapoeder.

Heb eindelijk de bitterballen van Mora/Vegetarische slager geproefd, maar ben echt impressed, zo goed nagemaakt :scream:

3 likes

Spekjes van Vivera

Smaken die naar chorizo? Want die smaak wil ik wel zo veel mogelijk benaderen. Kan ik me niet voorstellen nl.

Ik zag laatst in de AH vegetarische chorizo!! Heb het nog niet uitgeprobeerd maar n er erg benieuwd naar.

1 like

Vind ik wel een beetje, en je kan ze altijd nog marineren met paprikapoeder en knoflook en rookaroma

1 like

Unox heeft nu ook een vega paté. Hadden ze tien jaar eerder moeten doen joh, nu is er echt flinke concurrentie. Desalniettemin ben ik wel heel benieuwd.
https://www.ah.nl/producten/product/wi455236/unox-vegetarische-pate?utm_source=Facebook_Instagram&utm_medium=social&utm_campaign=Meat-&-meat-replacement%20_L_Vega_Mar2019_WK13-19_FB-IG&utm_content=Post_3_Cloud_borrel&utm_term=

1 like

Oeehh eindelijk een nieuw product! Deze zit ook echt in zo’n blikje waaruit ik ze vroeger at dus ik ben heel benieuwd!

1 like

Ik wilde deze kopen maar de Appie waar ik was had hem niet. Maar ik ben zooo benieuwd. At dit heel vaak als kind.

1 like

Als beleg bedoel je toch? Want die heb ik gisteren gekocht en ik ben zo benieuwd!! Ik wil er morgen een tosti mee maken en in deze risotto gebruiken, door 't eerst te bakken zodat het een beetje krokant wordt hopelijk


Deze vond ik namelijk zo lekker met vlees dus hoop dat 't een goeie vega versie wordt

2 likes

Ja precies, maar denk dat je m makkelijk ook voor je gerecht kan gebruiken!! Laat maar weten hoe die smaakt

Ooh die wil ik!

1 like

Ik heb hem gekocht! At dit inderdaad heel vroeger ook altijd dus ben benieuwd. @Briseis ik moet zeggen dat ze wel op een rare plek lagen, niet bij het andere beleg maar bij de unox rookworsten en gehaktballetjes enzo.

Je hebt ook van die andere zakken met vegamaaltijden, iemand die al geprobeerd?
Ik bid nu voor knakworsten :scream:

6 likes

Ja gewoon ordinaire knakworsten uit blik zijn echt een must

5 likes

De vleesvariant ligt daar ook toch? Tenminste, in mijn supermarkt wel, geen idee hoe de AH dat ingedeeld heeft.
Knakworsten zijn in Duitsland te koop! Ik heb ze nog niet geproefd, maar de laatste keer dat ik er was stonden ze er wel, in een potje. Stiekem wel een beetje spijt dat ik ze niet heb meegenomen.

3 likes