Ik eet gewoon (spelt) brood(jes) met pindakaas of hummus ofzo. Maar misschien is dat te basic. Anders gevulde soep, Wortel wraps, Buddha bowl, sushi, burrito bowl, leftovers van je avondeten, couscous salade?
Salade met bruine linzen, tomaatjes, komkommer, kleine stukjes courgette, mozarella en dan beetje olie en balsamico azijn. Je kan er ook eventueel ook nog zongedroogde tomaatjes en pijnboompitten in doen.
Salade met wortel (wortels in lengte doorsnijden, 200 graden 30 min in oven met beetje balsamico en honing), sla, komkommer, tomaat en mozzarella of feta.
Sandwiches maken met hummus, avocado, tomaat en komkommer.
Woohoooo wild child
Dit geeft weer wat ideetjes! Ik ga voor morgen de salade met bruine linzen maken, klinkt goed.
Mijn favo lunch om mee te nemen (want koud ook heel lekker) zijn wraps met Vivera kipschnitzel, spinazie, tomaatjes, komkommer, geraspte wortel, paprika of andere groenten die je in de koelkast hebt en een zelfgemaakte dressing van Alpro Mild & Creamy met knoflook, olijfolie en wat kruiden.
De vega filet americain van Kips vind ik heel erg lekker!
Het eten met gekookt zacht ei óf de filet martino namaken met ui, augurk, curry en mosterd. Vind zelf de smaak toch net niet maar de structuur is perfect dus op deze manier lijkt het er net meer op.
Ik ben trouwens echt fan van de vega kipkerrie lekkerder dan met echte kip! Vind broodbeleg wel moeilijk vegetarisch. Eet vaak ei, avocado of zoet (alleen zoet vind ik alleen sochtends lekker
)
Die van Smaeck schijnt lekker te zijn (zelf niet geprobeerd).
Ja smaeck is heerlijk maar die is wel helemaal van zuivel gemaakt
Ooh hebben ze weer vegakip?? Die hadden ze een tijd terug ook, maar toen door leveringsproblemen heel lang niet. Die is echt lekker!
Ik heb net een paar van de vegetarische ovenbitterballen van de Lidl gegeten die hier eerder voorbij kwamen en ze zijn echt heel goed
Ik ga volgende week uit eten (all you can eat concept) en heb alvast de kaart bekeken maar ze hebben 4 vegetarische voorgerechtjes en 3 vegetarische hoofdgerechtjes, waaronder friet. Vind dat zo jammer want de rest lijkt me ook vet lekker en sommige dingen kunnen misschien alsnog wel vega, maar het verpest de voorpret wel een beetje.
Krokante schnitzel is mn fave! kaasschnitzel was ook echt super, maar volgens mij hebben ze het recept veranderd want het smaakt heel anders ineens
Krokante schnitzel inderdaad, en de gyros is heel lekker op een pitabroodje, smaakt naar kebab. En de sateschnitzel vond ik ook altijd lekker maar die zie ik nooit meer dus denk dat die er misschien uit is.
Mehh ja dat is dan echt balen, vooral ook omdat je net zo veel betaald, maar dan voor veel minder keus. Ga je met een grote groep? En staat het restaurant echt al vast?
@Shadina, ik vind de biefstuk ook heel lekker! Maar die zie ik eigenlijk nooit meer
De schnitzel die hierboven genoemd is, is een soort “kip” schnitzel!
Haha snap ik! Smaakt naar kip krokant schnitzel én is heel lekker haha
Ja we gaan uit eten omdat dat restaurant nieuw is en we het willen uitproberen, dus een ander restaurant is geen optie haha! Maar wordt vast wel gezellig en lekker, hoop alleen niet te eentonig.
Steak en dan gebruiken als burger!!! En kip krokant is lekker. De visburger smaakt heel lekker. De nuggets zijn lekker. De balletjes zijn ook lekker