Vegetarisch eten

Ik vind de lasagne van Vivera erg lekker. Die van de Aldi met groente trouwens ook. Haalt het natuurlijk beide niet bij zelfgemaakte, maar zeker niet slecht voor een opwarmmaaltijd.

ik vind de AH groentelasagne ook best okay, voor een opwarmmaaltijd

1 like

Ik slik sinds kort die van Testa (https://www.testa-omega3.com/nl/), die met DHA en EPA. Beetje rottig is dat de vega varianten veel lagere doseringen DHA/EPA hebben dan de visolie variant en vaak nog duurder zijn ook.

1 like

Oh ja, die had ik laatst toevallig, erg lekker idd :slight_smile:

Ik ga binnenkort naar de Melkweg, en wil van tevoren ergens even écht lekker vegetarisch uiteten, het liefst op loopafstand van de Melkweg en anders ergens met goede parkeergelegenheid in de buurt. Iemand aanraders?

Gister deze gehad! Vond het erg lekker, en het is ook super makkelijk te maken omdat je er alleen kokend water bij hoeft te doen en dan 5 minuten wachten. Alleen jammer van de doperwten, maar dat is gewoon omdat ik ze zelf niet zo lekker vind ergens doorheen haha.

2 likes

Ik vond die juist tegenvallen, haha. Beetje smaakloos en flauw vond ik, en de plakjes wortel waren taai. Maar van de drie die ik geproefd heb (ik heb ook de quinoa en de couscous gehad) was dit wel de lekkerste.

Edit: maggi heeft ook zoiets, die zijn veel lekkerder!

Instant pasta met saus. Kokend water erbij, roeren, 5 minuten laten staan en klaar.

1 like

Thanks voor de tip! Ik zal ze even op zoeken, vind dit soort gerechten echt handig om nieuwe dingen uit te proberen zonder er veel moeite in te moeten steken haha

Ik wilde die beyond burger halen, maar las dat hij niet in de vriezer mag… Dus toch maar niet gedaan :sweat_smile: Ben de enige thuis die vega eet, dus zou zonde zijn als het niet op tijd op raakt.

Heb je het café van de melkweg al gecheckt?

1 like

Kun je de vegetarische knaks van unox bij de ah halen? Of alleen jumbo oid?

Volgens mij alleen bij Coop (tenzij ze ook al ergens anders gespot zijn, maar ik heb ze zelf alleen daar nog gezien).

Oke dan ga ik me aankleden en 10 minuten fietsen om ze te halen. Ik wist helemaal niet dat ze bestonden, maar nu MOET ik ze

2 likes

Bij PLUS heb ik ze ook gespot!

1 like

Chill, die is veeeel dichterbij

1 like

Omg @Hmoke ja doen! Honderd jaar geleden toen mijn puber-ik naar een concert ging moest ik plassen terwijl we aan het wachten waren en liepen we een rondje, kwamen totaal per ongeluk uit bij het Melkweg-café en daar zat de voltallige band te chillen en toen kreeg ik handtekeningen en een hartverzakking. Dus eh als je een fangirl bent kan het lucratief zijn.

1 like

Wow vet leuk!!

Maar nu zit er iig ook een cafe dat er echt heel lekker en een beetje fancy uitziet, moet je even @milkcafeamsterdam opzoeken. Ook vegan!

1 like

Wanneer ga je naar de Melkweg? :grin:

1 like

Ze zijn bij de plus! Wel 3 euro per blik…