Ik vind die van Garden Gourmet heerlijk, maar hij lijkt wel heel echt. Verder zijn mijn favorieten die van de AH (zowel de hamburger als de kaas/champignonburger, de laatste is wel echt iets heel anders dan een vleesburger) en die van DVS.
Die Garden Gourmet Incredible vind ik de lekkerste nepvlees burger die ik tot nu toe gehad heb! Doet ook minder dat ‘bloeden’ wat dan aan je pan aanbakt en ruikt ook minder vies dan veel vegaburgers die vlees moeten imiteren.
Ik vind de verse plantaardige burger van AH wel lekker. De meesterburger van vivera vond ik nog beter, maar die is volgens mij niet meer verkrijgbaar
Mc2 burger! Vind hem niet perse heel realistisch maar wel heel erg lekker
Volgens mij kan je op de site checkken of ze het hebben als je “jouw” winkel aanvinkt. Die van mij heeft t in elk geval niet
Vandaag ga ik voor het eerst eten bij mijn oma sinds ik vegetarisch ben. Ik bereid me vast voor op alle preken die gaan komen.
Haha succes! Mijn oma zegt tegen iedereen dat ik op dieet ben. “Ons koffiebroodje doet aan een dieet!”. Ja hoor oma, al 15 jaar .
Haha ja dat zei ze ook, ben je bang dat je dik wordt meid? Ben je nu van de dierenbescherming? Ach dat hou je toch niet vol en toen ik zei dat het ook beter is voor het milieu zei ze: ach meid het milieu kijkt ook echt niet naar jou, dadelijk is dat virus hier en zijn we toch allemaal dood. al met al viel het me reuze mee eigenlijk.
Ik lees op de Vegan facebook dat Mora met een vegan mexicano komt! Alleen nog niet bevestigd door Mora zelf dus let’s hope
Sorry misschien ben ik intens spuit 11, maar wtf is up met die nieuwe verpakking van Vivera? Dat logo is echt vreselijk, geeft me heel erg t-shirt van een RGK vibes. Vond hun vorige logo echt veeeeel mooier.
Mee eens!!
Ja ik vond de vorige ook veel mooier, en makkelijker te zien ook wat je pakte voor m’n gevoel
Ik at die dingen echt noooit en toch denk ik nu ‘yess weer iets nieuws!!’ haha. Hoop dat het waar is en dat het niet nog een jaar duurt voor ze er komen
De receptuur zou ook niet veranderd zijn, toch vind ik de groenteschijven wat anders qua structuur en smaak. Voedingswaarde van sommige producten zijn ook (al is het maar een klein beetje) veranderd, wat er op zou kunnen wijzen dat de verhoudingen wel veranderd zijn
Iemand heeft hier uren over nagedacht
Vind je groenteschijven nu ook veranderd sinds het nieuwe logo? Ik vond het wel heel erg veranderen toen ze veganistisch werden ipv vega…
Dat ook idd eerst waren ze zegmaar wat meer droog van structuur (droog niet negatief maar eerder makkelijker krokant ofzo?) Toen ze naar plantaardig gingen werd de structuur wat slijmeriger (klinkt wederom heel vies, is het zeker niet maar kan even geen goed woors vinden) en nu is de structuur dus weer wat droger (maar positief) en naar mijn idee wat minder smaak (misschien minder paprika, of alleen minder zout?)