Verdwenen merken en winkels

Ja Barbies :heart_eyes: ik heb laatst mijn hele collectie bij mijn moeder opgehaald, maar mijn dochter vind er geen reet aan. Zo jammer!

1 like

Heb nu deze merken gevonden: Galoob So Small Babies, Stork Babies.

En deze:

Maar dat zijn ze allemaal net niet. Zoeken op ‘matchbox baby dolls’ helpt wel!

6 likes

@OhMyGosh is die oude Barbie van jou nog wel intact dan? En echt uit de jaren 50 of? Want bedenk me nu dat die Barbie van mn moeder eerder uit eind jaren 60 /begin 70 ofzo kwam aangezien ze niet eens in de jaren 50 geboren is. Je zou dan voor de grap eens kunnen kijken wat het waard is!

Boomerang kaarten bestaan gewoon nog! We hebben op kantoor meerdere rekken staan en hierdoor krijgen de leukste wel een plekje op iemands bureau. Altijd leuk om een gekke aan een collega te geven. Maar je zou ze moeten kunnen vinden in horeca.

1 like

Toen ik snel naar benede scrolden dacht ik heel even dat ze een mes in haar hand had. Maar ze kijkt ook wel alsof ze je ieder moment koud kan maken.

1 like

Elke week mijn moeder smeeeeeeken of we langs de sigarenboer konden als ik meehielp boodschappen doen zodat ik weer een pakje stickers kon kopen.

28 likes

Ja die staan al in dit topic! Weet alleen ook even niet meer hoe ze heten haha

wel: skydancers! @Jumpsuit

1 like

Mijn broertje had bakken vol met Knex, vond ik ook geweldig dus ik heb er ook uuuren mee gespeeld.

24 likes

Dit was zo leuk maar deed ook zoveel pijn aan je vingers om het weer uit elkaar te halen!

6 likes

Oh die ligt of ergens bij mijn ouders of hij is weg (wat ik denk). Wie weet wat een verzamelaar ervoor zou betalen idd!

1 like

Ik keek deze film eens bij mijn oudere nichtje en heb echt nachtmerries gehad van een man wat uit de wc kwam, weet iemand wat ik bedoel? :joy:

3 likes

Haha ja die paparazzi fotograaf

1 like

Nu wil ik weer een Barbie gaan kopen en er mee spelen… Waarom is dit niet age appropriate gedrag meer :frown:

5 likes

De Sims is een goed alternatief :biggrin:

1 like

Haha, heb je eindelijk het geld…

1 like

Kent iemand de Grand Champions nog?

Ik heb nog een hele collectie, en nooit dat ze weg gaan.

https://goo.gl/images/rgzkh7

3 likes

Geen hoe dat werkt maar zal ff iets maken!

Tada: (Barbie)poppen-nostalgie-topic

Volgens mij is het gelukt!

Ik heb alleen een zeer dringende vraag haha, Shelly heette de baby toch? Ik zie elke keer foto’s van “Kelly”? :scream: of was dat dan ervoor? Of erna? Ben al wel 25 geweest maar ook nog geen 30 ofzo. En skipper ook weinig van meegekregen.

En ik had dus Ken met het ekte ekte haar. Wat deed ik. Afknippen. I.p.v. zn good ol plastic haircut.

Ik las deze post vandeweek in het topic en dacht jaaa die agenda’s had ik vroeger ook een aantal jaren!

Zag ik dit toevallig bij de Action vandaag:


Bijna meegenomen. Ze hadden ook Me to you.

21 likes

Wie kent deze knuffel sleutelhangers van NICI?
image
Nu kan ik er niet veel foto’s van vinden maar ik had er met een vriendin echt veel…een schildpad, giraffe enz.
Echt schattig :blush:

36 likes