Verdwenen merken en winkels

Nu wil ik weer een Barbie gaan kopen en er mee spelen… Waarom is dit niet age appropriate gedrag meer :frown:

5 likes

De Sims is een goed alternatief :biggrin:

1 like

Haha, heb je eindelijk het geld…

1 like

Kent iemand de Grand Champions nog?

Ik heb nog een hele collectie, en nooit dat ze weg gaan.

https://goo.gl/images/rgzkh7

3 likes

Geen hoe dat werkt maar zal ff iets maken!

Tada: (Barbie)poppen-nostalgie-topic

Volgens mij is het gelukt!

Ik heb alleen een zeer dringende vraag haha, Shelly heette de baby toch? Ik zie elke keer foto’s van “Kelly”? :scream: of was dat dan ervoor? Of erna? Ben al wel 25 geweest maar ook nog geen 30 ofzo. En skipper ook weinig van meegekregen.

En ik had dus Ken met het ekte ekte haar. Wat deed ik. Afknippen. I.p.v. zn good ol plastic haircut.

Ik las deze post vandeweek in het topic en dacht jaaa die agenda’s had ik vroeger ook een aantal jaren!

Zag ik dit toevallig bij de Action vandaag:


Bijna meegenomen. Ze hadden ook Me to you.

21 likes

Wie kent deze knuffel sleutelhangers van NICI?
image
Nu kan ik er niet veel foto’s van vinden maar ik had er met een vriendin echt veel…een schildpad, giraffe enz.
Echt schattig :blush:

36 likes

Omg jouw schoenen :heart_eyes:

2 likes

Die fruitlollies van vroeger hebben ze nog bij de Jum.bo. (toen ik deze net kocht speelden ze ‘Lollipop’ van Mika af)

10 likes

Ik had dit laatst ook met Disney poppen. Toen dacht ik f*ck it is ben volwassen en doe zelf wat ik wil met m’n geld. Nu staat op m’n slaap kamer een hele mooie pop :slight_smile:

3 likes

Haha Ja ik ook! Heb ook een hele tijd met angst op de wc gezeten bang dat die plots omhoog kwam:rofl:

1 like

Vroeger ging ik vaak winkelen bij de pimkie!

Ook moet ik nu gelijk denken aan dat spel droomtelefoon haha

2 likes

De schoenenquest maar half gelezen tijdens het scrollen, dus geen idee waar het precies over ging maar ik moest ook direct aan die enorm lelijke Blue Haven-schoenen denken.

18 likes

Ik koop die van me to you elk jaar haha! Niet duur, leuk en gebruik de agenda toch niet heel vaak

3 likes

image

Bedoel je deze ? Model heet Prajna High .

9 likes

Ik kan me van de droomtelefoon Daan alleen nog herinneren, denk dat ik hem de knapste vond.

1 like
  • Gosupermodel
  • Huis Anubis + Huis Anubis forum
  • Kindertenr
  • Stardolls
  • Spele.nl
  • Speeleiland.nl

Edit: hoe kan ik Crazy Frog en meisje met prei vergeten

6 likes

Ik had ze ook in die periode ! Iedereen mega jaloers omdat ik ze uit de “grote stad “ aka Groningen had .

Heb ze gedragen totdat ze helemaal stuk waren en toen nog een paar gekocht in Berlijn.
Dat paar heb ik minder gedragen en zijn uiteindelijk door Mn zus ingepikt.

1 like

Pimkie bestaat nog en heeft best wel leuke kleren soms