Is op zich oud nieuws, is al best lang bekend
Ik skip de kip niet voor het klimaat dus ze kunnen mn rug op.
De knaks zijn bij Coop 3 voor €4 en de vegetarische doen ook mee! Zijn normaal 2.99. Het werkte bij zelfscan iig dus volgens mij kan het niet misgaan
Ik eet geen kip en eet zeer zelden kaas dus dit is ook niet mijn plakkie-an
Heeft iemand de naked chicken burger van de vega slager al eens gehad? Die is relatief nieuw toch?
@anon86562306 volgens mij! Hij is al een jaar uit volgens mij maar weinig winkels hebben hem.
Jip. Is al zeker een jaar uit, al heel vaak gehad. Ik vind hem erg lekker.
At hem voor het eerst voor hij in de winkels lag bij de Vleeschlobby (vegetarische slager restaurant) en daar hadden ze een super lekkere tomatenrelish erop, dus dat doe ik nu vaak ook.
Is er al een tijdje, ze hebben hem zelfs bij onze mini-Jumbo. Ik vind hem erg lekker.
De quorn bacon slices zijn echt geen bacon (mist uiteraard het vettige en crispy heir) maar ook niet zo erg als ik verwacht had. Het smaakt niet naar boterham worst. Ik heb het even kort gebakken, misschien moet ik het de volgende keer anders doen. Maar het smaakt wel lekker met brown sauce en dat is het enige wat van belang is voor mij. Ik denk dat ik de volgende keer meer olie gebruik ofzo
Is de vegetarische filet americain van Jumbo Veggie Chef lekker?
Het is een prima groentespread maar het smaakt totaal niet naar filet americain dus daar zou ik hem niet voor kopen. Ik heb veel goeie dingen gehoord over de vega filet van smaeck (ook te koop bij jumbo) als je die nog niet kent, maar ik heb hem zelf nog niet geprobeerd!
ik vries altijd alles in, 0 problemen. Gambas heb ik nog nooit gehad, wel eens van de toko. Vond ze niet zo
Jaaa love them!! Ik koop ze zelf bij een biologische winkel die ze heeft en ik vries ze zonder problemen nog een keer in.
Heb nu echt zin in die gamba’s hha
Dat vind ik ook niet meer van deze tijd. Laatst had ik een feest van mijn opa en oma met een buffet bij een feestzaal en daar kon ik ook alleen stokbrood met smeersels en de toetjes eten zo ongeveer. Zelfs in de verschillende salades zat ham of spek
Waarom gooien mensen überhaupt stukjes knakworst in een salade omg
??? En nu? Moet je zelf een maaltijdsalade meenemen? Heeeel raar
Ik heb vanavond een vegetarische snackavond Heb mora vega kroketten, Beckers mini snacks en kaasstengels en patat natuurlijk.
Zoo heerlijk! Wij hebben dit vaak op vrijdagavond als ik niet wil koken.
Airfryer aan en dan patat, vlammetjes (vegan vd groothandel), mini loempia’s, bitterballen van dvs, en de kipcorn van dvs en mora!
Meestal niet dit alles van snacks maar wel veel. Sowieso is het zoo chill dat door de airfryer er zoveel snack opties zijn.
Bij welke groothandel vind je vegan vlammetjes??