Volgens mij klopt dit inderdaad wel ja! Ik was bang dat ik de kip had gekregen, dus ben instagram eerst afgegaan voor de verschillen in vorm.
Ohh nu ben ik echt bang dat ik ook een keer de kipversie opheb. Maar wel altijd de sticker en zonder bacon gekregen dus ik denk dat het wel goed gegaan is.
Ik was een tijd geleden uit eten met m’n werk en had al een hele lange tijd daarvoor doorgegeven “vegetarisch”. Ik kreeg toen als voorgerecht zo’n vaag gerecht in vormpjes gemaakt zodat je niet echt kan herkennen wat het is. En anderen hadden geloof ik vis, dus ik dacht dat het safe was. Bleek dat bleke (overigens zeer smakeloze) vierkantje achteraf kip te zijn. Baalde ik echt van.
Hier nog zo’n verhaal. Ik had een salade besteld waarin ook pulled jackfruit zat. Toen ik al een paar happen op had, stuitte ik op een nogal groot bleek stuk. Na zorgvuldig opensnijden van dat grote stuk, was het ook kip . Altijd weer die bleke rotkip
.
Volgens mij is de kip op de mcchicken niet rond? Erger me er juist altijd zo aan dat die vorm zo raar is met dat uitsteeksel waardoor je op een stukje brood geen kip meer hebt. Of ze geven mij altijd de vegaversie maar dat lijkt me sterk.
Ik vind het ook om dit soort dingen heel lastig om anderen te vertrouwen met vegetarisch voedsel
DVS heeft de mc2 burger iets aangepast (om hem lekkerder te maken) maar ik vond hem eerst eigenlijk beter hij is niet vies of zo hoor maar er lijkt wat minder smaak aan te zitten
Ik heb net vega knakworst van Unix kocht bij de coop! Review volgt uiteraard. En die blikjes vegapate waar we het over hadden waren er ook, die heb ik ook meegenomen.
Ja het gekke is dus, ik kan er online helemaal niks over vinden. Niet eens een plaatje via Google, en zelfs niks op de Unox website. Nu zit ik me af te vragen of mijn supermarkt ze niet iets te vroeg in de verkoop heeft gedaan of zoiets.
Deel ff foto please! #needthis
Heel gek! Maar wel echt heel tof als het zo is de vega paté was er ook redelijk uit het niks natuurlijk!
Omygod!!!
Biecht : ik wist niet of ik je wel geloofde (dacht mss ben je in de war met rookworst). But this is forreal!
(zal wel niet vegan zijn maar dit is al zo chill voor iedereen)
Nee, ze zijn niet vegan idd, er zit ei in.
Ahhh ben zo benieuwd!!!
Oooo my goddd😍 als deze realistisch smaken ben ik echt in de hemel
Ik ben echt benieuwd nu of dit iets van de Coop is of dat andere supermarkten ze ookal hebben. Ik wil ze ook echt heel graag maar geen Coop in de buurt Ik hoop wel op een review van jullie beide!
Geen idee, meestal is de coop niet zo exclusief met zulke dingen.
De paté vind ik ook erg lekker trouwens!
Ik had laatst ook echt iets achterlijks (vind ik) en vraag me af hoe jullie hiermee om zouden gaan. Ik had bij een lunchtentje een uitsmijter zonder gebakken ham besteld. Kreeg ik vervolgens dus 3 sneetjes brood waarop dikke vette plakken gebakken ham of spek ofzoiets op lagen waar dan vervolgens eieren op lagen. Dus ik gaf aan dat ik geen vlees eet en dus zinder vlees had besteld, nou was geen probleem dus ging terug naar de keuken. Maar echt binnen een minuut stond de serveerster weer aan tafel met mijn eten, dus ik dacht al dat ze het vlees er gewoon af hadden gehaald en daarna weer terug gestuurd hadden. Vroeg dus aan haar of het nieuw brood/ei was of dat alleen het vlees eraf was gehaald en toen zei ze wel van ja alleen vlees eraf gehaald dus toen moest ik nog vragen of ze het terug wilde nemen en helemaal nieuw wilde laten maken. Maar ik vond dit zo stom? Gebakken vet vlees op brood trekt toch helemaal in dat brood en ei qua smaak en sappen etc, dat serveer je toch niet aan een vegetariër? Zouden jullie dit wel gegeten hebben? Ze reageerder daar namelijk een beetje verbaasd merkte ik…
Ik zou het ook niet gegeten hebben, vegetarisch is ook zonder het vet of bouillion of wat dan ook. Vind het echt niet kunnen dat sommige restaurants/cafes vegetarisch zo ontzettend niet serieus nemen dat ze dit soort dingen flikken