Volgens mij kan je op de site checkken of ze het hebben als je “jouw” winkel aanvinkt. Die van mij heeft t in elk geval niet
Vandaag ga ik voor het eerst eten bij mijn oma sinds ik vegetarisch ben. Ik bereid me vast voor op alle preken die gaan komen. 
Haha succes! Mijn oma zegt tegen iedereen dat ik op dieet ben. “Ons koffiebroodje doet aan een dieet!”. Ja hoor oma, al 15 jaar
.
Haha ja dat zei ze ook, ben je bang dat je dik wordt meid? Ben je nu van de dierenbescherming? Ach dat hou je toch niet vol en toen ik zei dat het ook beter is voor het milieu zei ze: ach meid het milieu kijkt ook echt niet naar jou, dadelijk is dat virus hier en zijn we toch allemaal dood.
al met al viel het me reuze mee eigenlijk.
Ik lees op de Vegan facebook dat Mora met een vegan mexicano komt! Alleen nog niet bevestigd door Mora zelf dus let’s hope
Mee eens!!
Ja ik vond de vorige ook veel mooier, en makkelijker te zien ook wat je pakte voor m’n gevoel
Ik at die dingen echt noooit en toch denk ik nu ‘yess weer iets nieuws!!’ haha. Hoop dat het waar is en dat het niet nog een jaar duurt voor ze er komen
De receptuur zou ook niet veranderd zijn, toch vind ik de groenteschijven wat anders qua structuur en smaak. Voedingswaarde van sommige producten zijn ook (al is het maar een klein beetje) veranderd, wat er op zou kunnen wijzen dat de verhoudingen wel veranderd zijn
Iemand heeft hier uren over nagedacht 

Vind je groenteschijven nu ook veranderd sinds het nieuwe logo? Ik vond het wel heel erg veranderen toen ze veganistisch werden ipv vega…
Dat ook idd eerst waren ze zegmaar wat meer droog van structuur (droog niet negatief maar eerder makkelijker krokant ofzo?) Toen ze naar plantaardig gingen werd de structuur wat slijmeriger (klinkt wederom heel vies, is het zeker niet maar kan even geen goed woors vinden) en nu is de structuur dus weer wat droger (maar positief) en naar mijn idee wat minder smaak (misschien minder paprika, of alleen minder zout?)
Oké ik snap dat gardein vet duur is, maar het is zo heerlijk vettig. Ookal bereid je het in de oven.
Die van valess kunnen daar echt niet aan tippen.
Dus ik zou eigk alsnog voor gardein gaan als het voor mezelf is haha
Ja snap ik!
En ja die is vet lekker! En die van vegafit ook.
En ik snap je vriend ik ben blij dat ik om moet fietsen om ze te kopen en tis idd duur
De MC2 burger van de vegetarische slager was een succes, heel lekker dus thanks voor de tips!!
Ik heb dit gewoon voor mezelf op moeten slaan omdat ik inspiratie loos ben. Ongelooflijk dat ik in 1 keer 20 ideeen eruit mik maar als ik moet gaan bedenken wat we morgen eten is het opeens blank space
Ben vandaag langs 2 KFCs gereden en heb voor het eerst in de maand dat ik vega eet zin in vlees. Ben nu letterlijk alles wat los en vast zit te eten, hopelijk scheelt het als ik straks de vega kipcorn en frikandel heb gegeten. De vega leverpastei heeft het hem helaas niet gedaan, vond hem ook heel raar smaken.