Dat begrijp ik wel, maar gezien het aanbod aan producten dat ze met vlees produceren en introduceren, zonder daar over een pan te spreken komt het heel stom over. Uiteindelijk is het een vraag en aanbod verhaal voor ze. Als ze er geld mee verdienen zal die extra pan ze echt aan hun reet roesten, daarom lijkt het een banaal detail.
Ja in een frituurpan dus. Maar niet alle producten mogen bij elkaar in de pan. Nuggets gaan niet samen met kipburgers. Vega burgers gaan apart. Sommige producten worden namelijk in ander vet gefrituurd. Als in dat artikel staat dat een extra pan nodig is voor de nuggets zullen die dus wel niet met de vega burgers mogen.
Ik snap dat het stom klinkt ja! Vleesproducten worden wel op een andere manier bereid, namelijk in de grill. Wellicht is het eenvoudiger daar ruimte te maken voor een nieuw product.
Natuurlijk zullen ze altijd beslissen op basis van hoeveel geld het ze oplevert. De kracht van McDonalds is wel dat ze overal op dezelfde manier eten klaarmaken op de meest efficiënte manier. Het is even uitvogelen hoe een extra frituurpan daarin past, maar dat moet ze natuurlijk wel lukken als ze merken dat die veggie nuggets goed verkopen
Ik snap het punt van de extra pan ook niet zo goed eigenlijk. Als die pan er tijdelijk kan komen, waarom zou die dan niet kunnen blijven? Aan de andere kant snap ik ook wel dat ze die ruimte niet willen verspillen als het niet genoeg oplevert. Maar ben heel benieuwd naar de nuggets. En ik ben voor een vega Big Mac! Valess heeft ook lekkere burgers (producten van een andere aanbieder zou ik ook prima vinden hoor, ik noem valess omdat ze daar nu al producten van hebben⊠Ik vind het nog steeds jammer dat vegans nu uitgesloten worden).
Misschien hebben ze ruimte voor een maandelijkse special. Dus dat na 4 november plaatst gemaakt moet worden voor een ander nieuw/tijdelijk product
Dat zou ook leuk zijn!
Oh nee ik bedoel meer; misschien is het zo dat ze altijd ruimte hebben voor 1 wisselend product. Dus dat hierna de vega nuggets vervangen worden door spare ribs (ik zeg maar wat). Misschien lijkt het logisch dat als ze nu ruimte voor die extra pan hebben, ze altijd ruimte voor die extra pan zouden hebben, maar ik dit geval zou dat dus niet zo zijn.
Volgens mij is er nooit een extra pan voor dit soort producten toch? Waar ik gewerkt had niet iig
Geen idee. Ik weet dat bij âonzeâ mac de vega producten echt apart van de vleesproducten worden gemaakt. Mij is verteld dat de kleinere filialen ook om die reden geen vega verkopen.
Ik las ergens tot 4 november!
Ja das echt zo kort ik wil die gewoon na het stappen in mn studentenstad halen
Ja vind het ook echt jammer, maar als we ze genoeg bestellen komen ze misschien wel permanent in het assortiment
Elke dag 20
Ik ga straks al halen!
Mag dit opeens weer?
Ik zou dit op het Viva-forum posten als je veel niet kloppende antwoorden wilt.
Groetjes.
Wat stond er?
Een enquete of zoietsâŠ
Enquete
enquete ja.