Verdwenen merken en winkels

Oh die laatste hadden ze bij de zwemles altijd in zo’n snoepautomaat! Roept meteen herinneringen op haha

Oh jaaaa, ik moet nu ook ineens denken aan zo’n stom ding die kon je op de trap leggen, wat een goede uitleg al…en dan hopte dat ding er vanzelf af. Althans dat was de bedoeling. Het was een soort uitrekbaar elastiek in alle kleuren van de regenboog. En je had altijd zo’n soort beestje, met een heel dun draadje eraan. Daar kon je dan aan trekken en dan leek het alsof hij zelf bewoog. Wat een bizar slechte uitleg mi scusi. Geen idee of iemand dit herkent ik ben namelijk al over de 25. :sweat_smile:

6 likes

Jaaaa, ik had ook best een luxe haha, er kon namelijk een lampje echt aan en uit in het huis. Je kon hem uitschuiven in 4 ruimtes. Ik vond het echt het einde, de barbies sowieso. Mn ouders hebben dat barbiehuis aan mn nichtje gegeven later, vind ik oprecht jammer haha. Had dat graag willen bewaren. En bijna alles van mijn barbieverzameling hadden ze al gekregen. Ik vond de barbies trouwens zoo leuk dat ik er zenuwachtig van kon worden. En een barbiestickerboek. Zoiets:
197734021_1-stickerboek-barbie-fashion-panini

7 likes

Jaaa een koffer inderdaad!

Deze worm !
En die springveer! Althans zo noemden wij die traplopende dinges:)

1 like

Ja voor die gekke worm werd ook ZOVEEL reclame gemaakt op tv! Niet normaal haha.

3 likes

Oh maak foto’s! :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts: ze waren van zilver glitter aan de achterkant. Ik heb geen idee waar je ze kon kopen? Volgens mij alleen bij speelgoedwinkels. Mn hart maakte elke keer een sprongetje bij elk plakplaatje wat ik kreeg. Kon wel huilen van geluk dan, haha (ik was wel een enthousiast kind…) .

Haha daar gaat mijn droom om het nog een keer te zien. De maandelijkse barbieboeken ken ik geloof ik niet.
:cry:

Dit was mijn lievelingssnoep :heart_eyes:

13 likes

Ah nee die ken ik niet! die lijken me behoorlijk oud? als in toen Barbie net op de wereld kwam? :stuck_out_tongue: maar dat had ik ook ge-wel-dig gevonden! zou ze altijd bewaren!

Haha ja al die foto’s zien er ook al direct tig jaar oud uit. Ik ga oprecht een barbieleesboek bestellen. Ik heb dit nodig in mijn leven, vooral om het goed af te sluiten tussen barbie en mij. Ik heb in groep 8 zomaar abrupt afscheid van haar moeten nemen.

1 like

Ja wat stom, volgens mij hebben mijn ouders toen nog wel gezegd dat het wel mocht maar je schaamde je er dan toch voor. Maar ik was nog echt een kind op mn 12e hoor en totaal niet aan het puberen. Heb het toen alsnog wel aan de kant gedaan. Want dat wordt toch wel van een middelbareschoolkind verwacht.
:expressionless:

https://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekresultaten/Ntt/barbie%2Bmattel%2Bboek/N/0/Nty/1/search/true/searchType/qck/defaultSearchContext/media_all/sc/media_all/index.html
hier staan ze ook! :blush:

Jaa hier was ik ook op geabonneerd! Ik weet nog dat ik één keer 1tje kreeg die ik al had, heb het hele huis bij elkaar gejankt… zo overdreven :sob:

2 likes

Dit is een beetje off topic maar hoe ik met vriendinnen (die ik nu nog spreek daarom noem ik het zo haha) met de barbies speelde was ook zo treurig. Eerst heel lang erover doen om kleren uit te zoeken, schoentjes, die mini elastiekjes, Dan ging je naar "“de disco”. Hopelijk was daar Ken, ken had het makkelijk uitkiezen met 1000000000000. andere barbies. Dan ging je de mond op elkaar doen, hadden ze verkering. En een andere ging hem slaan en huilen. I blame The Bold and the Beautiful.

14 likes

image

Deze in alle dier variaties (varken/koe/…)

63 likes

Jongens, hoe kan niemand CU2 genoemd hebben? Daar heb ik echt dagen rondgebracht en HTML geleerd haha!

29 likes

Ja en www.mycu2.nl om de eerste basics te leren en daarna andere websites.
ik had dan de broncode van een lay-out van zo’n cu2 layout site gekopieerd omdat ik wilde weten hoe ze die layouts ‘codeerde’ met html en toen gewoon mijn eigen layout site begonnen. Van die foto’s van fansite galleries gebruikt om layouts te maken met brushes in Paint Shop Pro. :stuck_out_tongue:

Niet van mij maar dat soort dingen :’)

19 likes

Deze heb je nu bij Action als eenhoorn. Met glitterpoep. Echt met hun tijd meegegaan :wink:

7 likes

Ohhh dit maakte ik ook!!! Had een hele verzameling op mijn Photobucket, maar die kan ik niet meer vinden :frowning:

1 like

Soms denk ik dat onze generatie op bepaalde vlakken wel creatiever was omdat social media sites nu vaak een kwestie zijn van foto’s met een filtertje, tekstje eronder en klaar. :stuck_out_tongue:

1 like