Nee wil nu wel naar Utrecht
Oh wow deze kende ik nog niet
Hier had ik totaal niet aan gedacht omdat ik Chinees vaak van dat typische vlees vind hebben (waar ik af en toe onwijs zin in heb en t dan bestel ook), maar nav je post ben ik gaan googlen omdat Utrecht me iets te ver is voor een etentje, en je hebt ook een geheel vegetarisch Chinees restaurant in Rotterdam! De Oude Plek, iemand wel eens geweest? Ben nu echt benieuwd ga daar eens wat halen denk ik.
Nee, maar ziet er ook lekker uit! Nog iets om te proberen… luxeprobleem
Ja die bedoelde ik idd toen ik het over het restaurant in Rdam had! Echt lekker.
De kade is ook lekker maar die heeft sowieso geen vegan babi pangang of toe Yong hai
Beetje late reactie maar soja en gluten bevatten heel eiwitten. Ik maak zelf hamburgers en worstjes van een mix van die 2 en die bevatten 37 gram eiwitten per 100 gram product wat echt enorm veel is.
Jep, ik ben er ong. 10 jaar geleden geweest en toen was het echt heel lekker!
Wat vinden jullie de lekkerste vegetarische hamburgers van de Jumbo? Beyond vind ik een beetje te duur en ik wil vanavond zo graag een broodje hamburger.
Ik vind die van Jumbo veggie chef zelf wel lekker, maar ik heb die nog niet op een broodje gegeten.
Die van Veggiechef of de mc2 burger
Ik vond de Icredible burger van Garden Gourmet erg lekker, maar die is ook aan de dure kant hoor. Gelukkig niet zo erg als de beyond, maar het huismerk is goedkoper.
Edit: die doet me wel echt denken aan vlees, dus als je daar niet van houdt dan moet je deze niet hebben.
Ik heb de unox ragout geproefd. Deze:
Vond hem niet bijzonder. Gewone champignonragout uit een blikje vind ik lekkerder. Hij was ook best prijzig. Zou hem niet opnieuw kopen.
Tnx voor het bevestigen van mijn vermoeden Ik heb de champignonragout altijd al de lekkerste gevonden, zelfs toen ik nog vlees at. Deze leek me vooral overpriced.
Echt niet oké dat er dan gewoon bijstaat dat het vegetarisch is? Ik zou ook boos zijn. Vind dat je daar echt beter op moet letten als je een restaurant runt. Je houdt toch rekening met je klant?
Ik ga vandaag ergens lunchen, heel leuk en ik klaag niet maar ik ging alvast even op de menukaart kijken en er is één vegetarische optie (uitsmijter). De broodjes zijn gewoon allemaal met vlees. Ik dacht “oh geitenkaas dan maar” maar daar zit spek omheen. Tuurlijk kan je erom vragen of ze het zonder spek serveren maar ik vind het zo stom en eigenlijk ook een beetje ouderwets dat overal maar vlees op gegooid wordt.
Ik vind het ook zo’n gigantisch gebrek aan creativiteit dat je alleen maar broodbeleg in plakjesvorm kan bedenken
Ja inderdaad! Het is ook allemaal zo ongeinspireerd, alsof die mensen gewoon sowieso nooit nadenken over opties waar geen vlees inzit.
Ik heb net voor het eerst die vegan spekjes van de ah gegeten en vind die wel een stuk beter dan die van de vegetarische slager. Ga ze vaker halen
Dankje voor de tip! Ik vond aan die van de vegetarische slager niet veel aan, niet per se slecht maar vooral geen toegevoegde waarde. Maar ben benieuwd om deze dan eens te proberen!
Ik heb net de vegetarische filet americain van smaeck gegeten en vond deze erg lekker! Ben zelf flexitarier en één van de dingen die ik het allermoeilijkst vind om te laten staan is filet americain. Ik weet niet of deze de echte filet voor altijd kan vervangen maar ga deze zeker vaker eten!