Oh ik vind die smeerworst zo lekker maar vergeet hem steeds te kopen. Tuinkruiden lijkt me ook chill
In ieder geval bij Sligro, De Kweker en Bidfood!
Yesss eindelijk nieuwe vega producten Ben heel benieuwd naar die spiesjes
Yess een vriend van me heeft ze van de sligro! Maar ze waren er ook vaak niet (en 1 doos is 54 vlammetjes dus best groot)
Ja echt ideaal! Ik heb geen frituur of airfryer dus ik ben blij dat het ook in de oven kan allemaal
Jammer, daar heb ik geen pas van.
Wij zijn dit weekend een weekend weggeweest met een soort van vriendengroep die uit 3 generaties bestaat. Dus ouders, kinderen en al die kinderen hebben nu ook al kinderen. Een mega grote groep dus.
En mijn man en ik zijn de enige die vegetarisch eten. Op zich geen probleem. Maar bij iedere maaltijd was er een discussie. Waarom we zo eten, of dit wel gezond is, maar dat zij ook wel niet zo veel vlees meer eten hoor,⦠Dat we bij de bbq dan een krop sla zouden krijgen.
Op 1 avond is mijn man ook echt aangevallen door 5 van de oudste. Waardoor hij heel kwaad werd.
Wij hebben respect voor hun keuze ( ook al vind ik het echt niet de correcte keuze) laat ons dan ook gewoon in onze waard. Echt zooo vermoeiend. En ook zeer teleurgesteld in mijn schoonbroer die op ons eigenlijk nooit commentaar heeft maar nu wel moest melden da thij het helemaal niet ok vindt dat er op de school van zijn kinderen 1 (!) dag in de week veggie wordt gegeten. Want de meerderheid moet zich niet aanpassen aan de minderheden.
WTF. Sorry moest echt even mijn frustraties hierover kwijt.
En eigenlijk proberen wij steeds meer vegan te eten maar dat is aan hen al helemaal niet uit te leggen.
En dit is een grote groep met allemaal ( ja allemaal) hoog opgeleide mensen waarvan ik verwacht dat ze dus ook bepaalde dingen kunnen gaan inzien.
Je zou toch beter verwachten van volwassenen. Soms zit ik ook best wel in een bubbel van het forum en vriendinnen en eet ik ergens waar allemaal ouderwetse vleeseters zijn en kan ik me ook gaan verantwoorden waarom ik met de auto ben, latte drink, leren schoenen draag, en dan denk ik ook bemoei je met je eigen biefstuk.
Ff iets positief dan.
Sinds kort heeft mijn AH ( in BelgiĆ«) de filet americain ( of prepare op zān vlaams) van de Vegetarische slager. En die is zoooo lekker. Mmmm ben hier echt heel blij mee. Had hier al een paar keer gelezen dat die goed is en nu eindelijk ook bij ons in het assortiment. Heb ook de pepperoni mee genomen om zelf pizza te maken, canāt wait.
Zo leuk om te zien dat het assortiment uitbreidt. Zeker na zoān weekend. Ik zei tegen mijn vriend: ha zie je wel wij nemen gewoon de wereld over nog ff geduld!.
Ohhh jaaaa ik was dit alweer vergeten. Zooo super lekker. Ik wil dit nu met knapperige friet
Jaa, die is zo lekker!
Bestaan er eigenlijk vega soepballetjes? Ik wil graag zelf soep maken en daar balletjes in doen.
Unox verkoopt zakken soep met vega balletjes. Ik heb ze destijds gevraagd of de balletjes ook los te koop waren, maar helaas nooit antwoord gekregen.
Vooralsnog ben ik nooit vega balletjes tegengekomen, dus als ze er wel zijn dan hoor ik dat ook graag
Er zijn wat vega kipfilet plakjes die er best op lijken als je niet te veel aan echte kipfilet denkt. Die van quorn bijvoorbeeld vind ik prima te doen
Dit is echt mān fav, zelfs al ver voooor ik ooit van vegetarische vleesvervangers had gehoord. Vind 'm zoveel lekkerder dan die met kip!
Ik heb nu Maza hoemoes spicy mango, doet me heel erg denken aan zoā Johma salade met kip samba ofzo. Misschien is dat iets? Als je echt op zoek bent naar een vervanger voor plakjes kipfilet zou ik het niet weten
Niet per se een vervanger voor kipfilet, maar ik vind de patƩ en filet american van de vega slager erg lekker voor op brood.
De kipworst ofzo van de vegetarische slager. Lijkt er echt op.
Nice!! Waar ligt dit? In de vriezer?