Vegetarisch eten

Die van de lidl lijkt ook qua structuur niet op salami, heel glibberig ofzo.

1 like

Er zijn ook heel veel eiwitten in bepaald soorten eten zoals champignons, spinazie, broccoli (idd ook peulvruchten idd. Maar je kan kan ook humus eten) enz. Ik heb laatst Dal gemaakt met zoete aardappel, kikkererwten en spinazie en daarin zat 30 g aan eiwitten per portie

Welke vitamine pillen slikken jullie? Ik probeer iedere dag een B12 pil te nemen, maar ik ben eigenlijk over geen enkele pil tevreden. Van heel veel merken krijg ik buikpijn/groene urine.

Ik slik van Kruidvat eigen merk multi A-Z vrouw. Ik merk alleen echt geen verschil met toen ik het nog niet nam.

Ik gebruik etos eigen merk b12 en vitamine D. Ik heb nooit ergens last van, behalve van lactose als vulstof want ik ben lactose intolerant. Maar dat houdt me nooit tegen eigenlijk :sweat_smile: Ben jij misschien ook overgevoelig voor een vulstof?

Bovenste vd tuinen, onderste van vitamine store.
Ze smaken allebei naar snoepjes en zijn vet lekker. Sindsdien neem ik iedere dag m’n vitamines.

4 likes

Welke rookworst is jullie favoriet? Mijn ouders eten bijna geen vlees meer maar bijvoorbeeld nog wel rookworst bij de stamppot. Nu willen ze best een vega rookworst eten maar die van Unox vonden ze niet lekker dus ik dacht ik vraag eens welke jullie lekker vinden? Zelf eet ik geen dingen die op vlees lijken, dus aan mijn mening hebben ze niets :sweat_smile:.

1 like

Ik eet nog wel vlees (maar niet zoveel) en vind geen enkele vega rookworst in de buurt komen van rookworst van vlees.
Eet daarom ook geen producten die zogenaamd op vlees lijken, als je vlees gewend bent (zoals jouw ouders ook, denk ik), valt het altijd tegen.

1 like

Zijn de vega nuggets nu alweer uit het assortiment bij de Mc? :pensive:

Gisteravond in Duiven nog niet :grin:

Ik vind de vegan rookworst van de ah wel lekker! Mijn moeder vond die ook lekkerder dan die van unox, vivera en de vega slager. Zo lang je geen knak verwacht zoals rookworst dat wel heeft, is die van de ah wel een aanrader

1 like

Ja volgens mij waren ze maar tot 4 november :sob: ik hoop echt dat ze snel terugkomen

@Mensen met een bonuskaart, deze week zijn er best veel vega dingen met 25% korting, niet van 1 merk maar verschillende producten van meerdere merken!

1 like

haha ja ik was net even naar de ah om ā€œalleen even gerookte tofu te kopenā€ maar helaas toen kwam ik terug met quorn kipfilet, vegan pate, tofu, burgers, gehaktbal en worstjes. Help mn diepvries zit al vol

1 like

Noooo :pensive:
Hopelijk komen ze dan in het vaste assortiment

Oh dan was ik echt net op tijd dus

Ik heb ze allemaal geprobeerd en vind die van AH huismerk echt het allerlekkerst ook!

1 like

Wat is jullie favo falafel uit de supermarkt?

Ik vind die van Maza het lekkerst. Die liggen trouwens vaak niet bij de vega producten, maar in de koeling bij de halal producten. Die van Garden Gourmet vind ik ook wel lekker volgens mij.

2 likes

Ah dan ga ik ze deze aanraden. Ze bakken de worst toch in de koekenpan dus een knak hoeft sowieso niet denk ik!

1 like

Die ga ik proberen, dank je!