Haha kan ik ook wel begrijpen ja!
@Bunnyslippers Klopt, jumbo idd
I agree, vind het allemaal vrij prijzig en ook een beetje chemisch smaken? Ik had die populaire spekjes gegeten, maar ging bijna over mān nek.
Sommige dingen vind ik top hoor en ook echt fan van en denk dat het goed werkt voor wel vleeseters. Ben stiekem ook wel heel benieuwd naar die worst
Review de worstjes please
Ik vind de groenteschijven echt heel lekker, iets met een vergelijkbare basis zou ik wel fijn vindenš
En pepperoni voor op pizza, dat wat er nu is vind ik vaak structuur hebben van dat āsmacā vlees in blikš
Ooeh ja pepperoni maar ik denk dat dat zonder varkensvet nooit na te maken valt eigenlijk.
Ik houd zelf ook eerder fan van die groenteschijven, oh en dingen met bonen, maar ik ben sowieso dol op dat zanderige van bonen haha. En in de minderheid daarmee denk ik
Ik vind ze lekker! De smaak doet me wel ergens aan denken, maar kan het ff niet plaatsen (heb je weinig aan lol). Er zit ook zoān velletje omheen, waardoor het echt op worst lijkt. Qua smaak vind ik deze veel beter dan die little willies/bratwurst enzo. Die vind ik zelf een beetje gek gekruid.
Voor wie wel eens in Duitsland winkelt: bij de Penny hebben ze de lekkerste curryworst die ik tot nu toe heb gevonden. Zal morgen wel even de verpakking uit de vriezer trekken om een foto te maken
Ieeeeeeh ja die spekjes, dat ging hier ook niet naar binnen
Van like meat? Die is zo lekker en vegan voor de extra pluspunten
Even een greep uit wat wij regelmatig eten (en nu wat extra)
Is tofu een vleesvervanger? Wel van soja, dus daarom liet ik het eruit
https://itdoesnttastelikechicken.com/sweet-korean-lentils/ (even door het ellendig lange verhaal heen scrollen maar dan heb je ook wat)
https://veganmiam.com/recipes/vegan-Japanese-curry (maar soms speel ik vals en haal ik gewoon van die blokjes bij de toko waar geen gelatine in zit)
Jaaaaa deze zijn ZO lekker de gewone braadworst versie ook
Die ken ik niet, ze hebben bij āonzeā penny alleen deze.
DVS en Mora gaan een vegafrikandel maken!!
weeck
Same here, ik kreeg rillingen bij āsupermarcktenāā¦
Jaaaa Ik hoop zo dat die gauw in de schappen ligt
Over drie weken zag ik ergens voorbij komen
Ik probeer de laatste tijd gezonder te eten en ik merk dat ik vooral de lunch moeilijk vindt. Inmiddels ben ik alle salades met kikkererwten ook redelijk zat. Heeft iemand tips voor een gezonde/makkelijke vega lunch om mee te nemen naar werk?
Ontbijten doe ik al met havermout, noten en fruit.