Je kan altijd gran moravia gebruiken, verkopen ze bij jumbo
Oh, ziet er goed uit! En die van @Pierlala ook.
@En_17_Anderen ja, dat zou kunnen… Ik ga wat recepten verzamelen. Ik zal vooraf iets meer moeten uitzoeken en niet meer uit gewoonte/gemak naar vlees grijpen (terwijl ik het niet eens zooo lekker vind?). Pasta moet zeker wel goed haalbaar zijn zo te zien.
Ik vind tomatenrisotto super lekker!
Bij mij is tomatenrisotto ook een favoriet! Deze 2 zijn erg lekker, bij die tweede vervang ik de chorizo door gegrilde, gekruide paprika
Oooh, nu kan ik niet kiezen! Ziet er allemaal heerlijk uit, thanks @En_17_Anderen, @George en @Brum.
Die met aubergine lijkt me echt heerlijk, maar denk dat ik vanavond voor een simpele tomatenrisotto ga
Ik vind met venkel lekker of met groene asperges, en dan met mascarpone en citroen
Pompoenrisotto met salie is ook heerlijk!
En alles wat al genoemd is ook
In plaats van gehakt in pastasaus gebruik in linzen. Ik heb het idee (al heb ik eigenlijk nooit met vlees gekookt) dat gehakt smaak/vet af geeft (als dat de juiste benaming is). Dat is iets dat vleesvervangers eigenlijk nooit doen waardoor je meer kruiden/smaakmakers moet gebruiken om eten op smaak te brengen.
Tofu gebruiken in curry? Of vegetarische kipstuckjes van de vegetarische slager? Of geen kip/kipvervanger gebruiken maar een curry maken met kikkererwten, linzen, noten.
Ik heb een keer salami in Duitsland gekocht. Deze:
Gegeten op een wit stokbroodje en was echt lekker. Het smaakte echt naar salami maar dat heb ik misschien al 10 jaar niet op dus weet niet hoe betrouwbaar het is!
Je kan het eens proberen als je in Duitsland bent
Die ham koop ik regelmatig als ik in Duitsland ben, maar de salami heb ik nog nooit gespot
Deze is lekker, maar ik mis dat vettige van salami hierbij. Deze is vrij droog. Maar wel lekker inderdaad
Ja, ik zal mijn pastasaus compleet veranderen, ook qua kruiden. Vind/vond hem met gehakt al niet zo héél smaakvol… Recepten met linzen zien er wel goed uit
Voor curry is seitan goed geschikt heb ik gelezen, ga ik binnenkort proberen. En dan misschien ook opvullen met extra ingrediënten idd.
@Yzile oei Duitsland… Misschien ben ik daar tegen de kerst
Oh echt?? Ik vond hem juist heeeel vettig hahaha
Ook als je er een tosti mee maakt? Dat doe ik wel eens met de Spaanse worst van de vega slager en dat is heerlijk!
Ja dat is wel lekker, maar ik vind die spaanse worst ongebakken weer suuper vies. Ik ben de ideale nog niet tegen gekomen helaas
Heeft iemand deze al geprobeerd? Ik vind de vega kroketten van mora echt superlekker, hopelijk komt dit een beetje in de buurt. Ik ga ze vanavond testen, review volgt uiteraard.
Ik neem even aan dat deze hetzelfde zijn als die in de mixdoos, die zijn lekker! Maar die van Mora vind ik nóg lekkerder.
Ik heb deze wel eens gegeten en vond ze lekker! Maar die van mora en die van de aldi zijn ook lekker
@Jenn @Luzarl ik heb ze net geprobeerd en ze zijn idd lekker! Vind wel die van Mora iets lekkerder, daarbij lijkt de vulling iets smeuïger. De prijs is nu wel goed te doen, in de bonus bij de AH €2,69 voor 16 stuks, normaal €3,59.
Wat vinden jullie hiervan?