Ik heb met kaas gevulde gehaktballen gemaakt van dat garden gourmet gehakt. Maar hoe weet je nu eigenlijk of het klaar is? Ik heb er namelijk wel ei in gedaan.
Ik heb toevallig net nog sateschnitzels gekocht bij de coop! In de nieuwe verpakking ook, dus die worden zeker nog gemaakt
De krokante âkipâ schnitzel is inderdaad erg lekker! De nuggets ook, dat zijn eigenlijk gewoon een kleine variant van de schnitzel, net echte kipnuggets voor zover ik me die herinner. De spinazie kaas filet en de biefstuk vind ik ook heerlijk. Oh, en de vissticks ook, die vind ik net echt.
Is dat zo? Is mij niet opgevallen, maar misschien heb ik dan nog de oude versie gehad hoor. Sinds wanneer ongeveer?
Ohh nice dan ga ik binnenkort eens bij de Coop kijken, thanks!
Is het lekker geworden ? Zag er wel goed uit!!
Ja, ik vond hem echt lekker! Ook goedgekeurd door mijn vriend. Zo goed op smaak dat hij ook zonder kaas aan de binnenkant lekker was geweest (maar was wel een lekker extraatje).
Voor herhaling vatbaar.
Wat bestellen jullie in het frituur Ik heb het idee dat hier in België nog maar heel weinig keuze is qua vegetarische snacks, buiten een loempia of een kaaskroket
Bamischijven zijn soms ook vega(n)! En in sommige regioâs heb je eierballen, maar dat moet wel je ding zijn haha.
Ja ik ben eigenlijk allergisch aan ei Als het heel beperkt ergens in verwerkt zit, gaat het wel met een allergiepil, maar in zoân bal zit geloof ik een heel ei, dat is geen goed plan voor mij
Maar goeie tip van de bamischijf!
Brugge heeft een vegan frituur, als je toevallig in die regio vent/woont
Bamischijf als die vega is, en sommige hebben die vega kipcorn van DVS dus dan die
Helaas niet!
Ja het is die inderdaad! Denk dat er nu nog korting is op al hun snacks op vanwege veganuary ofzo
Al best een tijd, ik heb ze al een jaar niet meer gegeten volgens mij. Kan ook aan mij liggen hoor, maar eerst vond ik het echt gesmolten kaas en nu meer smeerkaas.
@shortandsmiling ik neem eigenlijk niet standaard hetzelfde. Meestal kaasstengels, kaaskroket of groentekroket, kaassouffle of een broodje hamburger
Een bonita of tomaat-mozzarella soufflé zijn mijn favoriet. Of een groentekroket, kaaskroket, kaassoufflé, en ik was laatst bij een snackbar waar ze de snacks van DVS/Mora verkochten.
Zit er in een bamiblok eigenlijk vlees? Ben nog niet in de friture geweest sinds ik geen vlees meer eet.
Heb overigens wel de vegetarische frikandellen gevonden in de plus gisteren. Nog niet geprobeerd.
Dat wisselt. Meestal niet, maar soms zitten er stukjes ham in. Als er niet specifiek bij staat dat ie vega is kan je het voor de zekerheid beter even navragen.
In mijn ervaring is een bami oriental altijd vega maar een bamiblok wel vaak met stukjes ham dus daar moet je het altijd even bij navragen.
Zijn er uberhaupt nog vleesvervangers van lupine? Ik zie vooral soja bij de vleesvervangers die jaren geleden nog lupine als voornaamste bron hadden. Vond deze heel maar kan ze niet meer vinden.
Sowieso als mensen tips hebben voor spicy zuivelvrij en sojavrije vleesvervangers ik ben benieuwd!
Heeft iemand hier misschien lekkere recepten die vegan zijn, maar ook glutenvrij? Ik eet zo goed als geen zuivel en eieren vanwege allergieën en ik wil geen vlees meer eten. Vis eet ik nog wel is, maar probeer dat ook te minderen. Maar nu ben ik erachter gekomen dat mijn lichaam heel veel moeite heeft om gluten te verteren en ik ben energieker als ik het niet eet. Alleen loop ik nu echt vast met recepten Bijna alles wat ik lekker vind, heeft gluten erin. Dus alle tips zijn welkom