Iemand tips hoe je vega gehakt lekker kunt verwerken? Het is namelijk best wel droog en smakeloos vergeleken met echt gehakt.
Gehakt is één van de dingen die ik eigenlijk nooit vervang. Ik at het vooral in de pasta, en daar stop ik tegenwoordig gewoon veel extra groente in ipv gehakt. Ik eet bij anderen wel eens pasta met vega-gehakt, en zo droog vind ik het niet. Maar dat kan natuurlijk komen omdat het dan in een sausje verwerkt is.
Ligt er vind ik ook aan welk gehakt! Ik vind naturli de beste die ik tot nu toe gebruikt heb, veel minder droog dan van die âkorrelsâ.
ik vind ze heel lekker! in de pan bakken en dan met wat knoflookpoeder erop of inderdaad met satesaus! heb ze wel alleen bij de ah xl kunnen vinden, (nog) niet bij mijn gewone ah
Ik had het laatst in een soort chili! Eerst het gehakt gebakken met al andalus kruiden, daarna zoete aardappel, bonen en een blik tomatenblokjes erbij, vond dat erg geslaagd! Die kruiden en saus waren wel nodig, anders vind ik t ook niet zo
Ik zit me nu te bedenken wat voor gerechten ik vroeger at met gehakt maar zonder saus, maar volgens mij verwerkte ik gehakt altijd al alleen in gerechten met saus.
Ik kom net op facebook deze blog tegen: https://fansiefood.com/ (Nee, ik ben haar echt niet), en ik wil alles wat op haar site staat eten!!
Gehaktballetjes!
Maar die eet je toch ook met satesaus?
Hahahaha agree to disagree
Ik mis echt goede mega vette gehaktballetjes wel, maar als je vega eet kan je die iig heel goed maken! Ik had toen het gehakt van good bite gebruikt (ik vind naturli zelf niet zo lekker)
Trouwens wel met een sloot boterjus
Ik heb naturli nog niet in het echt gespot helaas, ben wel erg benieuwd. De gehaktballen van de vegetarische slager vind ik ook erg lekker trouwens.
Weet iemand hoelang je edelgistvlokken kunt bewaren als de pot open is geweest?
Als je van aubergine houdt is dit echt het beste recept ooit, ook heel makkelijk (wel wat ingredienten van de toko nodig). De aubergine wordt heel zacht, je plukt het eruit met een vork, zeg maar
https://www.deliciousmagazine.co.uk/recipes/miso-glazed-aubergines/
Ik heb gister vega gegourmet met de gemarineerde burger vd ah, kaaskrokant schnitzelsschnitzel, courgette+haloumi+basilicum en aubergine plakken gemarineerd in olijfolie rode peper, knoflook en komijn. Iedereen was eerst kritisch maar uiteindelijk wilde iedereen mijn eten opeten

Ik eet aubergines wel eens op zoân manier met agv(ervanger) haha. Anders is het ook heel lekker om door bijvoorbeeld noedels te doen.
Heel lang iig! Mijn eerste zak deed ik een jaar mee
Ugh vandaag geborreld bij edel in Amsterdam. Ze hadden drie gerechten voor het diner en nul vegetarisch. Mensen het is 2019. Dat kan toch niet meer. Toen maar gaan eten bij de spaghetteria en daar wilden ze de worst niet uit de pasta halen. Okeeee. Arrabbiatia dan maar weer.
Wat stom Dat is niet meer van deze tijd vind ik
Jeetje wat stom zeg⊠Dat dat nog steeds kan.
Wat zijn jullie favoriete vegetarische kookboeken? Ik eet al een poos vegetarisch, maar ben een beetje in een patroon gevallen dat ik steeds dezelfde dingen klaarmaak. Blogs zijn handig om inspiratie op te doen, maar door een fysiek boek heen bladeren is soms toch leuker.
Zowel âalgemeenâ vegetarisch als geĂŻnspireerd op een bepaalde keuken!