Vegetarisch eten

Ahhh zo laat pas, ik dacht dat ze nu al kwamen

Ik dacht ook februari

Oh sorry :flushed: ik dacht beckers! Die andere heb ik niet gezien

Hahaha shiiiit.
Dat wordt dan toch tot half maart wachten :sob:

Iets anders dan: heeft iemand de Vegan Supreme van subway wel eens gehad? Ik heb geen zin om te koken en echt zin in subway. :drooling_face:

Edit : hoezo was subway zo hysterisch in hoofdletters??? excuses dit is dus m’n autocorrect

1 like

Sorry, waar heb je zin in?

2 likes

Is dat die met die quinoa burgertjes? Die is lekker!

1 like

Ja! Is het beetje vergelijkbaar met falafel?

Mwah
 ik zou het zelf niet bedacht hebben maar kan de vergelijking wel plaatsen.

1 like

Vriend had aan zijn moeder gevraagd of ze kipstukjes van de vegetarische slager voor hem wilde halen, want hij ging daar eten vanavond.

Toen vroeg ze: is dat een merk? Want de slager is dicht op zondag.

Aw

23 likes

Ik bak ze ook altijd zeker 15 minuten. Dan zijn ze echt knapperig. Zelfs 6 jarige had geen klachten. En dat is vrij uniek :wink:.

1 like

Hahah ik had dit probleem ook dus kocht ze gewoon niet meer hahah maar dit is dus de oplossing.

1 like

Vriend en ik willen bewuster minder vlees eten. We zijn allebei nog heel erg onbekend met vleesvervangers en werd in de supermarkt beetje overwhelmed door de opties.

Wat zijn lekkere vleesvervangers ’voor beginners’, nog vrij basic dus. Kan morgen naar Appie of Jumbo!

Hopelijk kunnen jullie deze noobs helpen :innocent:

3 likes

Mijn favoriet: crispy sticks van vales ! Lekker knapperig bakken en vind ze lekkerder dan gewone kip. Vind verder vega gehakt ook altijd goed (kun je bv. lekkere taco’s mee maken met zo’n tacokruidenzakje). De kipstuckjes van vegetarische slager zijn ook heel goed om te gebruiken in plaats van kip.

5 likes

vivera krokante schnitzel (lijkt op kip krokant schnitzel), vegafit gehaktballetjes, vivera gehaktballetjes, vegetarische kipstukjes, vegetarische shoarma, jumbo heeft vega rundstukjes, vegetarische slager braadworst als frikandel, kaas spinazie schelp van vivera, vegetarische kipnuggets, wokstukjes basis

echt vrijwel alles? Behalve misschien tempe en de vega rookworst, die zijn misschien wat ‘moelijker’

2 likes

Thanks! Ja dat bedoelde ik idd, tempeh enzo komt over een tijdje wel. Even simpeler beginnen haha!

2 likes

Eet (nog) niet volledig vegetarisch, maar vind zelf de groenteschijf van de jumbo, de vegetarische burger van my best veggie (rode verpakking Lidl) en de kipschnitzel van Vivera echt lekker! Die laatste moet je wel (vind ik) net even wat langer in de oven doen/ bakken. Sommigen vonden m wat naar soja smaken.

Producten van de Lidl zijn trouwens ( op de nieuwe next level na) ook lekker goedkoop.

Afrader vind ik zelf de sateschnitzel van de jumbo, was wat weeĂŻg van smaak ofzo, ik werd er misselijk van.

& @Calypso dankjewel! Ik ga eens op onderzoek uit :nerd_face:

Lekker bezig!
Ik ben gek van de shoarma van ah vandaag vegetarisch, en eigenlijk alle 'kip’snitzels zijn echt heel lekker en krokant. Ik zou de paddestoelenburger overslaan, net als tofu en tempeh en speckjes. De eerste vind ik qua structuur heel raar en de anderen zijn wat lastiger klaar te maken.

1 like

Ik ben ook echt een drama queen met gekke structuren haha, dus fijn dat je me waarschuwt!

1 like