Vegetarisch eten

Mijn vriend at het ook niet vaak, want ik doe de boodschappen en kook en ik maak het niet. Maar met bestellen en uit eten gaan of op zijn werk at hij het nog wel eens omdat hij het wel lekker vond. Maar hij vond lekker als enige argument niet meer opwegen tegen alle ellende die het meebrengt.

Zelf ben ik er ook op deze manier gekomen! Zoveel mogelijk vega en vegan, maar het toch niet meer kunnen/willen verantwoorden naar mezelf en toen was de omschakeling ineens heel makkelijk vond ik.

2 likes

Ik vind het heel lekker, maar gebruik het niet per se als vervanger van kaas.

Ik doe het graag door pasta, stoofpotjes, risotto en my fave: toevoegen aan de witte bonen in tomatensaus :drooling_face:

2 likes

Heeft iemand hier die vegetarische frikandellen al gespot? Ik dacht dat ze ongeveer 3 weken geleden zeiden dat ze 3 weken later in de winkels zouden komen :stuck_out_tongue: Misschien wel vanaf morgen maar geen idee

Ja ik heb ze vorige week gezien bij de Albert heijn (maar hou/hield zelf niet van frikandellen dus niet gekocht)

1 like

Nee van Mora & de veg slager :star_struck:

1 like

Ik kwam hier om te posten dat ik laatst de vegan spekreepjes van AH voor het eerst geprobeerd heb. Wilde even zoeken of ik de enige was die het weg heeft moeten gooien maar toen zag ik ‘m in een polletje van juni’ 19 bovenaan staan! Hoe kan dat?

Ter info: ik bakte ze met een eitje, dus misschien niet lang genoeg gebakken. Maar het was echt helemaal niet krokant en ik had gewoon het idee dat ik rauw vlees aan het eten was. Moet je die eerst echt super lang bakken voor ze eetbaar zijn misschien?

Ik moet ze echt shallow fry-en voordat ze krokant worden. Dan zijn het net spekjes en vind ik ze heel vies, want ik haat spekjes. Mijn vriend vind ze heerlijk, net echt

1 like

Jaaa ik dacht het al. Wil ze nog best een kans geven want de geur was net echt vond ik! Thanks voor de tip.

1 like

Meen je?!
Ik had vegetarische slager op insta gevraagd en die zei dat ze pas halvewege maart in de supermarkt liggen.

Maar de frikandellen van Mora X DVS zijn dus al in de supermarkten gespot??

Ahhh zo laat pas, ik dacht dat ze nu al kwamen

Ik dacht ook februari

Oh sorry :flushed: ik dacht beckers! Die andere heb ik niet gezien

Hahaha shiiiit.
Dat wordt dan toch tot half maart wachten :sob:

Iets anders dan: heeft iemand de Vegan Supreme van subway wel eens gehad? Ik heb geen zin om te koken en echt zin in subway. :drooling_face:

Edit : hoezo was subway zo hysterisch in hoofdletters??? excuses dit is dus m’n autocorrect…

1 like

Sorry, waar heb je zin in?

2 likes

Is dat die met die quinoa burgertjes? Die is lekker!

1 like

Ja! Is het beetje vergelijkbaar met falafel?

Mwah… ik zou het zelf niet bedacht hebben maar kan de vergelijking wel plaatsen.

1 like

Vriend had aan zijn moeder gevraagd of ze kipstukjes van de vegetarische slager voor hem wilde halen, want hij ging daar eten vanavond.

Toen vroeg ze: is dat een merk? Want de slager is dicht op zondag.

Aw

23 likes

Ik bak ze ook altijd zeker 15 minuten. Dan zijn ze echt knapperig. Zelfs 6 jarige had geen klachten. En dat is vrij uniek :wink:.

1 like