Vegetarisch eten

Ik heb ze vandaag gegeten, een aanrader inderdaad!

Zijn ze gepaneerd of hebben ze een jasje zoals bij de niet vega nuggets?

Gepaneerd! Vind ik zelf wel handig want zo zijn ze qua uiterlijk goed te onderscheiden van de echte

1 like

Hoe ziet dat er precies uit?

Heb de vega nuggets vandaag op maar ik vond ze zo erg naar kip smaken… Nu word ik nog extra paranoia, misschien was het wel echt kip :joy::scream:

Het smaakt ook echt super realistisch haha dus daar is de verwarring wel logisch
De bovenste is de vega variant en die met saus is de echte

2 likes

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar ik maak uit je bericht op dat je het niet hebt geproefd/geprobeerd en op basis van hoe het er uit zag hebt weggegooid? Ik zou je toch aanraden dat eerst te doen voor je het afschrijft, ik hoor er namelijk veel positiefs over en vond het zelf ook erg lekker, de paar keer dat ik het heb gegeten. Ik vind rauw vlees er nou ook niet bepaald appetijtelijk uit zien (en als het gebakken is vaak ook niet eigenlijk), maar toch vinden veel mensen dat lekker. Ik zou het dus eerst toch nog wel een keer proeven voor je bij voorbaat al bepaalt dat je hem niet geschikt/niet lekker vindt. Don’t judge a book by its cover toch? :relaxed:

Je begrijpt het goed, iets wat niet lekker ruikt, roze blijft en van het stukje wat ik heb geproefd niet lekker vond smaken,maak ik er geen gerecht mee. Ik snap je punt,maar ik vind het dan ook zonde van mijn overige producten voor mijn gerecht. Misschien had ik er andere verwachtingen van dan mogelijk was.

Ik ga deze dit weekend proeven (verkrijgbaar in Duitsland!)
Zo chill dat ze daar vega beef burgers hebben. Ben echt benieuwd.
Edit: bij McDonalds!

2 likes

Oooh! Waar in Duitsland?

Ooh dacht dat het duidelijk was, maar niet zo volgens mij. Bij McDonalds!

1 like

Ik hoop voor je dat ze ze nog hebben, want toen ik een vegan burger daar wilde proberen was hij op/niet leverbaar

1 like

Ik denk dat ze de regio bedoelde in Duitsland, of zijn ze overal in Duitsland te verkrijgen?

Ooh dat kan ook, volgens mij in heel Duitsland! @Jenn

2 likes

Haha, nee, de edit stond er toen ik het vroeg nog niet bij, ik bedoelde idd waar hij verkocht wordt

2 likes

ah okay! Ik las het pas na de edit inderdaad haha

Tip voor de mensen die ook willen minderen met zuivel:

Ik ben gek op de no beef baopao en de wraps smokey beef van de AH. Beide producten zijn is samenwerking met de vegetarische slager. Maar weet iemand hier toevallig wel product ze gebruiken voor de “beef” of is dit product niet los verkrijgbaar? Ik zou graag ook zelf er mee willen koken.

Ik vind de vega burger van de Burger King ook verrassend lekker! En sowieso een betaalbaar menu

Haha ik ben nu even benieuwd waarom je dan perse wil dat het de hele dag staat?
Geen idee trouwens, meeste vega stoof recepten zijn vaak kort,immers: er hoeft geen stuk vlees te garen…

1 like

Ik maak wel eens stoofpotten met gedroogde kikkerwten of bonen die dan een paar uur in de slowcooker moeten, als je geen vleesvervanger okay vind dan kan je wel zoeken naar vega stoofpotjes met gedroogde peulvruchten? Kikkerwten en bonen moeten vaak wel lang, misschien iets van een chili of tajine die je lekker lang kan laten staan? Soms als ik vergeet mn kikkererwten te weken gooi ik ze 5u lang in de slowcooker op hoog :’) Dan worden ze wel gaar/zacht

4 likes