Ja exact toch! Ook de soort van camouflage achtige print met oranje letters
Oké ik snap dat gardein vet duur is, maar het is zo heerlijk vettig. Ookal bereid je het in de oven.
Die van valess kunnen daar echt niet aan tippen.
Dus ik zou eigk alsnog voor gardein gaan als het voor mezelf is haha
Ja snap ik!
En ja die is vet lekker! En die van vegafit ook.
En ik snap je vriend ik ben blij dat ik om moet fietsen om ze te kopen en tis idd duur
De MC2 burger van de vegetarische slager was een succes, heel lekker dus thanks voor de tips!!
Ik heb dit gewoon voor mezelf op moeten slaan omdat ik inspiratie loos ben. Ongelooflijk dat ik in 1 keer 20 ideeen eruit mik maar als ik moet gaan bedenken wat we morgen eten is het opeens blank space
Ben vandaag langs 2 KFCs gereden en heb voor het eerst in de maand dat ik vega eet zin in vlees. Ben nu letterlijk alles wat los en vast zit te eten, hopelijk scheelt het als ik straks de vega kipcorn en frikandel heb gegeten. De vega leverpastei heeft het hem helaas niet gedaan, vond hem ook heel raar smaken.
Ik kan niet zo goed meer oordelen of dingen echt smaken doordat ik het al zo lang niet meer heb gehad maar die kipcorn is echt super lekker!
Wat ik het meest realistisch vind smaken zijn die saucijzenbroodjes van de vegetarische slager
Ja de kipcorn was heel lekker de frikandel minder, die was best droog. Allebei van mora.
Vandaag is alweer beter. Bedankt voor de tips, de saucijzenbroodjes ga ik kopen. Een paar jaar geleden heb ik soortgelijke gekocht bij de Jumbo dacht ik op de bakkers afdeling. Was niet van echt te onderscheiden inderdaad.
Oeh heb je een recept?
https://www.ah.nl/producten/product/wi437121/ah-nuggets
ik vind deze echt chill en nu bonus!
Dank je!
Terugkomend op deze, vond gisteren de beyond burger in de supermarkt met 35% korting dus meegenomen en gegeten. Ik was er mwah over, zeker voor het geld. Het ziet er wel ‘echter’ uit en de smaak is ook goed maar met die MC2 burger zou je mij even blij maken.
Ik heb het door jullie ook gekocht. Ga er dit weekend stukjes van snijden en dan pita’s mee vullen. Groente enzo erbij, ben benieuwd!
Hey ik zie net dat de beren nu ook een vega saté hebben. Ik ga er eten en dacht eerst even “niet die vleesschuur” maar ze hebben vier vega opties waarvan één ook vegan. Zo fijn!
Mijn vriend heeft vandaag besloten ook helemaal te stoppen met vlees eten
Kwam dat door t nieuws over de varkens slachterijen vandaag?
Ja klopt haha. Hebben het er wel vaker over want we rijden regelmatig langs een slachthuis en dan vindt hij het wel erg, maar nu heeft hij eindelijk de knop om kunnen zetten om het zelf ook niet meer te wilen.
Ja snap ik. Goed wel.
Ik eet zelf 90% ofzo vega, ook veel vegan. Maar af en toe beetje vlees en zit door die beelden ook wel weer ff met mezelf in de knoop zeg maar.