Vegetarisch eten

Nee hoor, volgens mij klopt dit, de echte kip is rond. En valess lijkt idd net echt.

1 like

Ja je kan aan de vorm zelf zien of hij vega is of niet. Qua smaak is het niet te onderscheiden, mijn vriend proeft het verschil tussen een echte en vega ook niet.

Volgens mij klopt dit inderdaad wel ja! Ik was bang dat ik de kip had gekregen, dus ben instagram eerst afgegaan voor de verschillen in vorm. :sweat_smile:

Ohh nu ben ik echt bang dat ik ook een keer de kipversie opheb. Maar wel altijd de sticker en zonder bacon gekregen dus ik denk dat het wel goed gegaan is.

Ik was een tijd geleden uit eten met m’n werk en had al een hele lange tijd daarvoor doorgegeven “vegetarisch”. Ik kreeg toen als voorgerecht zo’n vaag gerecht in vormpjes gemaakt zodat je niet echt kan herkennen wat het is. En anderen hadden geloof ik vis, dus ik dacht dat het safe was. Bleek dat bleke (overigens zeer smakeloze) vierkantje achteraf kip te zijn. Baalde ik echt van.

Hier nog zo’n verhaal. Ik had een salade besteld waarin ook pulled jackfruit zat. Toen ik al een paar happen op had, stuitte ik op een nogal groot bleek stuk. Na zorgvuldig opensnijden van dat grote stuk, was het ook kip :tired_face:. Altijd weer die bleke rotkip :sweat_smile:.

Volgens mij is de kip op de mcchicken niet rond? Erger me er juist altijd zo aan dat die vorm zo raar is met dat uitsteeksel waardoor je op een stukje brood geen kip meer hebt. Of ze geven mij altijd de vegaversie maar dat lijkt me sterk.

Ik vind het ook om dit soort dingen heel lastig om anderen te vertrouwen met vegetarisch voedsel :sweat_smile:

3 likes

DVS heeft de mc2 burger iets aangepast (om hem lekkerder te maken) maar ik vond hem eerst eigenlijk beter :sweat_smile: hij is niet vies of zo hoor maar er lijkt wat minder smaak aan te zitten

Ik heb net vega knakworst van Unix kocht bij de coop! Review volgt uiteraard. En die blikjes vegapate waar we het over hadden waren er ook, die heb ik ook meegenomen.

5 likes

:scream::scream:

1 like

Ja het gekke is dus, ik kan er online helemaal niks over vinden. Niet eens een plaatje via Google, en zelfs niks op de Unox website. Nu zit ik me af te vragen of mijn supermarkt ze niet iets te vroeg in de verkoop heeft gedaan of zoiets.

2 likes

Deel ff foto please! #needthis

3 likes

Heel gek! Maar wel echt heel tof als het zo is :heart_eyes: de vega paté was er ook redelijk uit het niks natuurlijk!

16 likes

Omygod!!!
Biecht : ik wist niet of ik je wel geloofde (dacht mss ben je in de war met rookworst). But this is forreal!
(zal wel niet vegan zijn maar dit is al zo chill voor iedereen)

3 likes

:joy::joy::joy:

Nee, ze zijn niet vegan idd, er zit ei in.

1 like

Ahhh ben zo benieuwd!!!

Oooo my goddd😍 als deze realistisch smaken ben ik echt in de hemel

Ik heb de ragout geprobeerd en ik vond het wel oké. De kipstukjes waren goed gelukt maar de rest was vooral zout. Maar zou het nog wel kopen. Volgende keer die met rundvlees proberen.

1 like

Ik ben echt benieuwd nu of dit iets van de Coop is of dat andere supermarkten ze ookal hebben. Ik wil ze ook echt heel graag maar geen Coop in de buurt :sweat_smile: Ik hoop wel op een review van jullie beide!