Nou ja, kant en klare erwtensoep in blik of zak is toch altijd met worst en spek, ik vind het wel een toevoeging dat er nu een zak zonder vlees is.
Zitten daar ballen in??
@Jenn ja oke, maar bijv bij dingen als vegetarische balletjes in saus heb ik echt het idee van wooow ja!! Of die ragout met nepkip. Maar dit is gewoon soep zonder vlees⦠komen ze wel laat mee
Ik vond die niet zo lekker. Structuur niet en smaak niet echt.
Daar ben ik het mee eens ja. Maar blij dat het er nu is.
Haha goed punt. Ben niet zo van de erwtensoep, geen idee eigenlijk wat vleesliefhebbers erin gooien. Maar weet wel hoe irritant het is om als vegetariƫr of vegan naar voorverpakte soep te zoeken zonder dat spul erin.
Ik vind ze echt meer dan fantastisch! Maar had ze al 15 jaar niet gegeten dus de echte knakworstsmaak zit niet heel vers in mān geheugen.
Ik vind ze ook echt super lekker!! Veel beter dan andere die ik heb geprobeerd.
Weet iemand of de naked chickburger van de vegetarische slager uit het assortiment is? Ik kan ze nergens meer vinden
Mijn Jumbo had 'm ook ineens niet meer.
Ik zie nu dit op hun website, misschien alleen een nieuwe naam?
Die heb ik vorige week nog gekocht, dus ik denk het niet? Ik vind het assortiment wel vaker heel erg verschillen van supermarkt tot supermarkt.
Ik hoop het!
Online verkopen Jumbo en AH ze ook niet meerā¦
Oh echt?! Dat zou ik heel jammer vinden
Ik las er ook iets over in een vegan facebookgroep, dat ze ineens niet meer in de schappen lagen
Eten bij mān schoonfamilie vanavond, nu al zin in het gezeik over wat ik allemaal niet eet
Die broccoli burgers van Sofine die was smeuig! Zo lekker, had het totaaaal niet verwacht!
Ik wil vandaag chili con carne maken en had de naturli gehaktvariant gekocht.
Het was al net klei toen ik hem uit de verpakking haalde maar goed toch in de pan gedaan.
En het zag er zo niet lekker uit dat ik het heb weggedaan. Toen heb ik maar een portie biologische tartaar gebruikt, jammer want ik had gehoopt dat het echt een vervanger zou zijn voor gehaktballen e.d.
Ik eet wel vaker de vegetarische gehaktrul,maar dat had ik vandaag niet in huis.
Iemand nog een suggestie voor een vegetarische variant van gehakt wat ook geschikt is om gehaktballen mee te maken?
Heeft iemand tips voor een vega broodje warm vlees? Ik maakte dit eerst altijd met fricandeau of kipfilet en heb er echt weer trek in. Zou alleen niet zo snel weten wat ik als vervanger kan gebruiken.
Ja die is lekker!
Ik zoek dit ook al zo lang en weet het nog steeds niet