Vind die ook helemaal niet naar frikandel smaken, een andere rare smaak overheerst echt heel erg
Ik had vandaag de incredible burger en mn vriend vond m helemaal fantastisch terwijl ik het vreselijk vond, was net een tartaar ;-; Aan de ene kant ben ik blij dat we nu weer iets hebben gevonden dat mn vriend lekkerder vind dan de vlees versie, aan de andere kant vind ik het stom want nu moet ik voor altijd 2 soorten vega burgers kopen als we burgers willen eten :ā(
Haha same hier.
Maar ik vries dan gewoon van allebei 1 en bak dat de keer erop weer op.
Ik heb deze week geluncht bij het slachthuis, dat was zoo lekker!
Maar geen avondeten daar
Is er al een broodbeleg dat op kipfilet lijkt? Maar ook qua structuur?
quorn vegan kipfilet imo
Die vind ik echt te dik
Dan kan ik helaas niets bedenken. Misschien in duitsland? Die zijn ons al ver voorbij met vega broodbeleg
Daar kom ik voorlopig niet, maar wel een goeie tip
Misschien is het een beetje een open deur, maar je moet denk ik geen vleesvervangers eten met de verwachting dat het hetzelfde is als vlees, want dat is het simpelweg niet. Tuurlijk kan het soms heel erg lijken, maar ik denk dat je wel in je achterhoofd moet houden dat ze erbij in de buurt willen komen, maar dat het zeer waarschijnlijk niet hetzelfde zal zijn.
Even een ander voorbeeld; je kunt prima witte saladekaas gebruiken door je eten, maar het zal nooit zo smaken als echte feta. Als je dat niet verwacht is het prima, maar anders zal de witte kaas een teleurstelling zijn als je feta verwacht.
Nu bedoel ik natuurlijk niet dat een vleesvervanger teleurstellend is, maar dat het zeer waarschijnlijk gewoon anders zal zijn van smaak.
Goed recept! Tofu bleef knapperig, niet teveel hitte, ga het zeker nog een keer maken! Eerst even zoān zakje peper halen bij de toko
Ik vind die van de vegetarische slager lekker
Ik had de vegan pate van Kips gekocht in zoān kuipje, maar toen ik het gebruikte zat op de bodem iets van rood vocht, is dat normaal?? Of heb ik nu net een mislukt kuipje
Ik had dat ook haha ik dacht dat dit de kleurstof is?
Ja gewoon even roeren ofzo haha. Net als met pindakaas, dat je even moet roeren als er olie op ligt. Denk inderdaad dat het iets van kleurstof oid is
De kipworst van DVS
Die vind ik ook qua structuur heel anders. Ik mis echt flinterdunne kipfiletā¦
Oh dat is echt ƩƩn van mijn favoriete broodbeleg dingen. Maar ik was vroeger ook gek op de kipfilet van de aldi, dat waren ook dikkere plakken, dus misschien ben ik gewoon raar
ooh carpaccio, als ze daar ooit een goede vega variant van makenā¦
Qua beleg ben ik op dit moment heel erg into de hüttenkƤse. āKaleā hummus ben ik ook niet kapot van, maar gecombineerd vind ik het wel lekker. Een geroosterde boterham met hummus en gebakken gekruide champignons, heerlijk!
chill! Die flakes zijn ook echt een aanrader.